Вівторок, 19 Жовтня, 2021

Перспективи київського метро – який район і коли дочекається свою станцію

Населення Києва зростає щодня і так само зростає кількість користувачів найпопулярнішим транспортом в столиці – метрополітеном. У зв’язку з розширенням самого міста, збільшенням кількості його жителів та  туристів зростає і необхідність про розширення гілок метрополітену. Генеральний план Києва відкрив для всіх бажаючих план розвитку київського метро до 2025 року kyiv-future.

Розширення метрополітену

За перші 7 років, відповідно до Генплану обіцяється виконати будівництво 16,4 км ліній і 14 станцій метрополітену та ввести їх в експлуатацію.

«Червону» або Святошинсько-Броварську гілку планують продовжити від станції «Академмістечко» в напрямок жд пункту «Новобіличі» в Києво-Святошинському районі столиці. Така необхідність викликана з’єднанням лінії електропоїздів і метро, ​​і стане дуже зручна для жителів найближчих до Києва міст і селищ.

«Синя» Оболонсько-Теремківська лінія буде продовжена від станції метро «Іподром» в напрямку вулиці Луценко в Голосіївському районі.

«Зелена» гілка Сирецько-Печерс за планом подовжується від станції метро «Сирець» в бік житлового масиву Виноградар, де буде відкрито нову станцію – «Львівська Брама».

Подільсько-Вигурівська лінія, від станції метро «Глибочінская» до станції «Райдужна». Сама станція метро «Глибочінская» проектується в першій черзі «Подільсько-Вигурівської лінії. За даними в проекті вона буде розташовуватися на Татарці і з двома виходами – на вулиці Татарську і Підгірну. Старт будівництва зазначений після 2022 року.

 Роботи з діючими станціями

Станція метро «Вокзальна», яка посідає друге місце серед найбільш завантажених станцій метрополітену, потребує ще одного входу-виходу, його планують створити на першому етапі поновлення метро, ​​відповідно до Генплану. Наступним кроком буде створення нового електродепо «Виноградар» і «Харківське». А так же планується будівництво ще одного пересадочного вузла на станціях «Театральна» і «Золоті Ворота».

Нагадуємо, що чинний Мер Віталій Кличко надав Генеральний план розвитку Києва на наступні 20 років і акцентував увагу, що розвиток метрополітену, як найважливішого транспорту української столиці – є пріоритетним напрямком.

Latest Posts