Інтернет зробив революцію в тому, як ми ведемо бізнес. У минулому компанії покладалися на традиційні маркетингові методи, такі як друкована реклама, білборди та телевізійні ролики, щоб просувати свої товари та послуги. Ці методи все ще можуть бути ефективними, але вони часто є дорогими й мають обмежене охоплення. Далі на kyiv-future.
Просування в Інтернеті, з іншого боку, є економічно ефективним, далекосяжним і може бути націлене на конкретних клієнтів. Оскільки більшість споживачів зараз використовують Інтернет для пошуку товарів і послуг, просування вашого бізнесу в Інтернеті має важливе значення для того, щоб залишатися конкурентоспроможним. Ба більше, просування вашого бізнесу в Інтернеті дозволяє відстежувати та аналізувати ваші маркетингові зусилля в режимі реального часу.
Наприклад, за допомогою таких інструментів, як Google Analytics, ви можете бачити, скільки людей відвідують ваш сайт, звідки вони приходять і що їх цікавить. Ці дані допоможуть вам приймати обґрунтовані рішення щодо вашої маркетингової стратегії та коригувати її за потреби, щоб краще охопити цільову аудиторію. Крім того, онлайн-просування дозволяє більш персоналізовано та інтерактивно спілкуватися з клієнтами через соціальні мережі, email-маркетинг та чат-боти. Взаємодіючи з клієнтами в такий спосіб, ви можете побудувати міцніші стосунки та підвищити лояльність до бренду.
Якщо ви задумуєтесь над ідеєю щодо просування свого бізнесу в інтернеті, то ми для вас підготували матеріал, в якому ви знайдете корисні поради щодо інтернет-маркетингу. А також ми створили цілий список кращих SMM та SEO-агенцій у Києві, які допоможуть з рекламою вашого товару.
Що таке просування бізнесу в інтернеті?
Інтернет-маркетинг — це просування товарів чи послуг в Інтернеті, зокрема на платформах соціальних мереж, вебсайтах, у пошукових системах, а також через електронну пошту. Просування може варіюватися від цифрової реклами до органічного контенту.
Інтернет-просування проти традиційної реклами
У минулому просування свого бізнесу відбувався традиційним способом, наприклад, рекламу свого товару чи послуги розміщували в друкованих виданнях, на телебаченні чи на великих білбордах у місті. Насправді така маркетингова тактика все ще може бути ефективною, але дорогою, і немає жодних гарантій, що потенційні клієнти дійсно побачать вашу рекламу.
У сучасному світі все частіше можна помітити контент-маркетинг, ніж рекламу на білбордах чи у газетах. Контент-маркетинг — це вид інтернет-маркетингу, який фокусується на створенні та поширенні цікавого контенту на цифрових каналах для залучення та утримання клієнтів.
Високоякісний контент-маркетинг буває різних форм, таких як публікації в блогах, інфографіка, відео, зображення та корисні інструкції.
Контент-маркетинг — це довгострокова цифрова стратегія, на реалізацію якої можуть піти місяці або навіть роки. Але якщо все зробити правильно, це може бути дуже ефективним способом розвитку вашого бізнесу.
Типи стратегій інтернет-маркетингу
- Маркетинг у соціальних мережах (SMM) – це вид маркетингу, який передбачає просування вашого бізнесу на таких платформах, як Facebook, Instagram, TikTok та X. Існує багато способів використовувати ці платформи, включаючи створення власного контенту, партнерство з впливовими особами та купівлю реклами. Кожна платформа має елементи, які роблять її привабливою для використання. І коли компанія використовує декілька з них у поєднанні для донесення багатоканального повідомлення, споживачі можуть бачити ці повідомлення на своїх улюблених каналах.
Важливо усвідомити, що не варто гнатися за останніми тенденціями в соціальних мережах, необхідно зосередитися на історії вашого бренду. Чому так? Тому що алгоритми соціальних мереж дуже мінливі, таким чином ви повинні залишатися в курсі останніх трендів, але при цьому не загубити власну “родзинку”.
