Микола Поворозник розповів нещодавно, що більш раціонально будувати нову гілку не від станції метро “Тараса Шевченко”. Він являється першим заступником голови КМДА. Подільсько-Вигурівську лінію краще почати створювати від станції метро “Вокзальна”, пише kyiv-future.com.ua.
Спочатку розглядалось будівництво початку нової гілки від “Тараса Шевченка” по відкритому простору і до Русанівських садів. Проте завантаженість станції вже на сьогоднішній день 97 відсотків. Якщо ж добавити ще пасажиропотік з Троєщини і Воскресенки, то станція просто не справиться з ним. Тому розглядають варіант поєднання між собою станцій “Вокзальна”, “Лук’янівська” і “Тараса Шевченка”. Це дасть змогу трохи розподілити пасажиропотік.
Якщо з’єднати три вищезгадані станції, то після цього вже не буде різниці, куди саме прокладати метро до Жулян чи до Троєщини.
Крім цього Поворозник розповів, на скільки готове метро на Виноградар. Все йде по плану. Об’єкт має бути зданий до кінця 2021 року. Наразі готовність оцінюють в 20%. Його фінансують з державних коштів. Що стосується метро на Троєщину, то тут потрібно привертати увагу інвесторів і держави.