Понеділок, 3 Серпня, 2020

Специфіка різних видів натяжних стель

Один із основних чинників, які формують вартість за натяжні стелі, це характеристика різновидів. Сьогодні на ринку представлені декілька популярних видів натяжних стель. Повністю цінову...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

Відкриття Шулявського моста

Без зайвої частки сумніву, можна сказати, що цей міст бачив дійсно все. Інтернаціональні перипетії перекупників, п’ять пожеж, протести і скандали,  графіті на кожній стіні та автомобільні пробки аж до Індустріального моста, пише kyiv-future.com.ua.

Історія

За цей час Шулявський шляхопровід встиг стати незамінною транспортною артерією міста, що з’єднує величезні житлові масиви між собою. Саме таке завдання покладалася на нього з початку його будівництва в 1964 році. В середині 90-х під ним почали осідати місцеві торговці, до яких пізніше приєдналися вихідці з Африки та країн Азії, торгуючи китайською продукцією і речами громадського споживання. У свою чергу, конфлікти, засновані на підвищеній конкуренції і расовій приналежності, теж мали місце бути. Кажуть, вони так само могли бути причиною незначних пожеж, внаслідок чого і страждав горезвісний міст.

На початку 2000-х стіна бетонного мосту поступово почала трансформовуватись, в першу чергу завдяки міським художникам і графітчикам, перетворюючись в картинну виставку. Велика кількість муралів і мозаїк протрималася до останніх днів існування розв’язки.

З 2007 року почалися розмови про реконструкцію шляхопроводу після чергової пожежі, яка незабаром виявилася найбільшою за його історію. Було прийнято рішення заборонити нелегальну торгівлю, але до будівництва справа не дійшла. Опори і балки були помітно пошкоджені, і ситуація з «втомленим» мостом, як його вже встигли охрестити громадяни столиці, вимагала рішучих дій.

Восени 2013 року він був визнаний частково придатним до експлуатації. До 2015 року він підходив вже в аварійному стані. Згодом на ремонт потрібно було все більше грошей в звя’зку з цехом «Більшовик», який повинні були знести для побудови кардинально нової та мобільної розв’язки з трирівневою дорогою і реверсивним рухом.

Однак довгоочікуваний ремонт все ж таки взяв свій початок в березні 2019 року, який супроводжувався як неоднозначними заявами про завершення робіт, так і дискусіями про брак коштів. Також було знайдено близько 100 снарядів і мін під час розкопок на його території.

День народження моста

2

28 грудня став новим днем ​​народження резонансного моста, а сам мер Києва Віталій Кличко в костюмі Діда Мороза урочисто відкрив рух автотранспорту проїхавшись на квадроциклі. Тим самим він дотримав обіцянку, відкривши його до кінця 2019 року. Шляхопровід також випробували на міцність –  на нього в’їхали вісім вантажівок. Поки рух відкрито тільки по основній частині між вулицями – Гетьмана і Довженко. Будівельникам ще належить завершити з’їзди з мосту на проспект Перемоги.

Багато користувачів соцмереж скептично відреагували на відкриття. «Головне, щоб не було так само, як зі скляним мостом», – пишуть у соцмережах.

Вартість будівництва склала 598,5 млн. гривень, з можливим зростанням до 1 млрд 50 млн гривень через необхідність виконувати додаткові роботи на прилеглих територіях.

У Київській міській раді повідомляють, що новий міст прослужить 100 років, а ось покриття проїжджої частини необхідно буде поміняти через 7 років.

Latest Posts

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Андріївський узвіз: у чому магія вулиці

Андріївський узвіз - одна з найдавніших вулиць Києва. Вона раніше з'єднувала Верхнє місто з центральною частиною Києва, Подолом. З 20 січня 2012...

Інформаційне табло

Кому з киян не траплялося подовгу чекати на зупинці громадського транспорту, щохвилини поглядаючи на годинник. Просто не вистачає нервів, коли ти кудись поспішаєш, а...