Вівторок, 27 Жовтня, 2020

Коли в Києві можна буде оплачувати проїзд банківською карткою?

На своєму черговому онлайн-брифінгу Віталій Кличко розповів, коли ж можна буде вже розраховуватись банківськими картами в наземному транспорті, пише kyiv-future.com.ua.

Чи здорожчає проїзд у транспорті Києва?

Підвищення тарифів у громадському транспорті Києва у 2021 році не розглядається, пише "kyiv-future.com.ua". Тема щодо проведення наради з даного...

Метро на Виноградар. Як просувається будівництво?

Перші станції метро на Виноградар планують відкрити у грудні 2021 року. Усі роботи з будівництва тривають за планом. Про це йдеться на...

5 кращих київських театрів

Театри за час свого існування і багатогранності напрямків закохують кожного свого гостя. Від любителів драми до сучасного балету, від опери і до...

10 незвичайних музеїв Києва

Столичних жителів давно не здивуєш картинами, скульптурами та історичними фактами. За час науково-технічної революції все більшої популярності почали набувати нестандартні експозиції та...

У Києві розширять права громадського транспорту

Доїхати з Троєщини до центру за 30 хвилин? Звучить, як мрія. Проте, скоро так і буде, запевняють у КМДА, Посадовці “виділили” для міського транспорту ледь не цілий міст. Як тепер буде влаштоване у столиці транспортне життя – читайте на kyiv-future.com.ua.
Хто живе на лівому березі або працює там знає прекрасно, що у вранішні та вечірні години проїхати там швидко – неможливо. Затори на Південному мосту майже кожен день. Найліпше водіям приватних авто: кондиціонер влітку, обігрівач взимку та улюблена музика або радіопередача, здатні зробити час очікування більш-менш приємним. Найгірше тим, хто їде з лівого берега маршрутним таксі. Відсутність належних умов для проїзду і навіть банально місць для сидіння перетворює години очікування у справжнє пекло.
Що ж вирішила КМДА?
Відтепер на Південному мосту з’явиться ряд дорожніх смуг, по якім буде дозволено їздити тільки громадському транспорту. Також, місто поповниться новенькими автобусами, які будуть максимально комфортними для пасажирів.
Посадовці розповідають, що така ситуація з заторами склалася через те, що у ХХ столітті сповідували теорію, так званого “автоцентризму”. Дійсно, коли автівок було небагато, на мостах не було заторів, а шляхи здавалися зручними.
Проте, тепер КМДА вважає, що треба сповідувати теорію “людиноцентризму”. Тобто робити життя у місті комфортнішим для його мешканців.
Наступного року кількість дорожніх смуг для громадського транспорту планують збільшити.
Тим не менш, самі кияни не вірять, що ідея дійсно спрацює. Водії маршрутних автобусів та громадського транспорту розповідають, що бачили не один раз, як легкові авто займали смуги для автобусів та тролейбусі. Боротися з нахабами пропонують великими штрафами, мовляв, людина може не розуміти попереджень, а ось мову грошей зрозуміє однозначно.

Latest Posts

Чи здорожчає проїзд у транспорті Києва?

Підвищення тарифів у громадському транспорті Києва у 2021 році не розглядається, пише "kyiv-future.com.ua". Тема щодо проведення наради з даного...

Метро на Виноградар. Як просувається будівництво?

Перші станції метро на Виноградар планують відкрити у грудні 2021 року. Усі роботи з будівництва тривають за планом. Про це йдеться на...

5 кращих київських театрів

Театри за час свого існування і багатогранності напрямків закохують кожного свого гостя. Від любителів драми до сучасного балету, від опери і до...

10 незвичайних музеїв Києва

Столичних жителів давно не здивуєш картинами, скульптурами та історичними фактами. За час науково-технічної революції все більшої популярності почали набувати нестандартні експозиції та...

Фільтри пральної машини: навіщо вони і як їх чистити?

Зараз, напевно, немає жодного будинку в якому б не було сучасної побутової техніки. Вона дуже спрощує нам життя, адже досить зробити пару легких рухів...