П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

Готель на історичному Подолі: яка його доля?

Рішення апеляційного суду щодо будівельних робіт на Андріївському узвозі, 14-16 буде оскаржено КМДА. Про це повідомив міський голова Києва Віталій Кличко на власній сторінці у Facebook, пише kyiv-future.

“КМДА оскаржує рішення Київського апеляційного адмінсуду, яке фактично відновлює дозвіл на будівельні роботи на Андріївському узвозі, 14-16. Бо цим судовим рішенням скасовані приписи та наказ Департаменту держархбудконтролю КМДА, якими заборонялось здійснення будівництва. Але наголошу, жодне рішення суду в столиці не було та не буде підставою для будівництва в історичних зонах Києва, особливо – на Андріївському узвозі!” – написав Віталій Кличко.

Відомо, що тут хочуть збудувати дев’ятиповерховий готель із закладами харчування та паркінгом для автомобілів. Висота будівлі сягатиме 30 метрів, при допустимій у цій зоні 12 метрів.

Своєю позицією місто не поступиться, зауважив мер Києва, оскільки будь що має будуватися з дотриманням норм законодавства, в тому числі в рамках охорони культурної спадщини. Андріївський узвіз – це не лише історична частина Києва, там “своя” атмосфера, має бути витриманий особливий стиль і збережена унікальність цього місця. За словами Віталія Кличка, будівництво на Андріївському узвозі, 14-16 може відбутися тільки, якщо буде дотримано закон і попередні домовленості щодо кількості поверхів будівлі та зовнішнього вигляду споруди. У іншому випадку будівництво може бути “замороженим” доки забудовник не виконає зазначених умов.

Історична частина Києва завжди була ласим шматком для інвесторів, то тут ресторан хотіли звести, тепер готельний комплекс. Однак, слід пам’ятати про інтереси міста і киян, а також не порушувати закон. До цього часу, останньою забудовою на Андріївському узвозі став Київський академічний драматичний театр на Подолі, який звели у 1987 році.

Latest Posts

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

Кияни перешкоджають будівництву нової гілки метро на Троєщину

Всі з великим нетерпінням чекали, коли ж почнеться будівництво четвертої гілки метро. Яка могла б з'єднати Лівий та Правий береги столиці, а...