П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

В Києві розпочато будівництво нової лінії метро

Ще влітку 2018 року Київською міською державною адміністрацією було затверджено проект будівництва гілки метро Сирецько-Печерська з новими станціями «Мостицька», «Проспект Правди» та «Виноградар» вартістю 6,3 млрд грн. Про це йшлося в розпорядженні, опублікованому на сайті КМДА від 11 липня 2018 року.

Згідно з наказом, ділянка метрополітену місткістю 40 пар поїздів на годину має бути побудована за 36 місяців. Загальна кількість працівників складатиме 100 осіб, кількість створених робочих місць – 60.

Фінансування будівництва покладалося на місцевий бюджет. Терміни початку будівництва не уточнювалися  але, як запевняв київський міський голова Віталій Кличко, будівництво лінії метро до Виноградара розпочнеться вже зовсім скоро.

І ось, як  стало відомо kyiv-future.com.ua такому бажаному будівництву покладено старт. В мережі з’явилися фото будівельних майданчиків, де встановлено огорожі і проведене тимчасове електропостачання. Проте вже зовсім скоро тут буде вирувати робота з будівництва тунелів.

Наразі таких майданчиків два: один розташований біля станції метро «Сирець», а інший – на перетині вулиць Межової і Північно-Сирецької.

Робота ускладнюється тим, що будівництво метро на Виноградар частково пролягає через зону парку «Сирецький Гай», який є пам’ятником садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення і входить до природно-заповідного фонду України. Саме тому, перш ніж розпочати будівельні роботи «Київметробуду» необхідно отримати всі необхідні у таких випадках дозволи від відповідних державних органів.

Зі слів прес-секретаря КП «Київський метрополітен» Наталії Макогон, завершення будівництва і здача в експлуатацію запланована на лютий 2012 року. До того ж, існує задум щодо удосконалення системи підземного перевезення в майбутньому. Зокрема це стосується планів з переходу на автоматизований продаж жетонів чи контактних карток для проїзду в метро.

 

Latest Posts

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Від звичайного видолинка до головної вулиці країни, – коли Хрещатик став таким, яким ми його знаємо нині

Уявімо, що ми з вами на прогулянці Києвом. І ось, ми спускаємось з Графської гори (вулиця Лютеранська), проходимо через арку, і потрапляємо...