П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Відкриття Шулявського моста

Без зайвої частки сумніву, можна сказати, що цей міст бачив дійсно все. Інтернаціональні перипетії перекупників, п’ять пожеж, протести і скандали,  графіті на кожній стіні та автомобільні пробки аж до Індустріального моста, пише kyiv-future.com.ua.

Історія

За цей час Шулявський шляхопровід встиг стати незамінною транспортною артерією міста, що з’єднує величезні житлові масиви між собою. Саме таке завдання покладалася на нього з початку його будівництва в 1964 році. В середині 90-х під ним почали осідати місцеві торговці, до яких пізніше приєдналися вихідці з Африки та країн Азії, торгуючи китайською продукцією і речами громадського споживання. У свою чергу, конфлікти, засновані на підвищеній конкуренції і расовій приналежності, теж мали місце бути. Кажуть, вони так само могли бути причиною незначних пожеж, внаслідок чого і страждав горезвісний міст.

На початку 2000-х стіна бетонного мосту поступово почала трансформовуватись, в першу чергу завдяки міським художникам і графітчикам, перетворюючись в картинну виставку. Велика кількість муралів і мозаїк протрималася до останніх днів існування розв’язки.

З 2007 року почалися розмови про реконструкцію шляхопроводу після чергової пожежі, яка незабаром виявилася найбільшою за його історію. Було прийнято рішення заборонити нелегальну торгівлю, але до будівництва справа не дійшла. Опори і балки були помітно пошкоджені, і ситуація з «втомленим» мостом, як його вже встигли охрестити громадяни столиці, вимагала рішучих дій.

Восени 2013 року він був визнаний частково придатним до експлуатації. До 2015 року він підходив вже в аварійному стані. Згодом на ремонт потрібно було все більше грошей в звя’зку з цехом «Більшовик», який повинні були знести для побудови кардинально нової та мобільної розв’язки з трирівневою дорогою і реверсивним рухом.

Однак довгоочікуваний ремонт все ж таки взяв свій початок в березні 2019 року, який супроводжувався як неоднозначними заявами про завершення робіт, так і дискусіями про брак коштів. Також було знайдено близько 100 снарядів і мін під час розкопок на його території.

День народження моста

2

28 грудня став новим днем ​​народження резонансного моста, а сам мер Києва Віталій Кличко в костюмі Діда Мороза урочисто відкрив рух автотранспорту проїхавшись на квадроциклі. Тим самим він дотримав обіцянку, відкривши його до кінця 2019 року. Шляхопровід також випробували на міцність –  на нього в’їхали вісім вантажівок. Поки рух відкрито тільки по основній частині між вулицями – Гетьмана і Довженко. Будівельникам ще належить завершити з’їзди з мосту на проспект Перемоги.

Багато користувачів соцмереж скептично відреагували на відкриття. «Головне, щоб не було так само, як зі скляним мостом», – пишуть у соцмережах.

Вартість будівництва склала 598,5 млн. гривень, з можливим зростанням до 1 млрд 50 млн гривень через необхідність виконувати додаткові роботи на прилеглих територіях.

У Київській міській раді повідомляють, що новий міст прослужить 100 років, а ось покриття проїжджої частини необхідно буде поміняти через 7 років.

Latest Posts

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Столичні дорожники вже готові до зими?

Прес-служба КМДА повідомила, що близько 80% спеціальної техніки повністю готові для роботи в зимовий період, розповідає "kyiv-future.com.ua". Решта 20%...