Київметробуд розпочав активну роботу прокладання метрополітену на житловий масив Виноградар. І вже є перші результати. Далі розповість “kyiv-future”.
Метро почали будувати ще в 2018 році. Київська Адміністрація повідомляє, що будувати складно, адже саме в цій частині розташована велика кількість каналізацій, водопроводів та інших важливих підземних механізмів, які довелося переміщати, розчищати аби отримати місце для нового тунелю. На підготовку до безпосереднього будування витратили рік.
Також вже є всі домовленості на рахунок виготовлення нового обладнання, які будуть вироблятися довгий період часу.
Київський метрополітен повідомив, що наразі, збудований вентиляційний прохід, який оснащуватиме тунель киснем. Сам тунель розташований між майбутніми станціями “Проспект Правди” і “Мостицька”, довжина якого сягає 4 км і буде направлена осягнути весь масив.
Аби побудувати вентиляційну панель довелось вирубати велику частину дерев у Сирецькому гаю. За розмірами вирізана частина прирівнюється до футбольного поля.
Роботи проводять на окремих частинах будівництва одночасно, щоб офіційно відкрити Киянам метро у 2021 році. Два роки планують будувати безпосередньо самі станції.
Всього планують відкрити чотири станції метрополітену, протяжність яких складатиме близько 8 кілометрів. А також необхідно збудувати нове електродепо.
Дизайн станцій вже затвердили. Замість звичайних гранітних плиток на майбутній станції “Проспект Правди” хочуть встановити стіни із скла, які освітлюватимуться жовтим кольором. Це додасть неповторності і пасажири матимуть можливість побачити станцію в середині.
Виноградар на сьогодні масив з найнезручнішою транспортною розв’язкою і найкращий вихід – це прокладання метрополітену. За інформаційними розрахунками метро на Виноградар щогодини використовуватимуть 35 000 киян.