Четвер, 22 Квітня, 2021

Четверта гілка столичного метро. Коли поїдуть потяги на Троєщину?

Київський метрополітен поступово розширюється. Раніше повідомлялося, що метро на Виноградар планують пустити вже у грудні 2021-го, буде свято і на вулицях мікрорайону...

ТОП-7 будівель, що спотворюють Київ

У столиці дуже різноманітна архітектура. Саме за це місто обожнювали представники творчих професій. Зокрема, письменники та художники. Однак, все частіше в Києві,...

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

У Києві відреставрують будівлю фунікулера

Як стало відомо kyiv-future.com.ua, в Києві запланована реставрація фунікулера. Комунальне підприємство «Київпастранс» об’явив тендер на послуги з реставрації будівлі київського фунікулера і приведення його у новий стан, згідно сучасним стандартам. Зокрема, планується ремонт як верхньої, так і нижньої станцій, рейок, зміцнення  рухових механізмів. Крім того, запланована установка пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.

За попередніми розрахунками, вартість ремонту обійдеться 60,694 млн грн. Тендерні пропозиції приймаються до 12 березня. А рішення  буде прийняте вже наступного дня – 13 березня 2019 року.

 
До всього, мер Києва Віталій Кличко раніше обіцяв, що вже в 2019 році київської фунікулер отримає сучасні вагони фірми Doppelmayr Garaventa, оснащені кондиціонерами

Нагадаємо, що 11 листопада 2018 року фунікулер прийшов в несправність прямо під час руху. Пасажирам, які перебували в ньому, надалі, довелося спускатися по рейках пішки.

Як відомо, фунікулер був побудований в 1902-1905 роках і був вперше відкритий для публіки 7 травня 1905 року. Вартість будівництва, склала близько 230 000 російських рублів і була покрита бельгійським власником київських трамваїв. Фунікулер був проектом Артура Абрахамсона. Вестибюлі станції були спроектовані Н. П’ятницьким, а залізниця – Н. Баришніковим.

Через свою безпосередню близькість до Михайлівського собору, він був колись названий Михайлівським механічним підйомником (буквально Михайлівський механічний ліфт). Після того, як собор був зруйнований радянською владою в 1935-1936 роках, назву фунікулера було змінено.

На сьогодні, час у дорозі між станціями становить близько 3 хвилин. Маршрут пролягає від Михайлівської площі до Поштової площі на Подолі.

Latest Posts

ТОП-7 будівель, що спотворюють Київ

У столиці дуже різноманітна архітектура. Саме за це місто обожнювали представники творчих професій. Зокрема, письменники та художники. Однак, все частіше в Києві,...

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

Зміни в процедурі обов'язкового технічного огляду авто

Як стало відомо kyiv-future.com, з 1 травня поточного року, власників автомобілів чекають зміни в процедурі проходження обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, що іменується в середовищі...