П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Офісне приміщення біля метро – запорука процвітання бізнесу

Власний бізнес – мрія багатьох підприємливих українців. Але правильна організація роботи компанії неможлива без офісу, де проходять зустрічі, працюють співробітники і розміщено офісне обладнання. Але як серед величезного розмаїття пропозицій на столичному ринку комерційної нерухомості вибрати оптимальний варіант? У даній ситуації потрібно врахувати безліч нюансів, а зокрема зручність розташування бізнес-центру.

Грамотно вибране розташування – приплив нових клієнтів

Робота більшості компаній пов’язана з постійними зустрічами з клієнтами і партнерами. Отже, важливо забезпечити відповідний комфорт. Фахівці рекомендують вибирати нерухомість в ділових районах Києва поруч з метро. Завдяки цьому співробітники і клієнти компанії зможуть дістатися до місця призначення з будь-якої точки столиці. Також важливо пам’ятати про конкурентів. Якщо поруч з офісним центром працює кілька фірм схожої спрямованості вони будуть переманювати один у одного потенційних партнерів.

Якщо вас цікавлять сучасні офіси біля метро, ​​актуальні пропозиції можна знайти на DOM.RIA. Сайт не перший рік працює в сфері комерційної нерухомості і піклується про відвідувачів. Тут запущена програма перевірених офісів, що має на увазі виїзд інспектора за місцем для документації та фіксації всього, що відбувається камерою з панорамним об’єктивом. DOM.RIA швидко розвивається і вже є №1 серед українських сайтів, що працюють в сфері столичної нерухомості. Тут завжди представлена ​​тільки свіжа і перевірена інформація, яка регулярно оновлюється.

Особливості планування приміщень

Від планування приміщень в офісі залежить комфорт співробітників і клієнтів. При цьому розмір і кількість кімнат повинні відповідати штату офісних працівників.

Серед популярних планувань нерухомості варто виділити:

  • Закриту з довгим коридором, по краях якого розміщені двері в кабінети. Це не практичний в плані раціонального використання простору варіант.
  • Відкриту з великим приміщенням, розбитим на робочі місця за допомогою перегородок. Популярністю користуються скляні матові огорожі з окремими дверима.
  • Змішану, яка об’єднує переваги попередніх варіантів. Таке планування підійде для будь-якої компанії, так як дозволяє грамотно налагодити робочий процес.

Стандартне офісне приміщення зазвичай включає місце для очікування і прийому клієнтів, кабінети співробітників і керівного складу, гардеробну і місце для особистої гігієни. У випадку з наявністю складів і технічних приміщень вони розташовуються на певній віддаленості з можливістю швидкого доступу при необхідності.

Комфортний мікроклімат – задоволені співробітники

Одна з основних вимог вибору офісних приміщень – це оптимальний мікроклімат для співробітників компанії. Це дозволяє домогтися максимальної віддачі при роботі. Важливо наявність потужного кондиціонера здатного охолоджувати повітря в приміщеннях з великою кількістю співробітників і техніки. Для цього підійдуть спліт-системи настінного і стельового типу. Важливо забезпечити і природне джерело кисню. Для цього використовують кімнатні рослини.

Також важлива наявність регенераційної системи, що якісно працює. Якщо офіс займає більше одного поверху, підійде поетапна компактна вентиляція, що володіє наступними перевагами:

  • підтримання оптимального мікроклімату на всіх поверхах;
  • надійність і великий термін служби вентиляційної системи;
  • компактні розміри, що спрощують монтажний процес.

Якщо офіс купується в багатоповерховій споруді, то бажано провести додаткове зовнішнє утеплення і замінити старі віконні системи. Якщо компанія встигла закріпитися на ринку і має солідні доходи, мінімізацію витрат енергії допоможуть забезпечити системи автоматизованого управління обладнанням. Це дозволить економити гарячу і холодну воду, тепло і електроенергію.

Офіс під охороною – безпека клієнтів

Перше, що потрібно зробити – це встановити локальну систему сигналізації. На вхідних дверях і в інших приміщеннях бажано встановити магнітно-контактні датчики, а в кабінетах і службових кімнатах датчик інфрачервоного типу. Охорона офісного приміщення може бути цілодобовою або періодичною. У першому випадку забезпечується безпека співробітників і клієнтів 24 години на добу.

Якісна реклама – запорука успіху

Щоб підвищити впізнаваність офісу важливо подумати про організацію привабливого оформлення зовні. Для залучення потенційних клієнтів можна використовувати наступну рекламу:

  • зовнішні вивіски, які містять назву компанії і види послуг;
  • світлову рекламу типу лайтбоксів;
  • друковані постери, плакати та стенди.

Усередині офісного приміщення на стелажах можна розкласти брошури та візитки. Загалом, постарайтеся привернути увагу партнерів і клієнтів усілякими дрібницями.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.