350 – це кількість українських та іноземних франшиз, які проявили себе в Україні. Якщо столиця однозначно асоціюється з великими бізнес можливостями, то підприємницький досвід в регіонах часто здається сумнівним. Проте, франшизи живуть і тут. Дізнавався kyiv-future.com.ua
За словами Віолетти Шкуратової, майстри франчайзі мережі FitCurves, основна причина в довірі. Справа в тому, що франшизи – це той бізнес, існування якого виправдало вкладені кошти. Через це сформувався цілий тренд останні 5-7 років.
Підтверджують цю думку і інші фахівці. Вони кажуть, що причина в тому, що франшиза спочатку формує витратні рамки. Це дуже зручно для тих, хто хоче бути впевнений в життєздатності бізнесу.
Крім того, франчазінг створює своєрідний ефект і знижує властиві роздрібної торгівлі ризики, шляхом поширення стандартних операційних практик в франчайзингових торгових точках. Судячи за даними Державної статистик України, майже 77% приватних підприємців, які відкрили свою справу, так би мовити, «з нуля» – закривають бізнес через сім років після старту. Через 10 років, які залишилися на плаву бізнесменів продовжують працювати тільки 18%. Що стосується франчайзі, статистика більш приваблива: пропадають з ринку через 5 років існування лише 8%, через десять – 10%.
Популярністю користуються спортивні клуби. У столиці, наприклад, кількість клубів, відкритих по франшизі, давно перевалило число 200. Дохід власнику клуб в середньому приносить від 30000 гривень на місяць.
Купівля франшизи спортивного клубу обійдеться в 40 – 43 тисячі доларів, з урахуванням вступного внеску і роялті. При цьому, окупити клуб вийти вже через рік, а вийти в позитивний фінансовий результат можна буде через 18 місяців з моменту відкриття.