П’ятниця, 3 Липня, 2020

Цифрова гігієна: що необхідно знати киянам про кібербезпеку

В середньому людина проводить більше 3-х годин в інтернеті і соціальних мережах. Під час введенням карантину кількість годин виразно збільшилася: робота, зв'язок, покупки -...

Полірування автомобілей в Києві

Чому полірування авто є важливим? Для того, щоб підтримувати хороший зовнішній вигляд вашого автомобіля, позбутися від небажаних подряпин на...

Як швидко та ефективно схуднути?

Практично кожного із приходом літа турбує питання щодо покращення загального стану свого організму та зовнішнього вигляду тіла. Є безліч різноманітних способів схуднути,...

12 приводів надіти коктейльне плаття

Ми-то знаємо - насправді причин причепуритися і продемонструвати світу стрункі ноги і красиві груди у дівчат набагато більше. Спробуємо оцінити - які...

Новий генплан: яким стане Київ до 2040 року

Нещодавно Київгенплан опублікував детальний проект Генплану-2040 для столиці. В проекті не передбачені розширення кордонів міста. По плану кількість населення Києва зросте на...

У Києві почав функціонувати новий онлайн-сервіс: електронна черга з дому

Кияни потихеньку звикають стежити за тим, скільки відповідні служби нараховують їм за користування електрикою. Іноді буває так, що кількість використаної електроенергії зовсім не відповідає реальності. Що в таких випадках роблять жителі столиці? Правильно, відпрошуються з роботи, їдуть в офіс компанії «Київські енергетичні послуги», займають місце в кінці довгої черги центру обслуговування клієнтів, залишають заявку і терпляче чекають, поки з їхньою проблемою працюватимуть.

Kyiv-future.com.ua хоче порадувати корінних киян і тих, хто орендує житло в столиці: тепер вони зможуть економити час і нерви. Тому що зможуть записатися в електронну чергу прямо з дому. Справа в тому, що на сайті компанії «Київські енергетичні послуги» почав роботу розділ «Попередня реєстрація»: https://kep.com.ua/poperednya_reestratsiya

Так ось, звичайні споживачі і представники юридичних осіб, заповнивши онлайн простеньку форму, зможуть завчасного записатися на прийом до фахівця центру обслуговування клієнтів, щоб вирішити питання, що виникли в зв’язку з постачанням електроенергії.

Заповнюючи форму, клієнт має можливість вибрати зручний йому день і час, вказати його, а також тему свого відвідування цього закладу. Після цього клієнту вкажуть його реєстраційний номер. Що у нас виходить в результаті?

Клієнт з цим номером в обраний ним день і час є в центр обслуговування клієнтів, чекає, поки на інформаційному екрані з’явиться його реєстраційний номер і запрошення до фахівця. «Жива черга» теж буде. Однак, електронна реєстрація, вважаємо, зручніше: заощаджує час, дозволяє вирішити проблему дистанційно, якщо скористатися Особистим кабінетом.

Latest Posts

Полірування автомобілей в Києві

Чому полірування авто є важливим? Для того, щоб підтримувати хороший зовнішній вигляд вашого автомобіля, позбутися від небажаних подряпин на...

Як швидко та ефективно схуднути?

Практично кожного із приходом літа турбує питання щодо покращення загального стану свого організму та зовнішнього вигляду тіла. Є безліч різноманітних способів схуднути,...

12 приводів надіти коктейльне плаття

Ми-то знаємо - насправді причин причепуритися і продемонструвати світу стрункі ноги і красиві груди у дівчат набагато більше. Спробуємо оцінити - які...

Новий генплан: яким стане Київ до 2040 року

Нещодавно Київгенплан опублікував детальний проект Генплану-2040 для столиці. В проекті не передбачені розширення кордонів міста. По плану кількість населення Києва зросте на...

Франчайзинг = інноваційний бізнес?

350 - це кількість українських та іноземних франшиз, які проявили себе в Україні. Якщо столиця однозначно асоціюється з великими бізнес можливостями, то підприємницький досвід...