Неділя, 9 Серпня, 2020

Діяльність громадської організації "Інститут реформ та розвитку Києва”

У наш час у столиці України існує велика кількість громадських організацій, які намагаються співпрацювати з місцевою владою та постійно робити кращим наше місто, розповідає ...

15 забутих промислових заводів Києва

Столиця України раніше не тільки славилася своїми видатними жителями і унікальною архітектурою, але і своєю виробничою потужністю. Тут знаходяться більше сотні заводів,...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

У Києві розширять права громадського транспорту

Доїхати з Троєщини до центру за 30 хвилин? Звучить, як мрія. Проте, скоро так і буде, запевняють у КМДА, Посадовці “виділили” для міського транспорту ледь не цілий міст. Як тепер буде влаштоване у столиці транспортне життя – читайте на kyiv-future.com.ua.
Хто живе на лівому березі або працює там знає прекрасно, що у вранішні та вечірні години проїхати там швидко – неможливо. Затори на Південному мосту майже кожен день. Найліпше водіям приватних авто: кондиціонер влітку, обігрівач взимку та улюблена музика або радіопередача, здатні зробити час очікування більш-менш приємним. Найгірше тим, хто їде з лівого берега маршрутним таксі. Відсутність належних умов для проїзду і навіть банально місць для сидіння перетворює години очікування у справжнє пекло.
Що ж вирішила КМДА?
Відтепер на Південному мосту з’явиться ряд дорожніх смуг, по якім буде дозволено їздити тільки громадському транспорту. Також, місто поповниться новенькими автобусами, які будуть максимально комфортними для пасажирів.
Посадовці розповідають, що така ситуація з заторами склалася через те, що у ХХ столітті сповідували теорію, так званого “автоцентризму”. Дійсно, коли автівок було небагато, на мостах не було заторів, а шляхи здавалися зручними.
Проте, тепер КМДА вважає, що треба сповідувати теорію “людиноцентризму”. Тобто робити життя у місті комфортнішим для його мешканців.
Наступного року кількість дорожніх смуг для громадського транспорту планують збільшити.
Тим не менш, самі кияни не вірять, що ідея дійсно спрацює. Водії маршрутних автобусів та громадського транспорту розповідають, що бачили не один раз, як легкові авто займали смуги для автобусів та тролейбусі. Боротися з нахабами пропонують великими штрафами, мовляв, людина може не розуміти попереджень, а ось мову грошей зрозуміє однозначно.

Latest Posts

15 забутих промислових заводів Києва

Столиця України раніше не тільки славилася своїми видатними жителями і унікальною архітектурою, але і своєю виробничою потужністю. Тут знаходяться більше сотні заводів,...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Де і коли побудують в Києві довгоочікувані шляхопроводи

Kyiv-future.com.ua з'ясував, які дорожньо-транспортні споруди необхідні столицю, щоб розвантажити місто від постійних заторів. Зрозуміло, що в столиці є низка транспортних проблем, які не вирішувалися...