Четвер, 15 Квітня, 2021

Четверта гілка столичного метро. Коли поїдуть потяги на Троєщину?

Київський метрополітен поступово розширюється. Раніше повідомлялося, що метро на Виноградар планують пустити вже у грудні 2021-го, буде свято і на вулицях мікрорайону...

Де зустріти світанок в Києві: ТОП-10 кращих місць

Що може буде романтичніше, ніж зустріч світанку разом? Саме таке неймовірне видовище принесе незабутні враження під час побачення або дружньої прогулянки. Ми...

Музейний провулок у Києві: ТОП-5 легенд про відомі місця

У столиці Музейний провулок  знаходиться в районі  між вулицею Грушевського та Європейською площею. Він з'явився ще в 19 столітті. До  наших днів...

ТОП-5 маловідомих музеїв Києва: де цікаво провести час

У столиці є багато різноманітних музеїв на будь -який, але є такі заклади, про які мало хто чув. Ми підготували добірку маловідомих...

Топ-7 найкрасивіших готичних будівель Києва, які варто побачити

У Києві, гуляючи вулицями міста, можна побачити  вишукані та красиві будівлі в готичному стилі. Роблячи фотографії на їх фоні, може здатися, що...

Кияни перешкоджають будівництву нової гілки метро на Троєщину

Всі з великим нетерпінням чекали, коли ж почнеться будівництво четвертої гілки метро. Яка могла б з’єднати Лівий та Правий береги столиці, а саме Поділ з Троєщиною, пише “kyiv-future.com.ua“.

В кінці листопада місяця мер Києва Віталій Кличко разом з заступником голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали договір щодо початку співпраці даного проєкту. Планується створення робочої групи, до складу якої будуть входити українські та китайські спеціалісти. Вони ж мають розробити оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проєкту.

Вартість робіт фахівці оцінюють в 2 мільярди доларів. При чому, що 85 відсотків вказаної суми буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінустанов.

Зі слів мера столиці стало відомо, що Україна виступає гарантом, що кошти будуть повернуті Китаю. Термін кредитування від 15 до 20 років. Відсоткова ставка ще обговорюється. 

Нова гілка метро в планах має бути протяжністю в 18 кілометрів та 13 станціями. Терміни будівництва буде приблизно 5 років. Якщо ситуація складеться якнайкраще і будівництво буде тривати без перебоїв. 

Проте місцеві жителі не задоволені таких ходом подій. Вони різними способами перешкоджають проведенню робіт. Дачники ж кажуть зі свого боку, що вони не проти будівництва 4 гілки метро, але їх не влаштовує те, що поруч з їх житлом буде проходити транспортна розв’язка. А будівельна техніка і можливий в майбутньому інтенсивний рух транспорту знищать тамтешні вулиці. 

Конфлікт значно виріс після того, як Кличко підтвердив, що переправа виходитиме на Русанівські сади. Хоча в першому плані будівництва передбачали іншу розв’язку. Місцеві жителі садів також проти такого та проводять активно акції незадоволення. 

Latest Posts

Де зустріти світанок в Києві: ТОП-10 кращих місць

Що може буде романтичніше, ніж зустріч світанку разом? Саме таке неймовірне видовище принесе незабутні враження під час побачення або дружньої прогулянки. Ми...

Музейний провулок у Києві: ТОП-5 легенд про відомі місця

У столиці Музейний провулок  знаходиться в районі  між вулицею Грушевського та Європейською площею. Він з'явився ще в 19 столітті. До  наших днів...

ТОП-5 маловідомих музеїв Києва: де цікаво провести час

У столиці є багато різноманітних музеїв на будь -який, але є такі заклади, про які мало хто чув. Ми підготували добірку маловідомих...

Топ-7 найкрасивіших готичних будівель Києва, які варто побачити

У Києві, гуляючи вулицями міста, можна побачити  вишукані та красиві будівлі в готичному стилі. Роблячи фотографії на їх фоні, може здатися, що...

З'явилася інтерактивна мапа України для вивчення історії 30-х років

Як, жартома кажуть історики, про наше минуле ніхто точно не знає. Дійсно, навіть ті періоди, які мають фото і відео висвітлення все одно для...