Маркетинг у соціальних мережах також дозволяє організаціям отримувати зворотний зв’язок від клієнтів, створюючи при цьому більш привабливий імідж компанії. Соціальні мережі дозволяють організаціям створювати відносини зі своєю аудиторією. Вони надають користувачам платформу для того, щоб ставити запитання, висловлювати скарги й взагалі бути почутими. Це також дає брендам можливість реагувати, адаптувати та коригувати бізнес-процеси або продукти.
- Influence-маркетинг — це маркетинг впливу, формат взаємодії компанії з лідерами думок з метою просування товарів та послуг.
Приймаючи рішення про покупку, покупці схильні довіряти іншим людям більше, ніж рекламі. Інфлюенсер-маркетинг може набувати різних форм, наприклад, партнерство зі знаменитістю для створення обмеженої версії вашого продукту або спонсорство постів від автора, який має лояльну аудиторію серед вашої цільової аудиторії.
Головним завданням маркетингу є збільшення продажів, і це очевидно. Проте influence-маркетинг виконує ще кілька важливих функцій, таких як практичне розкриття можливостей рекламованого продукту, демонстрація реальних вигод від покупки, обробка заперечень цільової аудиторії, підвищення довіри до компанії та поліпшення іміджу бренду. Цей формат часто використовують для швидкого, місткого та презентабельного знайомства споживачів з новим продуктом.
- Email-маркетинг – це коли бізнес використовує електронну пошту для спілкування та зв’язку зі своєю клієнтською базою. Це форма прямого маркетингу, яка використовується для інформування клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та просування певних продуктів і послуг.
Існує кілька видів маркетингових email-розсилок, які можна використовувати у стратегії email-маркетингу. До них відносяться вітальні листи, інформаційні розсилки, новинні бюлетені, рекламні пропозиції, листи для стимулювання повторних покупок, транзакційні повідомлення (наприклад, підтвердження замовлень або повідомлення про зміну пароля), листи для збору відгуків або опитувань, а також привітання з важливими подіями, такими як день народження чи ювілей клієнта.
Насправді електронна пошта — один з найпопулярніших способів онлайн-спілкування. За оцінками, у 2020 році щодня надсилалося приблизно 306,4 мільярда електронних листів. За прогнозами, до 2025 року ця цифра зросте до 376,4 мільярда.
Можливість охопити велику кількість потенційних клієнтів одним кліком робить електронну пошту відносно дешевим інструментом цифрового маркетингу з потенційно високим впливом. Наприклад, одне дослідження 2021 року показало, що середня рентабельність інвестицій (ROI) в email-маркетинг становить $36 на кожен витрачений $1.
- Контент-маркетинг — це стратегія та бізнес-процес, який використовує цінні та релевантні цифрові активи, такі як текст, зображення та відео, для залучення та утримання чітко визначеної аудиторії. Це різновид стратегії вхідного маркетингу, який створює цінність для аудиторії бізнесу за допомогою розважального, освітнього чи інформаційного контенту.
Контент-маркетинг буває чотирьох основних форм — письмовий, аудіо, відео та зображення. Більшість компаній використовують кілька форм контенту для взаємодії зі своєю аудиторією на різних платформах, таких як соціальні мережі, вебсайти та реклама.
Ця форма маркетингу ставить клієнта в центр повідомлень бренду. Замість того, щоб спамити клієнтів рекламними повідомленнями, контент-маркетинг надає їм цінний контент і залучає їх протягом усього шляху клієнта.
Він виходить за рамки просування продукту потенційному клієнту, натомість надає відповідну інформацію та супроводжує клієнта від фази обізнаності до фази прийняття рішення. Контент-маркетинг охоплює представлення контенту, такого як інструкції або сюжетні оголошення, які приносять реальну користь споживачеві.
Чому контент-маркетинг важливий? Відповідь дуже проста, тому що світ наближається до моменту, коли клієнти втомилися від реклами. Споживачі завалені інформацією до такої міри, що вона перетворюється на шум. Контент-маркетинг допомагає бізнесу подолати цей шум, тонко просуваючи свої пропозиції за допомогою корисного, якісного контенту.
