Вівторок, 12 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

Кияни перешкоджають будівництву нової гілки метро на Троєщину

Всі з великим нетерпінням чекали, коли ж почнеться будівництво четвертої гілки метро. Яка могла б з’єднати Лівий та Правий береги столиці, а саме Поділ з Троєщиною, пише “kyiv-future.com.ua“.

В кінці листопада місяця мер Києва Віталій Кличко разом з заступником голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали договір щодо початку співпраці даного проєкту. Планується створення робочої групи, до складу якої будуть входити українські та китайські спеціалісти. Вони ж мають розробити оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проєкту.

Вартість робіт фахівці оцінюють в 2 мільярди доларів. При чому, що 85 відсотків вказаної суми буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінустанов.

Зі слів мера столиці стало відомо, що Україна виступає гарантом, що кошти будуть повернуті Китаю. Термін кредитування від 15 до 20 років. Відсоткова ставка ще обговорюється. 

Нова гілка метро в планах має бути протяжністю в 18 кілометрів та 13 станціями. Терміни будівництва буде приблизно 5 років. Якщо ситуація складеться якнайкраще і будівництво буде тривати без перебоїв. 

Проте місцеві жителі не задоволені таких ходом подій. Вони різними способами перешкоджають проведенню робіт. Дачники ж кажуть зі свого боку, що вони не проти будівництва 4 гілки метро, але їх не влаштовує те, що поруч з їх житлом буде проходити транспортна розв’язка. А будівельна техніка і можливий в майбутньому інтенсивний рух транспорту знищать тамтешні вулиці. 

Конфлікт значно виріс після того, як Кличко підтвердив, що переправа виходитиме на Русанівські сади. Хоча в першому плані будівництва передбачали іншу розв’язку. Місцеві жителі садів також проти такого та проводять активно акції незадоволення. 

Latest Posts

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Мілленіали: хто вони і які їхні цінності?

Про теорії поколінь зараз люблять розмірковувати. Kyiv-future.com.ua вирішив дізнатися побільше про тих, хто народився між 1981 і 1996 роками. Тобто ті, кому зараз від...

“Пейзажна алея” у Києві оновлюється

У Шевченківському районі столиці йде реконструкція “Пейзажної алеї”. Державна архітектурно-будівельна інспекція надала дозвіл на проведення ремонтних робіт об’єкту. У квітні “Київавтодор” підписав...