Як повідомляють журналісти “Першого Ділового” телеканалу подовжувати злітну смугу в аеропорті “Київ” імені Ігоря Сікорсього поки не будуть. Оскільки, тендер на розробку необхідної документації так і не відбувся. А все тому, що на торги з’явилася лише компанія «Інститут Укрдорпроект». А, як відомо, тендер не можливо проводити з наявністю лише однієї сторони. Далі на kyiv-future.
Згідно з тендерної документації виконавець повинен був запропонувати проєкт відповідно до якого провели б реконструкцію існуючої смуги та подовжити її на п’ятсот п’ятдесят метрів. Наразі довжина злітної смуги сягає 2310 метрів. Крім того, планувалось посилити поверхню аеродрому. Що значно б вплинуло на якість злітної смуги.
Після будівництва аеропорт зміг би приймати повітряні судна категорії Е, тобто більші за розміром та в різні погодні умови. Оскільки, на сьогодні найбільший літак, який може прийняти аеропорт це Boeing 737-800, а після реконструкції там змогли б обслуговувати літаки такого плану, як Boeing 737-900 (найдовший варіант моделі) та Airbus A321 .
А в перспективі і середньо магістральні авіалайнери.
Вартість очікуваних робіт мала би сягнути 15 млн гривень. Фінансування планувалось за рахунок міського бюджету.
Нагадаємо, міжнародний аеропорт “Київ” ім. І. Сікорського, що розташований в столиці на 90% належить інвестгрупі UFuture бізнесмену Василю Хмельницькому. 10% акцій належить його керівному партнеру.
Протягом останніх 7 років в розвиток аеропорту було вкладено близько двох з половиною мільярдів гривень.
В травні 2020 року проводились останні ремонтні роботи аеропорту. А саме, було збільшено площу термінала А (на 9,5%) та збільшено на 135 одиниць паркомісць. Також оновлено його зсередини. Ці роботи обійшлися інвестору в шістсот тридцять мільйонів гривень.