З 24 по 28 січня для школярів та студентів у Київському молодіжному центрі буде безкоштовно проходити навчальний курс «Бренд-менеджмент». На заняттях всі учасники більше дізнаються про менеджмент і способи створення та розвитку особистого бренду. Детальніше про цю подію читайте на сайті kyiv-future.
На сьогодні менеджмент є основою ефективності діяльності будь-якої організації, а особистий бренд — візитна картка для клієнтів. Саме тому PR-фахівці та брендмейкери радять якомога більше дізнаватися про дані поняття. На їхню думку, це особливо важливо для молодих людей, які лише починають кар’єру та хочуть стати успішними в майбутньому.
Спеціально для цього у Київському молодіжному центрі пройде курс «Бренд-менеджмент». Він складається з трьох частин:
- Професія бренд-менеджер. Поняття бренд-менеджменту, основи роботи бренд-маркетолога, використання маркетингових інструментів у професії бренд-менеджера. Спікер — Наталія Миколаївна, фахівець з особистого бренду.
- Бренд та бізнес. Історії успіху відомих брендів, партнерство бізнесу та брендів, цілі та завдання бренду. Спікер — Софія Неверова, SMM-менеджер з досвідом роботи в менеджменті та створення стратегій особистого бренду.
- Аналіз споживача. Як клієнти впливають вибір бренду, як слід аналізувати аудиторію, сегментацію ЦА. Спікер — Анастасія Нілова, SMM-менеджер, PR та бренд-менеджер.
«Сьогодні недостатньо просто мати особистий бренд — треба знати, як його просувати, розробляти успішну стратегію розвитку та представляти його на ринку. Молоді люди часто замислюються над створенням власного бренду, тому ми вирішили зібрати в цьому курсі базову інформацію, яка допоможе зробити перші кроки в цьому напрямку і, можливо, запустити свій бізнес», — стверджує Аліна Качукова, куратор проекту у Київському молодіжному центрі.