З 1 липня 2020 року вводиться автоматизована система обліку в транспорті. Платити за проїзд в міському транспорті можна буде за допомогою електронного квитка. Це важливо розуміти, тому що з цього моменту всі пільговики можуть їздити тільки при наявності електронного квитка. Далі на kyiv-future.
Жителі, які проживають чи працюють в Києві і при цьому мають пільги, можуть безкоштовно отримати електронний квиток. Він буде у вигляді електронно карти “Картка киянина”. Про це повідомляє Міністерство оборони України на сторінці у Facebook.
Якщо ви повинні їздити безкоштовно, проте “Карти киянина” не маєте, то після 1 липня потрібно оформити електронний білет чи купити його.
“Картку киянина” оформляють у будь-якому відділенні Ощадбанку. Якщо жителі отримують пільги з міського бюджету, то карту будуть видавати безкоштовно.
Які документи потрібні для оформлення “Карти киянина”?
Серед обов’язкових документів є такі:
- паспорт України;
- ІНН;
- документи, що підтверджують те, що ви живете чи працюєте в Києві (довідка з роботи, студентський квиток і т.д.);
- посвідчення, що надає пільги;
- довідка про постановку на облік особи, що переміщена з тимчасово окупованих територій України або територій проведення АТО/ООС.
Варто нагадати, що з 1 липня в Київському метро вже не можна буде купити жетони. Зайти в метрополітен можна буде за електронним квитком. Для пільговиків – це “Картка киянина”, для пільговиків загальнодержавного рівня можна буде пройти, показав посвідчення в розгорнутому вигляді.
Електронні квитки можна купити в мобільному додатку або ж в Т-кіосках на зупинках транспорту. Також оплатити проїзд можна:
- KyivSmartCard;
- карткою метро, що дійсна до 31.03.2021 року;
- безконтактно (карткою банка через жовті турнікети);
- Google Pay, Apple Pay, KyivSmartCard.
Як бачите, є багато варіантів оплати. Лише варто потурбуватись про електронні квитки завчасно, щоб не було проблем вже з 1 липня.