Середа, 28 Жовтня, 2020

Коли в Києві можна буде оплачувати проїзд банківською карткою?

На своєму черговому онлайн-брифінгу Віталій Кличко розповів, коли ж можна буде вже розраховуватись банківськими картами в наземному транспорті, пише kyiv-future.com.ua.

Чи здорожчає проїзд у транспорті Києва?

Підвищення тарифів у громадському транспорті Києва у 2021 році не розглядається, пише "kyiv-future.com.ua". Тема щодо проведення наради з даного...

Метро на Виноградар. Як просувається будівництво?

Перші станції метро на Виноградар планують відкрити у грудні 2021 року. Усі роботи з будівництва тривають за планом. Про це йдеться на...

5 кращих київських театрів

Театри за час свого існування і багатогранності напрямків закохують кожного свого гостя. Від любителів драми до сучасного балету, від опери і до...

10 незвичайних музеїв Києва

Столичних жителів давно не здивуєш картинами, скульптурами та історичними фактами. За час науково-технічної революції все більшої популярності почали набувати нестандартні експозиції та...

У Києві відреставрують будівлю фунікулера

Як стало відомо kyiv-future.com.ua, в Києві запланована реставрація фунікулера. Комунальне підприємство «Київпастранс» об’явив тендер на послуги з реставрації будівлі київського фунікулера і приведення його у новий стан, згідно сучасним стандартам. Зокрема, планується ремонт як верхньої, так і нижньої станцій, рейок, зміцнення  рухових механізмів. Крім того, запланована установка пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.

За попередніми розрахунками, вартість ремонту обійдеться 60,694 млн грн. Тендерні пропозиції приймаються до 12 березня. А рішення  буде прийняте вже наступного дня – 13 березня 2019 року.

 
До всього, мер Києва Віталій Кличко раніше обіцяв, що вже в 2019 році київської фунікулер отримає сучасні вагони фірми Doppelmayr Garaventa, оснащені кондиціонерами

Нагадаємо, що 11 листопада 2018 року фунікулер прийшов в несправність прямо під час руху. Пасажирам, які перебували в ньому, надалі, довелося спускатися по рейках пішки.

Як відомо, фунікулер був побудований в 1902-1905 роках і був вперше відкритий для публіки 7 травня 1905 року. Вартість будівництва, склала близько 230 000 російських рублів і була покрита бельгійським власником київських трамваїв. Фунікулер був проектом Артура Абрахамсона. Вестибюлі станції були спроектовані Н. П’ятницьким, а залізниця – Н. Баришніковим.

Через свою безпосередню близькість до Михайлівського собору, він був колись названий Михайлівським механічним підйомником (буквально Михайлівський механічний ліфт). Після того, як собор був зруйнований радянською владою в 1935-1936 роках, назву фунікулера було змінено.

На сьогодні, час у дорозі між станціями становить близько 3 хвилин. Маршрут пролягає від Михайлівської площі до Поштової площі на Подолі.

Latest Posts

Чи здорожчає проїзд у транспорті Києва?

Підвищення тарифів у громадському транспорті Києва у 2021 році не розглядається, пише "kyiv-future.com.ua". Тема щодо проведення наради з даного...

Метро на Виноградар. Як просувається будівництво?

Перші станції метро на Виноградар планують відкрити у грудні 2021 року. Усі роботи з будівництва тривають за планом. Про це йдеться на...

5 кращих київських театрів

Театри за час свого існування і багатогранності напрямків закохують кожного свого гостя. Від любителів драми до сучасного балету, від опери і до...

10 незвичайних музеїв Києва

Столичних жителів давно не здивуєш картинами, скульптурами та історичними фактами. За час науково-технічної революції все більшої популярності почали набувати нестандартні експозиції та...

В Києві розпочато будівництво нової лінії метро

Ще влітку 2018 року Київською міською державною адміністрацією було затверджено проект будівництва гілки метро Сирецько-Печерська з новими станціями «Мостицька», «Проспект Правди» та «Виноградар» вартістю...