Четвер, 22 Жовтня, 2020

Коли в Києві можна буде оплачувати проїзд банківською карткою?

На своєму черговому онлайн-брифінгу Віталій Кличко розповів, коли ж можна буде вже розраховуватись банківськими картами в наземному транспорті, пише kyiv-future.com.ua.

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

На Лівому березі “ходять” нові трамваї

Два нові трамваї PESA від суботи курсують на маршруті №28 - ст. м. Лісова - вул. Милославська. Новий транспорт відкрив та проінспектував...

Надпотужну електромережу побудують через Дніпро

На лівому березі столиці розпочато будівництво нової високовольтної електромережі довжиною 4,5 км. Kyiv-future.com.ua інформує, що вона пройде через Дніпро. Опори електромережі португальського виробництва, вони будуть відповідати стандартам Європейського Союзу. Такі електромережі вперше використовуються в столиці.

Будівництво транзитної лінії «ТЕЦ-5 – Славутич-1» і «ТЕЦ-5 – Славутич-2» реалізується в рамках нового масштабного проекту вартістю 164 мил. грн.

Нова електромережу буде живити новобудови на Осокорках. До того ж вона допоможе розвантажити значну частину підстанцій на лівому березі. Примітно, що замість двох повітряних ліній електроенергію будуть передавати чотири високовольтні.

Зараз здійснюється 1-ий етап проекту: установка нових сучасних металевих опор португальського виробництва. У Києві вони встановлюються вперше, хоча в країнах ЄС його активно використовують для будівництва високовольтних ЛЕП.

Опори не бетонні, як було раніше, вони більш компактні біля основи і простіше в обслуговуванні.
Передбачена надійність кріплення нової ЛЕП. Якщо старі опори встановлювалися в землю на глибину 4 м, то нові – на 8 м.

Оскільки ЛЕП буде «перекинута» через Дніпро і роботи проводяться на березі річки, доводиться враховувати особливості грунту. Вже змонтовано дванадцять нових опор. Ще п’ять встановлять до кінця 2018 року. Таким чином, перша частина проекту буде закінчена. У 2019 фахівці будуть прокладати повітряні лінії через Дніпро.

Latest Posts

50 нових автобусів для Києва

На умовах лізингу столиця придбала 50 новеньких автобусів марки МАЗ - Мінського автомобільного заводу. Автотранспорт вже курсує вулицями Києва. Презентували першу партію...

Михайлівський золотоверхий монастир – унікальна пам’ятка історії

Михайлівський Золотоверхий монастир і зараз являється діючим православним монастирем. Він названий на честь Архангела Михаїла і має також статус кафедрального собору ПЦУ,...

Штучний інтелект на дорогах Києва

На столичних автошляхах “поведінку” автомобілів контролюватиме програма штучного інтелекту. Таким чином можна буде слідкувати за дорожнім трафіком і проводити його оптимізацію за...

На Лівому березі “ходять” нові трамваї

Два нові трамваї PESA від суботи курсують на маршруті №28 - ст. м. Лісова - вул. Милославська. Новий транспорт відкрив та проінспектував...

11 кращих фонтанів столиці

Столиця нашої країни наповнена не тільки архітектурною, історичною і духовною спадщиною. Головне місто України є передовим і в плані інфраструктури, а так...