Вівторок, 19 Жовтня, 2021

У вересні в столиці запрацює єдиний електронний квиток

SmartTicket почнуть продавати в столиці України вже в вересні! Цей єдині квиток дасть можливість уникнути черг відразу в декількох видах транспорту. На початку роботи такий варіант оплати проїзду буде поширюватися для київського метрополітену і поїздів, а згідно з планом розвитку то дозволить подорожувати на літаках і автобусах, розповідає “kyiv-future.com.ua“.

Що таке SmartTicket

Єдиний електронний квиток (Е-квиток) – це можливість оплатити проїзд в транспорті одним способом Kyiv Smart Card. А Kyiv Smart Card, в свою чергу, це сучасний аналог талонам в трамваї, жетонами в метро або навіть Карті киянина.

Придбати таку карту зараз є можливість в метро на станціях «Театральна», «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Сирець» і «Почайна» або Т-кіосках на тих же станціях і ще на «Палац спорту», ​​«Університет», «Деміївська», «Героїв Дніпра», «Бориспільська», «Академмістечко», «Золоті Ворота» та інші, всього на 16 станціях столичної підземки.

Планується, що зовнішній вигляд роздрукованого квитка буде представляти собою невеликий листок паперу з єдиним для обраного проїзду QR- кодом, який підійде для всіх видів транспорту, які вказані в маршруті.

 Ціна SmartTicket не відрізнятиметься від вартості ціни перевізників, можливо трохи нижче, але з урахуванням мінімальної комісії.

 Як працює

SmartTicket дозволить свої користувачам придбати за один раз квиток відразу на кілька видів транспорту.

Пасажир обирає місце відправлення і місце прибуття, включаючи проміжні зупинки, і система надає список можливих маршрутів із зазначенням часу в дорозі, стикування і ціни. Оптимальний для пасажира маршрут оплачується і він отримує Е-квиток з QR-кодом. Саме код сканується в кожному виді транспорту.

Саме Е-квиток дозволить з’єднати наземний і підземний транспорт з авіа та дасть можливість купити квиток перед виїздом, а також в Міністерстві Інфраструктури запевняють, що буде і можливість повернення купленого квитка.

Для коректної роботи програми буде здійснюватися цілодобова підтримка користувачів.

Головна мета програми – оптимізувати час у дорозі для кожного пасажира, зберегти вільний час від черг і пошуку необхідних квитків і створити комфортні умови для пересування.

Європейський досвід використання єдиного квитка демонструє практичність такої системи як для жителів так і для гостей міста. Туристам особливо зручно купувати один проїзний документ на всі види транспорту одночасно: трамвай, автобус, електричка, фунікулер, метро і навіть канатну дорогу. Деякі столиці Європи успішно практикують аналогічний квиток на певний часовий проміжок, що, безумовно, теж вигідно для всіх.

Україна планує запуск SmartCard по всій своїй території. В системі будуть присутні всі міста, які захочуть і виконають всі технічні умови. Ще в плані розвитку програми є впровадження її в додаток для смартфонів «Дія» та створення чат-бота в популярних месенджерах.

Latest Posts