- SEO – пошукова оптимізація. SEO-спеціалісти оптимізують вебсайти, вебсторінки та контент для того, щоб вони займали вищі позиції в пошукових системах, таких як Google.
SEO – це набір методів, спрямованих на покращення зовнішнього вигляду, позиціювання та корисності різних типів контенту в органічній пошуковій видачі.
Цей контент може включати вебсторінки, відеоматеріали, зображення, списки місцевих компаній та інші активи. Оскільки органічний пошук є основним методом, за допомогою якого люди знаходять і отримують доступ до онлайн-контенту, використання найкращих практик SEO має важливе значення для забезпечення того, щоб цифровий контент, який ви публікуєте, міг бути знайдений і обраний громадськістю, збільшуючи органічний трафік вашого вебсайту.
Загалом кожний вид маркетингу подібний один до одного, але водночас кожний тип надає різні результати щодо реклами.
Компанія “iLION”
“iLION” – компанія, яка працює на ринку ще з 2013 року. Висококваліфіковані майстри організації допоможуть вам розробити digital‑стратегію, вивести бренд на ринок, посилити бренд, підкоригувати репутацію в мережі, просунути сайт або ж підвищити трафік, а також фахівці допоможуть запустити лідогенерацію та збільшити продажі у вашому бізнесі.
Також “iLION” може якісно реалізувати окремі інструменти: SEO, контекстну та медійну рекламу, рекламу в соціальних мережах, просування в YouTube, SERM.
Завдяки індивідуальному підходу, відкритості та гнучкості, а також реальному (а не декларованому) бажанні досягати поставленої мети, 85% клієнтів “iLION” з компанією співпрацюють понад 1 рік, а 75% всіх нових клієнтів приходять за рекомендаціями до фахівців організації.
Digital агенція знаходиться у Києві на вулиці Срібнокільська, 12. Щоб отримати детальнішу інформацію ви можете зайти на офіційний сайт, ознайомитись з послугами компанії “iLION” та обрати той “пакет”, який підійде вашому бізнесу.
Маркетингове агентство “INFOTOP”
Маркетингове агентство “INFOTOP” пропонує широкий спектр послуг, включаючи SMM, вебстудію, таргетовану рекламу у Facebook та Instagram, SEO-просування, PPC (контекстну рекламу), розробку чат-ботів та багато інших ефективних інструментів. Усе це допоможе вам залучити нових клієнтів та підвищити впізнаваність вашого бізнесу.
Компанія на ринку працює вже понад 5 років, тому знає як правильно прорекламувати товар, щоб у вас його точно купили.
Послуги фахівців “INFOTOP” можуть бути корисні як підприємцям-початківцям, так і великим “великим” бізнесам або людям які хочуть популяризувати свій власний бренд.
Якщо вас цікавить ціна на послуги в “INFOTOP”, то тут все залежить від вашого запиту. Наприклад, пакет “SMM стандарт” коштує 300 доларів, якщо ж ви хочете виключно індивідуальне ведення, то буде коштувати дорожче. Якщо вам потрібне створення та наповнення сайту, то вартість стартує від тисячі доларів і вище. Фотосесія для вашого товару чи послуг коштує 50 доларів, але ціна може змінюватись з залежності від зайнятості та кількості матеріалу.
Офіс знаходиться в Києві на вулиці Нижній Вал, 19/21.
Компанія “SMM.co.ua”
Агентство “SMM.co.ua” – маркетингова компанія, що займається просуванням в інтернеті. Організація охоплює не лише SMM спрямованість, а й SERM – Search Engine Reputation Management. В цілому, обидва ці напрямки завжди йдуть пліч-о-пліч, тому компанія “SMM.co.ua” пропонує комплексну роботу.
