Субота, 8 Травня, 2021

Четверта гілка столичного метро. Коли поїдуть потяги на Троєщину?

Київський метрополітен поступово розширюється. Раніше повідомлялося, що метро на Виноградар планують пустити вже у грудні 2021-го, буде свято і на вулицях мікрорайону...

У Добропарк пустили туристичний автобус

З 1 травня 2021 року з Києва почав курсувати сполучний туристичний маршрут до ландшафтного парку “Добропарк”, який, попри на нещодавнє створення, вже...

У Києві відкрився найбільший парк Динозаврів

Київський Гідропарк розпочинає свою еру динозаврів. 2 травня 2021 року тут відкрився Динопарк - це найбільший подорожуючий парк динозаврів в Україні, повідомляє...

ТОП-5 київських будівель, які потребують реставрації

Багато історичних будинків у столиці руйнуються або зносяться. Хоча в столиці є багато історичних пам'яток, які потребують реставрації. Ми розповімо про ТОП-5...

Голгофа на Володимирській

ХХ століття, київські вулички та кияни, якими Ви їх собі уявляєте? Неохайними й похмурими, на тлі брудних вулиць і кінського багна? Або...

Аеропорт “Київ” поки не буде подовжувати злітну смугу

Як повідомляють журналісти “Першого Ділового” телеканалу подовжувати злітну смугу в аеропорті “Київ” імені Ігоря Сікорсього поки не будуть. Оскільки, тендер на розробку необхідної документації так і не відбувся. А все тому, що на торги з’явилася лише компанія «Інститут Укрдорпроект». А, як відомо, тендер не можливо проводити з наявністю лише однієї сторони. Далі на kyiv-future.

Згідно з тендерної документації виконавець повинен був запропонувати проєкт відповідно до якого провели б реконструкцію існуючої смуги та подовжити її на п’ятсот п’ятдесят метрів. Наразі довжина злітної  смуги сягає 2310 метрів. Крім того, планувалось посилити поверхню аеродрому. Що значно б вплинуло на якість злітної смуги.

Після будівництва аеропорт зміг би приймати повітряні судна категорії Е, тобто більші за розміром та в різні погодні умови. Оскільки, на сьогодні найбільший літак, який може прийняти аеропорт це Boeing 737-800, а після реконструкції там змогли б обслуговувати літаки такого плану, як Boeing 737-900 (найдовший варіант моделі) та Airbus A321 .

А в перспективі і середньо магістральні авіалайнери.

Вартість очікуваних робіт мала би сягнути 15 млн гривень. Фінансування планувалось за рахунок міського бюджету.

Нагадаємо, міжнародний аеропорт “Київ” ім. І. Сікорського, що розташований в столиці на 90% належить інвестгрупі UFuture бізнесмену Василю Хмельницькому. 10% акцій належить його керівному партнеру.

Протягом останніх 7 років в розвиток аеропорту було вкладено близько двох з половиною мільярдів гривень.

В травні 2020 року проводились останні ремонтні роботи аеропорту. А саме, було збільшено площу термінала А (на 9,5%)  та збільшено на 135 одиниць паркомісць. Також оновлено його зсередини. Ці роботи обійшлися інвестору в шістсот тридцять мільйонів гривень.

Latest Posts

У Добропарк пустили туристичний автобус

З 1 травня 2021 року з Києва почав курсувати сполучний туристичний маршрут до ландшафтного парку “Добропарк”, який, попри на нещодавнє створення, вже...

У Києві відкрився найбільший парк Динозаврів

Київський Гідропарк розпочинає свою еру динозаврів. 2 травня 2021 року тут відкрився Динопарк - це найбільший подорожуючий парк динозаврів в Україні, повідомляє...

ТОП-5 київських будівель, які потребують реставрації

Багато історичних будинків у столиці руйнуються або зносяться. Хоча в столиці є багато історичних пам'яток, які потребують реставрації. Ми розповімо про ТОП-5...

Голгофа на Володимирській

ХХ століття, київські вулички та кияни, якими Ви їх собі уявляєте? Неохайними й похмурими, на тлі брудних вулиць і кінського багна? Або...

Як правильно перейти на інше моторне масло?

Безперебійна робота двигуна, відсутність серйозних поломок, хороша експлуатація машини безсумнівно залежить від якісного моторного масла. Ігнорувати його потрібно заміну ні в якому...