Неділя, 25 Жовтня, 2020

Коли в Києві можна буде оплачувати проїзд банківською карткою?

На своєму черговому онлайн-брифінгу Віталій Кличко розповів, коли ж можна буде вже розраховуватись банківськими картами в наземному транспорті, пише kyiv-future.com.ua.

В Дарницькому районі столиці буде новий парк

В Дарницькому районі столиці буде новий парк. І ще дві зони відпочинку облаштували у Білодібровному та Нікольському лісництвах. Далі на kyiv-future.

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

У 2025 році кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день

Вже через п’ять років кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день. Про це повідомляє kyiv-future.com.ua, посилаючись на ua.news.

За прогнозами експертів, до 2025 року середня за тривалыстю поїздка на автомобілі в Києві буде займати дві години. Отже, на дорогу туди і назад кияни будуть змушені витрачати чотири години, що становить 17% від всього добового часу.

«Таким чином, в день доведеться витратити чотири години на дорогу на роботу і назад,» – сказав розробник транспортної моделі Києва і директор компанії «А + С Україна» Дмитро Беспалов.

За попередніми підсумками прогностичних досліджень, до 2025 року столиця України матиме 450 автомобілів на 1000 жителів. Тоді як зараз маємо 250 автомобілів на тисячу проживаючих в Києві. Зараз середня поїздка по Києву займає трохи більше години.

За словами експертів, Київ страждає від пробок з трьох причин.

  • По-перше, це стрімке зростання автомобілізації населення міста.
  • По-друге, це особливості містобудівної стратегії, яка в основному орієнтується на інтереси забудовників, а не на оптимізацію інфраструктури міста-мільйонника.
  • По-третє, більш 80% робочих місць в столиці розташовані на правому березі. Тоді як транспортні мости через Дніпро вже зараз функціонують на межі своєї пропускної спроможності.

Найтриваліший у світовій історії затор – в 12 днів – утворився на швидкісній автомагістралі Пекін-Тибет в серпні 2010 року. Причиною стало не тільки стрімке збільшення кількості автомобілів і водіїв в Китаї, а й інтенсивне використання маршруту вантажівками, які доставляють будівельні матеріали в Пекін. Цікаво, що ці будівельні матеріали призначалися для дорожніх робіт на шосе, з метою зменшити затори.

Latest Posts

В Дарницькому районі столиці буде новий парк

В Дарницькому районі столиці буде новий парк. І ще дві зони відпочинку облаштували у Білодібровному та Нікольському лісництвах. Далі на kyiv-future.

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

Где подросткам научиться работать с ИТ-технологиями?

Если хочешь попасть к звездам - ​​целься в месяц. Нашим школьникам ежедневно рассказывают в учебных заведениях о том, что необходимо следить за тенденциями и выбирать...