П’ятниця, 30 Жовтня, 2020

Все про Маріїнський палац

Маріїнський палац збудували в 1755 році.  Його замовила імператриця Єлизавета. Палац виконаний в стилі бароко, пише kyiv-future.com.ua. З початком...

Причини навчитися програмуванню в Києві: корисні онлайн-курси

Ми все більше живемо у світі, де технічні пристрої і додатки є наріжними каменями в повсякденному житті. Доступ до хмарних документів на...

Дешеві заклади Києва: де смачно та недорого поїсти?

Погодьтесь, що дуже часто ми відмовляємося в похід до якогось кафе чи ресторану, тому що говоримо наступні речі:  «та ну, це дорого»,...

35-й трамвай у Києві не “ходитиме” до кінця року

Від учора, 28 жовтня трамвай № 35, який курсував за маршрутом - вул. Сержа Лифаря - ст. м. “Лісова” зняли з маршруту...

“Пейзажна алея” у Києві оновлюється

У Шевченківському районі столиці йде реконструкція “Пейзажної алеї”. Державна архітектурно-будівельна інспекція надала дозвіл на проведення ремонтних робіт об’єкту. У квітні “Київавтодор” підписав...

Метро на Троєщину буде починатись з "Вокзальної"?

 

Микола Поворозник розповів нещодавно, що більш раціонально будувати нову гілку не від станції метро “Тараса Шевченко”. Він являється першим заступником голови КМДА. Подільсько-Вигурівську лінію краще почати створювати від станції метро “Вокзальна”, пише kyiv-future.com.ua.

Спочатку розглядалось будівництво початку нової гілки від “Тараса Шевченка” по відкритому простору і до Русанівських садів. Проте завантаженість станції вже на сьогоднішній день 97 відсотків. Якщо ж добавити ще пасажиропотік з Троєщини і Воскресенки, то станція просто не справиться з ним. Тому розглядають варіант поєднання між собою станцій “Вокзальна”, “Лук’янівська” і “Тараса Шевченка”. Це дасть змогу трохи розподілити пасажиропотік.

Якщо з’єднати три вищезгадані станції, то після цього вже не буде різниці, куди саме прокладати метро до Жулян чи до Троєщини.

Крім цього Поворозник розповів, на скільки готове метро на Виноградар. Все йде по плану. Об’єкт має бути зданий до кінця 2021 року. Наразі готовність оцінюють в 20%. Його фінансують з державних коштів. Що стосується метро на Троєщину, то тут потрібно привертати увагу інвесторів і держави.

Latest Posts

Причини навчитися програмуванню в Києві: корисні онлайн-курси

Ми все більше живемо у світі, де технічні пристрої і додатки є наріжними каменями в повсякденному житті. Доступ до хмарних документів на...

Дешеві заклади Києва: де смачно та недорого поїсти?

Погодьтесь, що дуже часто ми відмовляємося в похід до якогось кафе чи ресторану, тому що говоримо наступні речі:  «та ну, це дорого»,...

35-й трамвай у Києві не “ходитиме” до кінця року

Від учора, 28 жовтня трамвай № 35, який курсував за маршрутом - вул. Сержа Лифаря - ст. м. “Лісова” зняли з маршруту...

“Пейзажна алея” у Києві оновлюється

У Шевченківському районі столиці йде реконструкція “Пейзажної алеї”. Державна архітектурно-будівельна інспекція надала дозвіл на проведення ремонтних робіт об’єкту. У квітні “Київавтодор” підписав...

Аварійний міст Патона, а документи для ремонту готуватимуться 2 роки

Вже давно столичний міст Патона визнано аварійним. Його постійно ремонтують. Нещодавно знову обмежували рух транспорту. Проте ніхто не дивиться на таку небезпеку....