Четвер, 27 Січня, 2022

Нові маршрутки: без «Богданів» та нестачею місць

В Києві відбувся конкурс серед перевізників на 2022 рік. КМДА відразу заявила, що серед переможців немає жодного перевізника, який пропонував «Богдани» чи іржаві маршрутки. Далі на kyiv-future.com.ua.

До перевізників висувалась ціла низка чітких вимог:

  • маршрутка повинна вміщувати в собі мінімум 60 пасажирів, за характеристикою; 
  • кожен транспорт повністю інклюзивний; 
  • відповідати стандарту Євро-5; 
  • обов’язкове встановлення в салоні камер відеоспостереження; 
  • наявність в маршрутках спеціальних датчиків пасажиропотоку; 

Варто зазначити, що вперше в історії конкурсу для перевізників в столиці, участь в ньому взяли не місцеві. Підприємець подав на конкурс 29 великих 12-метрових автобусів. Вони повністю відповідають вимогам Євро-5. 

«Цього ніколи не було раніше, бо це був закритий ринок для «своїх». Зараз це стало можливим, і цей перевізник працюватиме на 3 маршрутах», – додає заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов.

Також є перевізники, які не виконали вимог по числу пасажирів. Вони надаватимуть свої послуги на невеликих автобусах. Головним їх плюсом стало те, що вони нададуть місту новенький транспорт 2020-2021 року випуску. Серед переможців також залишився міський перевізник «Київпастранс». 

КМДА змінив свій підхід до укладання угод з перевізниками. Тепер домовленості укладатимуться на рік. Щоб в разі не виконання ним вимог чи скарг з боку громадян, можна було не допускати таких перевізників до конкурсу. Причиною таких кардинальних змін, стали масові скарги киян на маршрутки міста. Людям набридло їздити на старих «Богданах» без кондиціонерів, недостатньої кількості місць і відсутністю інклюзивності.

Latest Posts