Різноманітні маркетингові ходи на кшталт персоналізації реклами, СЕО-просування, СММ і воронок продажів вже давно перейшли в розряд звичних інструментів для роботи маркетологів у всьому світі. Однак для того, щоб залучати покупців ще ефективніше, а продавати ще успішніше, цих стандартних комплектуючих за замовчуванням з “джентльменського набору рекламщика” вже не вистачає. Саме в таких випадках на допомогу київським компаніям приходить новий інструмент маркетолога – так званий Програматик. Якщо вам цікаво дізнатися, як працює програматик, і як з його допомогою ви можете буквально в кілька кліків масштабувати ваш бізнес – то ви потрапили за адресою.
Нові можливості
Перш за все, скажемо відразу, що за своєю ефективністю програматик не схожий на прийняті раніше способи привести покупців до продавця (а іншими словами – зробити рекламу). Він порівнянний з тайфуном, який розметує конкурента з пристрастю істинного тропічного шторму. Ось які переваги дає програматик своїм щасливим учасникам:
- керуйте своїми рекламними кампаніями – без обмежень за розміром бюджету (від самого скромного до непристойно пухкого);
- запускайте нові продукти так легко, як ніби ви вже виконали це приблизно тисячу разів, і всі – з цим ось продуктом;
- автоматизуйте рекламні кампанії до стадії потрапляння в щасливе майбутнє (тобто до майже повного автомата);
- реагуйте на хід своєї рекламної кампанії в режимі реального часу – змінюйте, додавайте, переглядайте – у вас є така можливість;
- персоналізуйте свою рекламу так точно, як ніколи раніше;
- насолоджуйтеся інноваціями, про які ви навіть не знали – вони вже з вами завдяки роботі програматика;
- платіть тільки за ту аудиторію, яка вам потрібна, і яка перетвориться на покупців та клієнтів;
- будьте впевнені в стабільності рекламної кампанії та її неперевершених результатах.
Де замовити?
Для того, щоб познайомитися з Програматиком ближче, і приміряти його приголомшливі можливості на свій бізнес, варто звернутися до справжніх професіоналів у сфері реклами. Саме таку репутацію завоювали собі хлопці з компанії MixDigital. Вони готові зустрітися в нерівній сутичці (ні, не з розлюченим тигром), але з будь-яким завданням по створенню і просуванню рекламного продукту, і звичайно ж – вийти з нього тріумфаторами! Для того, щоб долучитися до хвилюючої та перспективної справи роботи з допомогою програматика, варто довірити їм долю нового продукту або успішного шляху старого. І не слід забувати, що конкуренти теж давно не сарафанним радіо користуються. Прогрес, знаєте, на п’яти наступає)).