Субота, 27 Квітня, 2024

IT-компанія “Netpeak”: з домашнього кабінету прямо у Європу

По всьому Києву існує безліч IT-компаній, які допомагають розвитку країни. Інформаційні технології забезпечують державу ефективній організації діяльності людей та їх бізнесів. Але не кожна така компанія може похвалитись своїм розвитком на міжнародному рівні. Однак, зазвичай, першим кроком стають міста у своїй же країні. Саме так підприємство “Netpeak” і розпочало свою історію. Далі на kyiv-future

Звичайний студент стає засновником компанії

Вперше компанія “Netpeak” згадується у 2006 році. Але історія розпочалась ще раніше. Молодий хлопець, Артем Бородатюк, ніколи не думав податись у сферу ІТ. Але після закінчення школи стає студентом інституту компʼютерних систем Одеської політехніки. Там він починає цікавитись музикою та компʼютерними іграми. Але для того, щоб не відмовляти собі ні в чому, хлопець писав ігрові огляди, оскільки у цьому він знався. І оскільки його цікавила ще й музика, Артем разом із товаришем створює свою спільноту на цю тему у журналі. Але для більшого зацікавлення людей їм необхідна була розкрутка, чим молодик і займається. Однак ця тема його дуже зацікавила, і він заглибився у SEO, що дало можливість написати статтю “Як розкрутити сайт?”. Так музика стала поштовхом для Артема, щоб він знайшов свою нішу. 

Після появи статті на просторах інтернету до хлопця звертається перший клієнт, який просить допомоги з розкруткою сайту. З цього моменту він зрозумів, що ця справа починає його поглинати, і він вирішує створити особистий сайт та допомагати людям. 

Поява “Netpeak”

Тож у 2006 році в інтернеті вже можна знайти посилання на новостворену компанію “Netpeak”. Звичайно, це був лише стартап, без додаткових співробітників, команди та офісу. І враховуючи, що популярність та довіру ще треба заробити, Артем вирушає на пошуки потенційного клієнта самотужки. Але згодом кількість запитів була занадто великою, і хлопець вже не міг самостійно справлятися. Тому для допомоги він наймає робітників, але лише у форматі віддалено. Такий крок не був найкращим рішенням, оскільки вчасно роботи не виконувались і прямого доступу до фрилансерів, які іноді взагалі не виконували поставлені задачі, не було. Через це Артем розуміє, що настав час розширювати свою компанію та відкривати фізичний офіс.

Ріст компанії

Перший час у компанії працювало всього декілька людей. Одним з тих, хто входив у цю кількість був Андрій Чумаченко, який пізніше став співвласником та директором з маркетингу “Netpeak”. Однак перші його кроки у компанії були лише на копірайтерській посаді. Враховуючи кількість замовлень, які робила компанія, більшість клієнтів залишались задоволеними, тому часто радили іншим звертатися саме до “Netpeak”. Одними з таких став “OLX” (раніше відомий як “Slando”). Вони базувались у Лондоні, але звернулись до хлопців з України, з якими ведеться співпраця вже довгі роки. Однак головною метою для молодого та амбітного хлопця були гроші. Тому на робочий процес, стратегію або планування уваги багато не приділялось. Але, попри такий прорахунок, кількість клієнтів та співробітників у компанії ставало більше з кожним роком.

Новий старт “Netpeak”

У 2009 році у думки Артема почала закрадатися думка про закриття компанії. Йому вже не була цікава робота, вплинуло вигорання до своєї справи, а також кількість клієнтів, з якими щоденно потрібно було знаходити спільну мову та співпрацювати. Але одного дня Артем зрозумів, що існує багато компаній, які звертались до нього за допомогою, стали великими цабе у малому та середньому бізнесі. Він вирішив, що задля можливості досягти чогось в Україні потрібно боротись, та розвивати економіку, яка також буде допомагати й звичайним українцям. Тому наступним етапом розвитку Артема, як директора, стало розуміння, що не варто гнатись за грошима, а потрібно працювати на покращення. І у 2009 році “Netpeak”, нарешті, відкриває новий офіс у столиці та починає працювати на розширення свого бізнесу, а також посягати на закордонний ринок. Офіси почали відкриватись у Казахстані, Болгарії та США, що дає поштовх для розширення можливостей та впливу компанії, як на український ринок, так і на міжнародний. 

Робота попри кризу та війну

Кожній компанії важко працювати під час будь-якої кризи, які були у 2008 році та 2014 році. Також не варто забувати про початок пандемії, що зруйнував немало прибуткових бізнесів. А потім, “на десерт”, початок повномасштабного вторгнення. Але “Netpeak” не злякалось жодної перешкоди й продовжило працювати заради клієнта. У 2022 році команда, всупереч, проблемам залишала співробітників на своїх робочих позиціях, не проводила скорочення, а, навпаки, почала відкривати нові проєкти. І, звичайно, “Netpeak” не забувають допомагати своїй батьківщині подолати ворога. Компанія надала кошти для купівлі морського дрона, на початку повномасштабного вторгнення, продовжує збирати кошти для підтримки фабрик, які виготовляють FPV-дрони, роблять збори для військових тощо.

Компанія “Netpeak” не лише змогла стати відомою в Україні, а вийти на міжнародний рівень. Вони є партнерами таких підприємств: “Google”, “Meta”, “TikTok”,”Microsoft”, “АТБ”, “Monobank”, “Цитрус”, “Сільпо” тощо. Всі, кому допомогла команда, відомі по всій країні компанії. Однак все починалось з маленького захоплення та підробітком у студентські часи.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.