У Києві почав функціонувати новий онлайн-сервіс: електронна черга з дому

Кияни потихеньку звикають стежити за тим, скільки відповідні служби нараховують їм за користування електрикою. Іноді буває так, що кількість використаної електроенергії зовсім не відповідає реальності. Що в таких випадках роблять жителі столиці? Правильно, відпрошуються з роботи, їдуть в офіс компанії «Київські енергетичні послуги», займають місце в кінці довгої черги центру обслуговування клієнтів, залишають заявку і терпляче чекають, поки з їхньою проблемою працюватимуть.

Kyiv-future.com.ua хоче порадувати корінних киян і тих, хто орендує житло в столиці: тепер вони зможуть економити час і нерви. Тому що зможуть записатися в електронну чергу прямо з дому. Справа в тому, що на сайті компанії «Київські енергетичні послуги» почав роботу розділ «Попередня реєстрація»: https://kep.com.ua/poperednya_reestratsiya

Так ось, звичайні споживачі і представники юридичних осіб, заповнивши онлайн простеньку форму, зможуть завчасного записатися на прийом до фахівця центру обслуговування клієнтів, щоб вирішити питання, що виникли в зв'язку з постачанням електроенергії.

Заповнюючи форму, клієнт має можливість вибрати зручний йому день і час, вказати його, а також тему свого відвідування цього закладу. Після цього клієнту вкажуть його реєстраційний номер. Що у нас виходить в результаті?

Клієнт з цим номером в обраний ним день і час є в центр обслуговування клієнтів, чекає, поки на інформаційному екрані з'явиться його реєстраційний номер і запрошення до фахівця. «Жива черга» теж буде. Однак, електронна реєстрація, вважаємо, зручніше: заощаджує час, дозволяє вирішити проблему дистанційно, якщо скористатися Особистим кабінетом.