Вівторок, 20 Квітня, 2021

Четверта гілка столичного метро. Коли поїдуть потяги на Троєщину?

Київський метрополітен поступово розширюється. Раніше повідомлялося, що метро на Виноградар планують пустити вже у грудні 2021-го, буде свято і на вулицях мікрорайону...

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

Занедбані кладовища по сусідству. Історія кладовищ в Києві

Однією зі сторін історії Києва, яка може багато чого розповісти про жителів і життя столиці 50-100 років тому, є столичні кладовища. Більшість...

У 2025 році кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день

Вже через п’ять років кияни будуть стояти в заторах по чотири години на день. Про це повідомляє kyiv-future.com.ua, посилаючись на ua.news.

За прогнозами експертів, до 2025 року середня за тривалыстю поїздка на автомобілі в Києві буде займати дві години. Отже, на дорогу туди і назад кияни будуть змушені витрачати чотири години, що становить 17% від всього добового часу.

«Таким чином, в день доведеться витратити чотири години на дорогу на роботу і назад,» – сказав розробник транспортної моделі Києва і директор компанії «А + С Україна» Дмитро Беспалов.

За попередніми підсумками прогностичних досліджень, до 2025 року столиця України матиме 450 автомобілів на 1000 жителів. Тоді як зараз маємо 250 автомобілів на тисячу проживаючих в Києві. Зараз середня поїздка по Києву займає трохи більше години.

За словами експертів, Київ страждає від пробок з трьох причин.

  • По-перше, це стрімке зростання автомобілізації населення міста.
  • По-друге, це особливості містобудівної стратегії, яка в основному орієнтується на інтереси забудовників, а не на оптимізацію інфраструктури міста-мільйонника.
  • По-третє, більш 80% робочих місць в столиці розташовані на правому березі. Тоді як транспортні мости через Дніпро вже зараз функціонують на межі своєї пропускної спроможності.

Найтриваліший у світовій історії затор – в 12 днів – утворився на швидкісній автомагістралі Пекін-Тибет в серпні 2010 року. Причиною стало не тільки стрімке збільшення кількості автомобілів і водіїв в Китаї, а й інтенсивне використання маршруту вантажівками, які доставляють будівельні матеріали в Пекін. Цікаво, що ці будівельні матеріали призначалися для дорожніх робіт на шосе, з метою зменшити затори.

Latest Posts

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

Занедбані кладовища по сусідству. Історія кладовищ в Києві

Однією зі сторін історії Києва, яка може багато чого розповісти про жителів і життя столиці 50-100 років тому, є столичні кладовища. Більшість...

У столиці заговорили про збільшення плати за парковку

Як стало відомо Kyiv-future.com.ua, заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державно адміністрації Дмитро Рахматуллін недавно повідомив, що в столиці збираються підняти плату на...