Середа, 20 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

У Києві відреставрують будівлю фунікулера

Як стало відомо kyiv-future.com.ua, в Києві запланована реставрація фунікулера. Комунальне підприємство «Київпастранс» об’явив тендер на послуги з реставрації будівлі київського фунікулера і приведення його у новий стан, згідно сучасним стандартам. Зокрема, планується ремонт як верхньої, так і нижньої станцій, рейок, зміцнення  рухових механізмів. Крім того, запланована установка пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.

За попередніми розрахунками, вартість ремонту обійдеться 60,694 млн грн. Тендерні пропозиції приймаються до 12 березня. А рішення  буде прийняте вже наступного дня – 13 березня 2019 року.

 
До всього, мер Києва Віталій Кличко раніше обіцяв, що вже в 2019 році київської фунікулер отримає сучасні вагони фірми Doppelmayr Garaventa, оснащені кондиціонерами

Нагадаємо, що 11 листопада 2018 року фунікулер прийшов в несправність прямо під час руху. Пасажирам, які перебували в ньому, надалі, довелося спускатися по рейках пішки.

Як відомо, фунікулер був побудований в 1902-1905 роках і був вперше відкритий для публіки 7 травня 1905 року. Вартість будівництва, склала близько 230 000 російських рублів і була покрита бельгійським власником київських трамваїв. Фунікулер був проектом Артура Абрахамсона. Вестибюлі станції були спроектовані Н. П’ятницьким, а залізниця – Н. Баришніковим.

Через свою безпосередню близькість до Михайлівського собору, він був колись названий Михайлівським механічним підйомником (буквально Михайлівський механічний ліфт). Після того, як собор був зруйнований радянською владою в 1935-1936 роках, назву фунікулера було змінено.

На сьогодні, час у дорозі між станціями становить близько 3 хвилин. Маршрут пролягає від Михайлівської площі до Поштової площі на Подолі.

Latest Posts

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

Інтернет речей: майбутнє, яке вже настало

Дивлячись на сучасні досягнення науки, складається враження, що майбутнє, яке яскраво зображали в фантастичних фільмах, настало вже сьогодні. Віртуальна реальність, розумні будинки і дрони -...