Ще влітку 2018 року Київською міською державною адміністрацією було затверджено проект будівництва гілки метро Сирецько-Печерська з новими станціями «Мостицька», «Проспект Правди» та «Виноградар» вартістю 6,3 млрд грн. Про це йшлося в розпорядженні, опублікованому на сайті КМДА від 11 липня 2018 року.
Згідно з наказом, ділянка метрополітену місткістю 40 пар поїздів на годину має бути побудована за 36 місяців. Загальна кількість працівників складатиме 100 осіб, кількість створених робочих місць – 60.
Фінансування будівництва покладалося на місцевий бюджет. Терміни початку будівництва не уточнювалися але, як запевняв київський міський голова Віталій Кличко, будівництво лінії метро до Виноградара розпочнеться вже зовсім скоро.
І ось, як стало відомо kyiv-future.com.ua такому бажаному будівництву покладено старт. В мережі з’явилися фото будівельних майданчиків, де встановлено огорожі і проведене тимчасове електропостачання. Проте вже зовсім скоро тут буде вирувати робота з будівництва тунелів.
Наразі таких майданчиків два: один розташований біля станції метро «Сирець», а інший – на перетині вулиць Межової і Північно-Сирецької.
Робота ускладнюється тим, що будівництво метро на Виноградар частково пролягає через зону парку «Сирецький Гай», який є пам’ятником садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення і входить до природно-заповідного фонду України. Саме тому, перш ніж розпочати будівельні роботи «Київметробуду» необхідно отримати всі необхідні у таких випадках дозволи від відповідних державних органів.
Зі слів прес-секретаря КП «Київський метрополітен» Наталії Макогон, завершення будівництва і здача в експлуатацію запланована на лютий 2012 року. До того ж, існує задум щодо удосконалення системи підземного перевезення в майбутньому. Зокрема це стосується планів з переходу на автоматизований продаж жетонів чи контактних карток для проїзду в метро.