П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

У 2025 році кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день

Вже через п’ять років кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день. Про це повідомляє kyiv-future.com.ua, посилаючись на ua.news.

За прогнозами експертів, до 2025 року середня за тривалыстю поїздка на автомобілі в Києві буде займати дві години. Отже, на дорогу туди і назад кияни будуть змушені витрачати чотири години, що становить 17% від всього добового часу.

«Таким чином, в день доведеться витратити чотири години на дорогу на роботу і назад,» – сказав розробник транспортної моделі Києва і директор компанії «А + С Україна» Дмитро Беспалов.

За попередніми підсумками прогностичних досліджень, до 2025 року столиця України матиме 450 автомобілів на 1000 жителів. Тоді як зараз маємо 250 автомобілів на тисячу проживаючих в Києві. Зараз середня поїздка по Києву займає трохи більше години.

За словами експертів, Київ страждає від пробок з трьох причин.

  • По-перше, це стрімке зростання автомобілізації населення міста.
  • По-друге, це особливості містобудівної стратегії, яка в основному орієнтується на інтереси забудовників, а не на оптимізацію інфраструктури міста-мільйонника.
  • По-третє, більш 80% робочих місць в столиці розташовані на правому березі. Тоді як транспортні мости через Дніпро вже зараз функціонують на межі своєї пропускної спроможності.

Найтриваліший у світовій історії затор – в 12 днів – утворився на швидкісній автомагістралі Пекін-Тибет в серпні 2010 року. Причиною стало не тільки стрімке збільшення кількості автомобілів і водіїв в Китаї, а й інтенсивне використання маршруту вантажівками, які доставляють будівельні матеріали в Пекін. Цікаво, що ці будівельні матеріали призначалися для дорожніх робіт на шосе, з метою зменшити затори.

Latest Posts

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

3 інновації, які потрібні українській школі

Реформа освіти, поява Нової української школи обіцяють прогрес для вчителів та учнів. Які інновації можна впровадити у наші навчальні заклади - читайте на kyiv-future.com.ua Вступ до...