Неділя, 2 Серпня, 2020

Специфіка різних видів натяжних стель

Один із основних чинників, які формують вартість за натяжні стелі, це характеристика різновидів. Сьогодні на ринку представлені декілька популярних видів натяжних стель. Повністю цінову...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

У Києві відреставрують будівлю фунікулера

Як стало відомо kyiv-future.com.ua, в Києві запланована реставрація фунікулера. Комунальне підприємство «Київпастранс» об’явив тендер на послуги з реставрації будівлі київського фунікулера і приведення його у новий стан, згідно сучасним стандартам. Зокрема, планується ремонт як верхньої, так і нижньої станцій, рейок, зміцнення  рухових механізмів. Крім того, запланована установка пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.

За попередніми розрахунками, вартість ремонту обійдеться 60,694 млн грн. Тендерні пропозиції приймаються до 12 березня. А рішення  буде прийняте вже наступного дня – 13 березня 2019 року.

 
До всього, мер Києва Віталій Кличко раніше обіцяв, що вже в 2019 році київської фунікулер отримає сучасні вагони фірми Doppelmayr Garaventa, оснащені кондиціонерами

Нагадаємо, що 11 листопада 2018 року фунікулер прийшов в несправність прямо під час руху. Пасажирам, які перебували в ньому, надалі, довелося спускатися по рейках пішки.

Як відомо, фунікулер був побудований в 1902-1905 роках і був вперше відкритий для публіки 7 травня 1905 року. Вартість будівництва, склала близько 230 000 російських рублів і була покрита бельгійським власником київських трамваїв. Фунікулер був проектом Артура Абрахамсона. Вестибюлі станції були спроектовані Н. П’ятницьким, а залізниця – Н. Баришніковим.

Через свою безпосередню близькість до Михайлівського собору, він був колись названий Михайлівським механічним підйомником (буквально Михайлівський механічний ліфт). Після того, як собор був зруйнований радянською владою в 1935-1936 роках, назву фунікулера було змінено.

На сьогодні, час у дорозі між станціями становить близько 3 хвилин. Маршрут пролягає від Михайлівської площі до Поштової площі на Подолі.

Latest Posts

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

4G в київському метро: правда чи фейк? Коли чекати?

Заява про те, що у київському метрополітені уже в першому кварталі 2020 року буде працювати 4G-інтернет неабияк потішила мешканців столиці. Гарного зв’язку у підземці...