Вівторок, 20 Квітня, 2021

Четверта гілка столичного метро. Коли поїдуть потяги на Троєщину?

Київський метрополітен поступово розширюється. Раніше повідомлялося, що метро на Виноградар планують пустити вже у грудні 2021-го, буде свято і на вулицях мікрорайону...

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

Занедбані кладовища по сусідству. Історія кладовищ в Києві

Однією зі сторін історії Києва, яка може багато чого розповісти про жителів і життя столиці 50-100 років тому, є столичні кладовища. Більшість...

Відкриття Шулявського моста

Без зайвої частки сумніву, можна сказати, що цей міст бачив дійсно все. Інтернаціональні перипетії перекупників, п’ять пожеж, протести і скандали,  графіті на кожній стіні та автомобільні пробки аж до Індустріального моста, пише kyiv-future.com.ua.

Історія

За цей час Шулявський шляхопровід встиг стати незамінною транспортною артерією міста, що з’єднує величезні житлові масиви між собою. Саме таке завдання покладалася на нього з початку його будівництва в 1964 році. В середині 90-х під ним почали осідати місцеві торговці, до яких пізніше приєдналися вихідці з Африки та країн Азії, торгуючи китайською продукцією і речами громадського споживання. У свою чергу, конфлікти, засновані на підвищеній конкуренції і расовій приналежності, теж мали місце бути. Кажуть, вони так само могли бути причиною незначних пожеж, внаслідок чого і страждав горезвісний міст.

На початку 2000-х стіна бетонного мосту поступово почала трансформовуватись, в першу чергу завдяки міським художникам і графітчикам, перетворюючись в картинну виставку. Велика кількість муралів і мозаїк протрималася до останніх днів існування розв’язки.

З 2007 року почалися розмови про реконструкцію шляхопроводу після чергової пожежі, яка незабаром виявилася найбільшою за його історію. Було прийнято рішення заборонити нелегальну торгівлю, але до будівництва справа не дійшла. Опори і балки були помітно пошкоджені, і ситуація з «втомленим» мостом, як його вже встигли охрестити громадяни столиці, вимагала рішучих дій.

Восени 2013 року він був визнаний частково придатним до експлуатації. До 2015 року він підходив вже в аварійному стані. Згодом на ремонт потрібно було все більше грошей в звя’зку з цехом «Більшовик», який повинні були знести для побудови кардинально нової та мобільної розв’язки з трирівневою дорогою і реверсивним рухом.

Однак довгоочікуваний ремонт все ж таки взяв свій початок в березні 2019 року, який супроводжувався як неоднозначними заявами про завершення робіт, так і дискусіями про брак коштів. Також було знайдено близько 100 снарядів і мін під час розкопок на його території.

День народження моста

2

28 грудня став новим днем ​​народження резонансного моста, а сам мер Києва Віталій Кличко в костюмі Діда Мороза урочисто відкрив рух автотранспорту проїхавшись на квадроциклі. Тим самим він дотримав обіцянку, відкривши його до кінця 2019 року. Шляхопровід також випробували на міцність –  на нього в’їхали вісім вантажівок. Поки рух відкрито тільки по основній частині між вулицями – Гетьмана і Довженко. Будівельникам ще належить завершити з’їзди з мосту на проспект Перемоги.

Багато користувачів соцмереж скептично відреагували на відкриття. «Головне, щоб не було так само, як зі скляним мостом», – пишуть у соцмережах.

Вартість будівництва склала 598,5 млн. гривень, з можливим зростанням до 1 млрд 50 млн гривень через необхідність виконувати додаткові роботи на прилеглих територіях.

У Київській міській раді повідомляють, що новий міст прослужить 100 років, а ось покриття проїжджої частини необхідно буде поміняти через 7 років.

Latest Posts

ТОП-5 міст-примар біля Києва

Міста-примари постійно ваблять безстрашних мандрівників. Туристи відправляються на пошуки пригод, гуляючи по пустельних вулицях і покинутих будинках, пише kyiv-future.com.ua. Ми підготували ТОП-5...

Куди поїхати на вихідні: ТОП-5 маршрутів із Києва

Ми склали огляд цікавих маршрутів із відправною точкою зі столиці для цікавих подорожей на кілька днів. Далі на kyiv-future.

Кращі оглядові майданчики столиці: ТОП- 10 найчудовіших панорам

Київ дуже гарне місто, тому його обов'язково треба роздивитися із висоти пташиного польоту.  У нашому огляді ми пропонуємо ознайомитися із найкращими оглядовими...

Занедбані кладовища по сусідству. Історія кладовищ в Києві

Однією зі сторін історії Києва, яка може багато чого розповісти про жителів і життя столиці 50-100 років тому, є столичні кладовища. Більшість...

Що краще: оренда квартири чи її покупка?

Якось в Kyiv-future.com.ua виникла суперечка, що вигідніше: купувати житло чи його орендувати. Напевно, кількості аргументів на одну або іншу сторону не було б кінця,...