Неділя, 2 Серпня, 2020

Специфіка різних видів натяжних стель

Один із основних чинників, які формують вартість за натяжні стелі, це характеристика різновидів. Сьогодні на ринку представлені декілька популярних видів натяжних стель. Повністю цінову...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

У 2025 році кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день

Вже через п’ять років кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день. Про це повідомляє kyiv-future.com.ua, посилаючись на ua.news.

За прогнозами експертів, до 2025 року середня за тривалыстю поїздка на автомобілі в Києві буде займати дві години. Отже, на дорогу туди і назад кияни будуть змушені витрачати чотири години, що становить 17% від всього добового часу.

«Таким чином, в день доведеться витратити чотири години на дорогу на роботу і назад,» – сказав розробник транспортної моделі Києва і директор компанії «А + С Україна» Дмитро Беспалов.

За попередніми підсумками прогностичних досліджень, до 2025 року столиця України матиме 450 автомобілів на 1000 жителів. Тоді як зараз маємо 250 автомобілів на тисячу проживаючих в Києві. Зараз середня поїздка по Києву займає трохи більше години.

За словами експертів, Київ страждає від пробок з трьох причин.

  • По-перше, це стрімке зростання автомобілізації населення міста.
  • По-друге, це особливості містобудівної стратегії, яка в основному орієнтується на інтереси забудовників, а не на оптимізацію інфраструктури міста-мільйонника.
  • По-третє, більш 80% робочих місць в столиці розташовані на правому березі. Тоді як транспортні мости через Дніпро вже зараз функціонують на межі своєї пропускної спроможності.

Найтриваліший у світовій історії затор – в 12 днів – утворився на швидкісній автомагістралі Пекін-Тибет в серпні 2010 року. Причиною стало не тільки стрімке збільшення кількості автомобілів і водіїв в Китаї, а й інтенсивне використання маршруту вантажівками, які доставляють будівельні матеріали в Пекін. Цікаво, що ці будівельні матеріали призначалися для дорожніх робіт на шосе, з метою зменшити затори.

Latest Posts

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

Кияни тепер можуть користуватися мобільним зв'язком без SIM-карти

Багато смартфонів наразі мають функцію eSIM, але до сьогодні жоден український мобільний оператор зв'язку не надавав таку можливість, пише Київ Майбутнього.  Віртуальна Sim-карта зручна у...