Четвер, 26 Травня, 2022

КМДА планує переглянути ціни на проїзд 

Остаточне рішення стосовно вартості проїзду буде прийнято після того, як з’явиться остаточна інформація про всі фінансові надходження в бюджет столиці і які саме будуть витрати на всі інші напрямки фінансування діяльності міста. Далі на kyiv-future.com.ua.

В КМДА стверджують, що на сьогоднішній день обґрунтованою ціною, яка покриває всі витрати на фінансування забезпечення транспортних послуг в столиці є 22 гривні за проїзд. На сьогоднішній день транспортна сфера не забезпечує себе самостійно, не кажучи вже про доходи в бюджет міста. Транспортна сфера для міста є дотаційною. Останній раз ціни піднімали ще в 2018 році. Тоді з 5 гривень вартість проїзду досягла відмітки у 8 гривень. З того часу вже п’ять років ціна на проїзд тримається на одному рівні. Проте потрібно враховувати цілу низку факторів, які формують собівартість надання таких послуг. За цей час значно подорожчали ціни на електроенергію та паливо. Також зростав рівень і мінімальної заробітної плати, що призводило до росту зарплат працівників і збільшення витрат компаніями на цей напрямок. 

В КМДА повідомили, що безкоштовний проїзд для пільгових категорій буде переглянутий і остаточне рішення і кількість осіб, які підлягають під пільгову допомогу буде прийнято пізніше, коли розпишуть всі сфери фінансування міста. 

Вартість проїзду в громадському транспорті для жителів столиці на сьогоднішній день формується за трьома наказами:

  • Наказ, яким регулюється цінова політика надання послуг метрополітену. Цифри узгоджуються за розробленими нормами від Міністерства транспорту та зв’язку, а також з дотриманням правил передбачених наказом Міністерства інфраструктури. 
  • Наступний закон – це регулювання формування цін в міському електричному транспорт. Порядок оптимального формування тарифів вираховується за формулою, яку ще в 2013 році розробило Міністерство інфраструктури. 
  • І останній – це закон, що регулює формування цін на проїзд для автомобільного пасажирського транспорту. 

В кінці 2021 року вже проводилися консультаційні наради і тривали вони більше місяця. Тут брали участь представники столичної влади профільних відомств, представники приватного сектору пасажироперевезень, підприємства, що перебувають у комунальній власності та представники громадських організацій, що представляють інтереси людей. На сьогоднішній остаточного рішення, яке б задовільнило всі сторони немає, а тому питання перебуває на стадії дискусій.

Latest Posts