Неділя, 17 Жовтня, 2021

У розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені наведуть порядок

 

Kyiv-future.com.ua нагадує, що нові Правила розміщення реклами почали діяти. Про це наочно свідчать дії міської влади столиці. Так, заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондріівскій повідомив, що тільки в січні 2019 го року в місті демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів. Правда, 960 одиниць демонтували самі власники. Наведення порядку в розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені – один із пріоритетних напрямків діяльності КМДА, підкреслив Валентин Мондріівскій. Рекламу можна розміщувати на дверях вагонів метро, ​​на вході в метрополітен, на фрагментах прикрас станцій і т. д.

У Києві в цьому році вводиться прозорий механізм отримання дозволів на розміщення рекламоносіїв. При цьому конкретно вказується, на який мікроплощадці її можна монтувати. Також заборонений ряд типів рекламних засобів, які спотворювали вигляд столиці, всілякі перетяжки-транспоранти, холдери, штендери і. д. Збільшено також кількість так званих нульових зон, де ні за яких обставин не можна виставляти рекламу через безпеки пішоходів і автомобілістів, такі споруди не повинні заважати руху пішоходів, закривати знаки вуличного руху, там, де реєструються часті дорожньо-транспортні пригоди. При цьому чітко дотримуватиметься відстань розміщення реклами в залежності від розміру рекламного засобу: сіті-лайти – від 40 метрів, бив борди до 150 метрів.

Така політика в сфері впорядкування розміщення реклами, будемо сподіватися, зробить нашу столицю ще привабливіше і ближче до європейських стандартів.

 

Latest Posts