Вівторок, 3 Серпня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

Кияни обирають меблі в MoDi

Модні, стильні, сучасні та функціональні - про які меблі мріють кияни? Якими б не були звички людини і який би образ життя...

ЮНЕСКО підтвердив межі буферної зони Софійського собору і Києво-Печерської лаври

ЮНЕСКО підтвердив рішення Міністерства культури та інформаційної політики про межі та режим собору св. Софії та Києво-Печерської Лаври. Про це повідомив міністр...

Київ готується до локдауну: як отримати спецперепустки

В Києві починаючи з десятого серпня працівники критичної інфраструктури можуть отримати спецперепустки на проїзд. Далі на kyiv-future. Про це...

В якому випадку киянам стане в нагоді вантажне таксі?

Щодня по містах країни намотують довгі шляхи в сотні тисяч кілометрів вірні помічники людей - автомобілі. Серед них чимало таких, які належать...

Кияни перешкоджають будівництву нової гілки метро на Троєщину

Всі з великим нетерпінням чекали, коли ж почнеться будівництво четвертої гілки метро. Яка могла б з’єднати Лівий та Правий береги столиці, а саме Поділ з Троєщиною, пише “kyiv-future.com.ua“.

В кінці листопада місяця мер Києва Віталій Кличко разом з заступником голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали договір щодо початку співпраці даного проєкту. Планується створення робочої групи, до складу якої будуть входити українські та китайські спеціалісти. Вони ж мають розробити оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проєкту.

Вартість робіт фахівці оцінюють в 2 мільярди доларів. При чому, що 85 відсотків вказаної суми буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінустанов.

Зі слів мера столиці стало відомо, що Україна виступає гарантом, що кошти будуть повернуті Китаю. Термін кредитування від 15 до 20 років. Відсоткова ставка ще обговорюється. 

Нова гілка метро в планах має бути протяжністю в 18 кілометрів та 13 станціями. Терміни будівництва буде приблизно 5 років. Якщо ситуація складеться якнайкраще і будівництво буде тривати без перебоїв. 

Проте місцеві жителі не задоволені таких ходом подій. Вони різними способами перешкоджають проведенню робіт. Дачники ж кажуть зі свого боку, що вони не проти будівництва 4 гілки метро, але їх не влаштовує те, що поруч з їх житлом буде проходити транспортна розв’язка. А будівельна техніка і можливий в майбутньому інтенсивний рух транспорту знищать тамтешні вулиці. 

Конфлікт значно виріс після того, як Кличко підтвердив, що переправа виходитиме на Русанівські сади. Хоча в першому плані будівництва передбачали іншу розв’язку. Місцеві жителі садів також проти такого та проводять активно акції незадоволення. 

Latest Posts

Кияни обирають меблі в MoDi

Модні, стильні, сучасні та функціональні - про які меблі мріють кияни? Якими б не були звички людини і який би образ життя...

ЮНЕСКО підтвердив межі буферної зони Софійського собору і Києво-Печерської лаври

ЮНЕСКО підтвердив рішення Міністерства культури та інформаційної політики про межі та режим собору св. Софії та Києво-Печерської Лаври. Про це повідомив міністр...

Київ готується до локдауну: як отримати спецперепустки

В Києві починаючи з десятого серпня працівники критичної інфраструктури можуть отримати спецперепустки на проїзд. Далі на kyiv-future. Про це...

В якому випадку киянам стане в нагоді вантажне таксі?

Щодня по містах країни намотують довгі шляхи в сотні тисяч кілометрів вірні помічники людей - автомобілі. Серед них чимало таких, які належать...

Готуємо кишені: вводяться в обіг монети номіналом 5 і 10 гривень

Ще навесні минулого року Національний банк України (НБУ) оприлюднив ідею випуску монет цінністю 5 грн. і 10 грн., які вже зовсім скoро прийдуть на...