Функції додатку Kyiv Smart City значно розширили. Тепер можна додати електронний учнівський квиток. Крім цього всі поїздки можна легко відслідкувати. Все це робиться швидко і просто, пише kyiv-future.com.ua.
Крім цього, кожен киянин може залишати свої зауваження стосовно міських сервісів в Контактному центрі за номером 1551.
Тепер, якщо ви побачили яму на дорозі, то повідомити про неї легко через додаток. Крім цього змінилась і назва в додатку. Замість “Зворотній зв’язок” тепер є “Служба підтримки”. В цьому розділі можна вибрати питання з доступних варіантів тем і одразу ж отримати відповідь на нього. Якщо ж питання ви в списку не знайшли, то вибираєте “Написати нам”. Ваше повідомлення потрапить в технічну підтримку, а відповідь отримаєте на свою електронну пошту. Це дуже зручно.
Ще одна функція у додатку дає можливість одразу зі смартфону з’єднатися з 1551. Для цього досить натиснути на “Контактний центр Києва” в розділі підтримки і звідти вже буде перехід до додатку 1551. Кожен користувач може направити звернення до місцевої влади. Крім цього буде відслідковуватись статус виконання.