П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

Важлива пам’ятка для киян – що робити при падінні на рейки в метро

Метрополітен – найпоширеніший і найпопулярніший транспорт в українській столиці. За даними на 2018 рік, щорічний пасажиропотік становить майже 500 мільйонів, а денний близько півтора. Дійсно, цей транспорт зручний в ранковий і вечірній час, так як уникає столичних тянучок, а також найбільш комфортний в негоду, адже більшість станцій знаходяться під землею. Незважаючи на всі ці переваги, існує і трагічна статистика – більше 30 чоловік в рік гине в київській підземці. Падають пасажири на рейки з різних причин, втома, неуважність, погане самопочуття, конфліктні ситуації. Який же правильний алгоритм дій в цій ситуації розповідає “kyiv-future.com.ua“.

Основні характеристики

Ні для кого не секрет, що поїзди київського метро рухаються завдяки електротязі: спираючись на дві колії внизу, і на одну збоку – саме вона електрична і пофарбована в жовтий колір. Вона і носить найбільшу небезпеку, адже її напруга становить 825 вольт.

Алгоритм дій

Ніколи не намагайтеся вибратися на платформу самостійно, з місця куди впали!

Якщо Ви впали на колії, то у Вас є 2 варіанти, і обидва вони залежать від кількості наявного часу. Якщо прибуття поїзда не скоро і у Вас є близько 30 секунд – хвилини, то рекомендуємо бігти в напрямку руху поїзда. Працівники метрополітену допоможуть Вам вибратися, або ж скористайтеся сходами на самому початку платформи під годинниковим табло. А машиніст помітить Вас і Вашу проблему і зможе почати гальмувати раніше. Другий варіант підходить для обмеженого часу – якщо Ви впали, а поїзд, що наближається вже видніється. Довжина платформи на станції в середньому 68 метрів, середня швидкість руху поїзда в метро в Києві становить 60 км на годину. Поїзд на повній швидкості долає цю відстань за час трохи більше секунди, але так як машиніст поїзда планує зупинку і починає гальмувати раніше, то у Вас може бути до 5 секунд часу. В цьому випадку необхідно терміново зняти з себе все сумки і рюкзаки, лягти між рейками, обличчям вниз, а головою назустріч до поїзда, щоб повітряний потік нічого не зачепив на своєму шляху. Колії спроектовані таким чином, що між ними поміщається доросла людина, і за умови, що Ви зробите все правильно і нічого не зачепить – Ви залишитеся в живих.

Якщо ж Ви стали свідком падіння людини на рейки, підкажіть йому відповідний за часом алгоритм дій: бігти до початку платформи або терміново лягати між коліями. У найкоротші терміни повідомте про подію чергового по станції.

При ситуації, коли людина що впала, намагається вибратися з місця падіння самостійно, допоможіть їй за допомогою куртки або кофти і дайте їй другий кінець цього одягу. Пам’ятайте, що під платформою розташована контактна колія під напругою, і якщо Ви протягнете на допомогу руку, а людина що впала зачепить цю колію, то всіх сильно вдарить струмом.

Пам’ятайте про всі заходи обережності і дотримуйтесь заходів безпеки, будьте уважними та обережними, не стійте біля краю платформи.

Latest Posts

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

В Дарницькому районі столиці буде новий парк

В Дарницькому районі столиці буде новий парк. І ще дві зони відпочинку облаштували у Білодібровному та Нікольському лісництвах. Далі на kyiv-future.