Середа, 21 Жовтня, 2020

Коли в Києві можна буде оплачувати проїзд банківською карткою?

На своєму черговому онлайн-брифінгу Віталій Кличко розповів, коли ж можна буде вже розраховуватись банківськими картами в наземному транспорті, пише kyiv-future.com.ua.

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

На Лівому березі “ходять” нові трамваї

Два нові трамваї PESA від суботи курсують на маршруті №28 - ст. м. Лісова - вул. Милославська. Новий транспорт відкрив та проінспектував...

У розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені наведуть порядок

 

Kyiv-future.com.ua нагадує, що нові Правила розміщення реклами почали діяти. Про це наочно свідчать дії міської влади столиці. Так, заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондріівскій повідомив, що тільки в січні 2019 го року в місті демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів. Правда, 960 одиниць демонтували самі власники. Наведення порядку в розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені – один із пріоритетних напрямків діяльності КМДА, підкреслив Валентин Мондріівскій. Рекламу можна розміщувати на дверях вагонів метро, ​​на вході в метрополітен, на фрагментах прикрас станцій і т. д.

У Києві в цьому році вводиться прозорий механізм отримання дозволів на розміщення рекламоносіїв. При цьому конкретно вказується, на який мікроплощадці її можна монтувати. Також заборонений ряд типів рекламних засобів, які спотворювали вигляд столиці, всілякі перетяжки-транспоранти, холдери, штендери і. д. Збільшено також кількість так званих нульових зон, де ні за яких обставин не можна виставляти рекламу через безпеки пішоходів і автомобілістів, такі споруди не повинні заважати руху пішоходів, закривати знаки вуличного руху, там, де реєструються часті дорожньо-транспортні пригоди. При цьому чітко дотримуватиметься відстань розміщення реклами в залежності від розміру рекламного засобу: сіті-лайти – від 40 метрів, бив борди до 150 метрів.

Така політика в сфері впорядкування розміщення реклами, будемо сподіватися, зробить нашу столицю ще привабливіше і ближче до європейських стандартів.

 

Latest Posts

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

На Лівому березі “ходять” нові трамваї

Два нові трамваї PESA від суботи курсують на маршруті №28 - ст. м. Лісова - вул. Милославська. Новий транспорт відкрив та проінспектував...

Де орендувати ігри та аккаунти на PlayStation 4?

Наявність ігрової консолі допомагає відволіктися від повсякденної буденності, дарує незабутні емоції і скрашує дружнє проведення часу. Для того, щоб відчуття не були одноманітними доводиться...