Неділя, 13 Жовтня, 2024

Як киянам вести облік робочого часу?

Запорукою успішної та продуктивної праці є якісне ведення обліку робочого часу. Це корисно як і для співробітників, так і для керівників. Кожен роботодавець має своєрідну підставу для нарахування заробітних плат, надбавок чи доплат, може контролювати продуктивність усіх працівників. У свою чергу, облік робочого часу чудово розвиває самоорганізацію та дисципліну співробітників, що також відіграє важливу роль у просуванні бізнесу. Саме тому облік робочого часу є хорошим стимулом якісно виконувати всі свої обов’язки, а це є запорукою успішного та ефективного бізнесу.

Особливості ведення обліку робочого часу на «Бітрікс 24»

Існує велика кількість спеціальних програм, за допомогою яких можна вести облік робочого часу у власній компанії. Проте більшість із них є недостатньо зручними, мають безліч недоліків та порушують норми контролю робочого часу. Саме тому для просування бізнесу рекомендуємо використовувати не лише особисті, але й колективні системи добровільного обліку часу – так звані тайм-трекери. У першу  чергу, такі програми є законними, а також позитивно впливають на успішність та продуктивність усіх працівників. Зокрема найкращим вибором для киян, яким необхідно вести якісний облік робочого часу, є один із найпопулярніших сервісів «Бітрікс 24». Програма подає робочі години працівників у вигляді статистики, яка дозволяє легко та швидко нараховувати заробітну плату. 

Контроль робочих годин усіх працівників компанії відбувається за допомогою завдань, які вони повинні виконати, а також календаря та особистого хронометражу. Тобто кожного дня, коли працівник починає працювати, відкриваючи програму «Бітрікс 24», автоматично запускається лічильник часу, який самостійно відлучає години на обідню перерву чи інші виходи. Зауважимо, якщо працівник самостійно змінює початок чи завершення робочого дня, роботодавець відразу отримає сповіщення про такі зміни. Це дозволяє керівникам самостійно контролювати робочий день працівників та завдання, які вони повинні виконати. 

Облік робочого часу за виконаними завданнями у «Бітрікс 24»

Ще одним зручним форматом ведення обліку робочого часу є контроль виконання поставлених керівником завдань. Кожного разу, коли роботодавець створює нове завдання, він вказує облік часу та назначає термін його виконання. Відповідно тоді аналіз співробітників відбуватиметься на основі завдань, які вони виконали. Керівники мають доступ до всіх даних, зокрема вони можуть дізнатися, які саме завдання завершив працівник, на якому етапі знаходиться зараз та скільки часу займає в середньому виконання однієї поставленої задачі. У свою чергу працівник самостійно може контролювати свою продуктивність та за допомогою «Бітрікс 24» визначити час, який йому необхідно витратити на виконання того чи іншого завдання. 

Сервіс «Бітрікс 24» передбачає найзручніші способи та формати введення обліку робочого часу працівників. Як і для керівників, так і для працівників важливо мати постійний доступ до цих даних, аби зробити аналіз продуктивності та ефективності праці. Саме тому сервіс «Бітрікс 24» є запорукою успішного бізнесу.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.