Фахівці “SMM.co.ua” мають великий досвід в успішній реалізації проєктів. Згідно з інформацією, яка опублікована на сайті, то компанія офіційно співпрацює з Instagram. Для “SMM.co.ua” важливим є успішний результат клієнта, тому кожен етап проєкту суворо контролюється працівниками. До того ж фахівці завжди з вами будуть на зв’язку. Кожен документ відповідально складається та проходить ретельну перевірку. Ви можете замовити послуги в “SMM.co.ua” не лише у столиці, але й по всій Україні. Впевненість у досвіді та результатах компанії можуть підтвердити позитивні відгуки клієнтів.
“Black SMM Agency”
“Black SMM Agency” – компанія, яка забезпечить вашому бізнесу комплексне просування у соціальних мережах. Фахівці агенції працюють з більш ніж 100+ проєктами в різноманітних галузях. Залучення нових клієнтів, збільшення продажів і підвищення впізнаваності бренду — яблучко, в яке “Black SMM Agency” 100% потрапить.
Компанія надає послуги SMM, також фахівці готові налаштувати вам таргетовану рекламу, яка буде приносити вам дохід через продаж товару чи послуг. Крім цього агенція займається дизайном різних сайтів та консалтингом. Консультанти проаналізують ситуацію клієнта, виявляють проблеми та запропонують рішення для їхнього вирішення, а також можуть допомогти в реалізації цих рішень.
Основна мета “Black SMM Agency” — підвищення ефективності роботи компанії/ бізнесу та досягнення її цілей.
Агенція знаходиться в Києві на вулиці Марка Безручка, 24.
Агентство “Kiwi Agency”
SMM-агентство “Kiwi Agency” спеціалізується на просуванні в соціальних мережах і допомагає брендам стати лідерами у своїй сфері.
Команда на ринку працює вже понад 10 років, за цей проміжок часу фахівці агенції успішно запустили понад 200 проєктів.
Сформувати імідж? Запустити креатив? Збільшити охоплення? Підняти продажі? На всі ці запити агенція готова надати відповіді та вирішити будь-яке ваше запитання, яке стосуватиметься просування бізнесу.
Один із принципів роботи “Kiwi Agency” – робити якісно, добираючи оптимальний бюджет. Остаточна вартість просування бренду в соціальних мережах залежить від цілей, завдань і обсягу роботи.
Діджитал-агенція “Sasquatch Digital”
“Sasquatch Digital” – компанія, яку створили ще у 2009 році у Києві. Найпершою ключовою послугою “Sasquatch Digital” було просування брендів у соціальних мережах. Уже на етапі консультації клієнти змогли переконатися в експертності агенції. Першим клієнтом “Sasquatch Digital” була всесвітньовідома компанія “Nike”. У рамках співпраці фахівці презентували ринку нову модель взуття “Nike Dunk”, забезпечили підтримку у соцмережах на “Ukrainian Fashion Week” та Чемпіонаті світу з футболу (2010), а працівники компанії також вели сторінки “Nike” у Facebook.
У 2022-2023 роках агенція “Sasquatch Digital” не просто витримала тест на антикрихкість, а й вийшла ринок Польщі та отримала нових клієнтів.
Компанія приймає запити й на SMM, і на таргетовану рекламу, креатив та комплексні діджитал-компанії.
Офіс компанії знаходиться на вулиці Старокиївська, 10-Г.
Агенція “Vivid”
Якщо ж ви хочете підвищити рівень активності на сторінці вашого бренду у соцмережах, оновити візуальну стилістику сторінки, або ж маєте новий продукт та хочете вивести його на ринок, розпочавши з гучної SMM кампанії, то вам точно до фахівців “Vivid”.
Агенція надає повний цикл SMM послуг для великого та малого бізнесу. Компанія має великий досвід роботи у SMM просуванні українських та міжнародних брендів.
Джерела:
- https://novynarnia.com/2024/08/23/osoblyvosti-prosuvannya-biznesu-v-interneti-u-2024-roczi/
- https://busyb.com.ua/post/ua/onlain-marketynh-7-sposobiv-prosuvannia-vlasnoho-biznesu-v-interneti
- https://seopractic.com.ua/ukr/prodvizhenie-biznesa-v-internete.php
- https://www.dlab.com.ua/article/business/prosuvannya-biznesu-v-interneti
- https://it-rating.ua/smm-agentstvo