У сучасних умовах багато продавців і дистриб’ютори перенесли власний бізнес на онлайн-платформи, відповідно роздрібний товарооборот сьогодні здійснюється переважно в мережі. У зв’язку з такими пертурбаціями серед постачальників надзвичайно затребуваною стала контекстна реклама. Це особливий вид просування послуг і продукції в Інтернеті, коли користувачеві у відповідь на його запит пошукова система видає різноманітні оголошення в форматі тексту, відео чи зображення.
Загальновизнана типологія
Згідно з умовно прийнятою класифікацією виділяють такі види контекстної реклами:
- пошукова;
Google, Яндекс, Поиск@mail.ru і інші програмно-апаратні комплекси видають максимальну релевантну в теперішньому часі інформацію по заданій темі. Оголошення під пошук складається з різноманітних шаблонів. У загальному вигляді воно складається з таких конструкційних елементів: два заголовка, перехідні посилання на сайт, безпосередньо текст повідомлення з уточненнями і деталями, а також контактні дані.
- банерна;
Пошукові системи розподіляють отримані дані по окремим рекламним блокам (один блок включає приблизно три оголошення), щоб фактична видача була максимально точною і органічної. При цьому праворуч від тексту розміщуються красиві картинки-афіші, що привертають увагу клієнтів. Також зараз на вершині популярності знаходяться смарт-банери, коли зображення з рекламою не виглядає статично, навпаки, контент подається в динаміці.
- PR-кампанії в Google Ads та Яндекс.Директі;
Не вимагає введення конкретного запиту. Рекламне повідомлення транслюється в тому випадку, якщо реципієнт відвідує сайти з тематикою, схожою на Вашу, або цікавився Вашим товаром колись в минулому. Замовити контекстну рекламу в Києві подібного роду може кожен бажаючий – на даний момент це один з найдієвіших методів залучення клієнтури.
- в відео форматі;
Інноваційний маркетинговий інструмент, який відтворює рекламне повідомлення за допомогою інтерактивних технологій. Найбільш популярною майданчиком для розміщення є YouTube.
- торгові кампанії
У рекламній мережі існує декілька підходів до таргетингу – тематичний (реклама йде в якості доповнення до вмісту вкладки, яку моніторить користувач) і поведінковий (система компілює рекламу відповідно до мотиваційними запитами абонента, які вона заздалегідь визначила по його попереднім вимогам в мережі).
Переваги контекстної реклами
Подібний вид просування довгий час знаходиться в тренді і демонструє на практиці свою ефективність, тому як:
- рекламне повідомлення варіативно, його можна без праці налаштувати під вимоги потенційної клієнтської бази;
- доступна функція аналізу ефективності рекламного повідомлення через портали веб-аналітики;
- оперативне надходження дивідендів на рахунок замовника – інвестиції повертаються відразу ж після впровадження.
Мережа Яндекс і Медійна мережа Гугла охоплюють близько 40 000 сайтів, величезна кількість мобільних додатків, різні приставки та відеосервіси. Хочете презентувати власні послуги на цих та інших ресурсах? В такому випадку зверніться в Діджитал агентство Idea Digital Agency, як можна швидше. Кваліфіковані фахівці з великим досвідом роботи в сфері маркетингу комплексно підходять до виконання службових обов’язків. Експертна група проведе широкомасштабну підготовчу операцію з метою найбільш точного визначення бажань аудиторії, що входить в Вашу комерційну нішу.