Вівторок, 23 Квітня, 2024

Чому ніяк не добудують Шулявський шляхопровід

Після обвалу скандального мосту минуло п’ять років. Проте роботи щодо його реконструкції досі не завершили. Чому об’єкт здали, а роботи не завершили? Читайте у нашому матеріалі на kyiv-future.

Затори та незручності для пішоходів та водіїв

Другий рік у реконструкції продовжується пауза. Інтерес влади та інвесторів чомусь зник. Після так званої реконструкції біля Шулявського шляхопровіду утворюються постійні затори. У КМДА запевняють, що завершують реконструкцію шляхопроводу. Але чому вона затягнулася на роки? «Втомлений» міст уже коштував бюджету міста майже два мільярди гривень. Нинішнього року розв’язка має бути готова лише на шістдесят вісім відсотків. За рік її добудують майже на двадцять п’ять відсотків. Поки що недобудованими залишаються з’їзди з мосту.

Столична влада планує завершити реконструкцію Шулявського мосту до кінця 2023 року.

Низка скандалів, які постійно примножуються, вже стали візитівкою шляхопроводу. Вони не додають мешканцям столиці оптимізму. Нагадаємо, що у 2019 році Антимонопольний комітет розслідував змову на тендері щодо реконструкції Шулявського мосту. Тоді компанія “Укрбуд” порушила антимонопольне законодавство сумарно на три мільярди гривень. Справу досі розслідують. Деякі експерти вважають, що грошей було викрадено більш ніж вкладено у будівництво. Весь цей час, недороблений міст, “втомлюється” ще до завершення його будівництва. За словами експертів, за ці гроші можна було побудувати сучасну розв’язку з високою пропускною спроможністю.

Невдоволення киян

Багато киян не оцінили реконструкцію мосту за такі величезні гроші. Містяни акцентують на тому, що раніше тут була нормальна розв’язка, а на новому мосту вирішили просто її прибрати. Наприклад, недороблений вихід із мосту для пішоходів. У цьому можна переконатись, якщо пройтися вздовж шляхопроводу. Тротуаром від вулиці Гетьмана до вулиці Довженка. Крім того, обіцяну багаторівневу транспортну розв’язку не виконано, як і нові тротуари з велодоріжками. Жителі столиці скаржаться, що на мосту неможливо розминутися двом людям, доводиться притискатися до поруччя. І на це пішли мільярди гривень?

Нагадаємо, скандальний Шулявський шляхопровід або міст знаходиться у Солом’янському районі столиці. Він вважається частиною Малої окружної дороги. Міст з’єднує кілька вулиць. Зокрема, О. Довженка та В. Гетьмана, а також перетинає проспект Перемоги. Назвали його на честь історичної місцевості. Відкрили міст у травні 1964 року. На початку 80-х років провели першу реконструкцію. Через пожежу, яких сталася у 2000-х роках, на мосту було пошкоджено несучі опори. Після цього споруду підстрахували захисною конструкцією.

Проте у лютому 2017 року його частина обвалилась. Місцева влада заявила, що це сталося через корозію металу і велике навантаження на споруду. Зокрема через те, що ним пересуваються фури. У березні 2019-го розпочалася реконструкція мосту. На жаль, будівництво досі не завершене.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.