Понеділок, 11 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

У 2025 році кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день

Вже через п’ять років кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день. Про це повідомляє kyiv-future.com.ua, посилаючись на ua.news.

За прогнозами експертів, до 2025 року середня за тривалыстю поїздка на автомобілі в Києві буде займати дві години. Отже, на дорогу туди і назад кияни будуть змушені витрачати чотири години, що становить 17% від всього добового часу.

«Таким чином, в день доведеться витратити чотири години на дорогу на роботу і назад,» – сказав розробник транспортної моделі Києва і директор компанії «А + С Україна» Дмитро Беспалов.

За попередніми підсумками прогностичних досліджень, до 2025 року столиця України матиме 450 автомобілів на 1000 жителів. Тоді як зараз маємо 250 автомобілів на тисячу проживаючих в Києві. Зараз середня поїздка по Києву займає трохи більше години.

За словами експертів, Київ страждає від пробок з трьох причин.

  • По-перше, це стрімке зростання автомобілізації населення міста.
  • По-друге, це особливості містобудівної стратегії, яка в основному орієнтується на інтереси забудовників, а не на оптимізацію інфраструктури міста-мільйонника.
  • По-третє, більш 80% робочих місць в столиці розташовані на правому березі. Тоді як транспортні мости через Дніпро вже зараз функціонують на межі своєї пропускної спроможності.

Найтриваліший у світовій історії затор – в 12 днів – утворився на швидкісній автомагістралі Пекін-Тибет в серпні 2010 року. Причиною стало не тільки стрімке збільшення кількості автомобілів і водіїв в Китаї, а й інтенсивне використання маршруту вантажівками, які доставляють будівельні матеріали в Пекін. Цікаво, що ці будівельні матеріали призначалися для дорожніх робіт на шосе, з метою зменшити затори.

Latest Posts

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

4G в київському метро: правда чи фейк? Коли чекати?

Заява про те, що у київському метрополітені уже в першому кварталі 2020 року буде працювати 4G-інтернет неабияк потішила мешканців столиці. Гарного зв’язку у підземці...