Субота, 23 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

У розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені наведуть порядок

 

Kyiv-future.com.ua нагадує, що нові Правила розміщення реклами почали діяти. Про це наочно свідчать дії міської влади столиці. Так, заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондріівскій повідомив, що тільки в січні 2019 го року в місті демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів. Правда, 960 одиниць демонтували самі власники. Наведення порядку в розміщенні реклами на наземному транспорті і метрополітені – один із пріоритетних напрямків діяльності КМДА, підкреслив Валентин Мондріівскій. Рекламу можна розміщувати на дверях вагонів метро, ​​на вході в метрополітен, на фрагментах прикрас станцій і т. д.

У Києві в цьому році вводиться прозорий механізм отримання дозволів на розміщення рекламоносіїв. При цьому конкретно вказується, на який мікроплощадці її можна монтувати. Також заборонений ряд типів рекламних засобів, які спотворювали вигляд столиці, всілякі перетяжки-транспоранти, холдери, штендери і. д. Збільшено також кількість так званих нульових зон, де ні за яких обставин не можна виставляти рекламу через безпеки пішоходів і автомобілістів, такі споруди не повинні заважати руху пішоходів, закривати знаки вуличного руху, там, де реєструються часті дорожньо-транспортні пригоди. При цьому чітко дотримуватиметься відстань розміщення реклами в залежності від розміру рекламного засобу: сіті-лайти – від 40 метрів, бив борди до 150 метрів.

Така політика в сфері впорядкування розміщення реклами, будемо сподіватися, зробить нашу столицю ще привабливіше і ближче до європейських стандартів.

 

Latest Posts

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Унікальні автомобілі для дезінфекції вже в Києві

За планом в 1 день під час карантину комунальники столиці мають продезінфікувати 1500 км доріг. Як же вони встигають? Їм в цьому допомагає спеціальна...