Неділя, 17 Жовтня, 2021

Київське метро впровадило чергову інновацію

Більше ніякої готівки! Київський метрополітен став ще доступнішим для ряду громадян, ввівши оплату карткою. Звісно, від фізичних грошей ніхто не відмовляється, проте, на думку керівництва підприємства, таке нововведення має значно полегшити життя пасажирів. 

Нагадаємо, що кожен третій мешканець столиці веде безготівкові розрахунки у кафе, магазинах та ресторанах. Kyiv-future.com.ua  дізнався чи подобається киянам ідея розрахунку карткою. 

Встановлення терміналів у підземці стало відповіддю керівництва на запит пасажирів, яких з кожним роком у метро більше. Ще одним фактором введення безготівкового рахунку був початий кілька років тому процес виведення з обороту жетонів. 

Так, за прогнозами спеціалістів, до 2020 року лише одиниці пасажирів будуть користуватися жетонами. Замість них – картки та термінали. Встановлене обладнання майже на всіх станціях. 

Зараз воно перебуває на стадії тестування, тому керівництво метрополітену попросило пасажирів поставитися до цього із розумінням, і за можливості повідомляти про технічні помилки. 

Самі ж кияни вважають, що такі зміни зроблять підземку гнучкішою та чуттєвішою до змін. Досвід введеної безконтактної оплати 4 роки тому показав попит на такі речі і тому, пасажири вважають, що оплата буде проходити простіше. 

Ще одним очевидним плюсом назвали ймовірну відсутність черг. Якщо в середньому процедура сплати за жетони займає в середньому 3-4 хвилини, то картка дозволить проводити ці операції куди швидше. 

Сподіваються мешканці столиці, що буде введено систему заохочень. Так, при введенні безконтактної оплати карткою спершу кожна 10 поїздка була безкоштовною, то зараз сподіваються на введення програми кешбеку: коли після здійсненої грошової операції тобі на картку повертається певний відсоток у винагороду за користування банком.

Latest Posts