Четвер, 28 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Київ росте: Бориспіль, Бучу та Вишневе скоро приєднають до столиці

Населення передмість Києва сколихнула новина: вже зовсім скоро всі вони  зможуть по праву називати себе столичними жителями.

Про початок переговорів про об’єднання Борисполя, Бучі і Києва зі столицею заявив журналістам перший заступник голови Київської міської держадміністрації Микола Поворозник.

З інформацією kyiv-future.com.ua таке рішення зумовлене необхідністю перенесення численних промислових об’єктів столиці за межі міст – в нежитлові зони, або зони з негустою заселеністю. При цьому наголошується на взаємній вигоді столиці та її міст-супутників. Адже  містечка Бориспіль, Буча та Вишневе  останніми роками буквально потопають у смітті з причини відсутності  власних сміттєзвалищ. А от населення вказаних міст стає все густішим з огляду на доступніше ніж у столиці житло і відносну територіальну близькість до Києва. 

Однією з перспектив також вбачається залучення інвесторів для будівництва розширеного транспортного сполучення, наприклад, тих же станцій метро, ліній швидкісного трамвая чи електрички.  

Ще одним аргументом на користь задуму про об’єднання Києва з його сателітами є можливість суттєвого розширення соціальної інфраструктури. Наразі неабиякою проблемою як для столиці, так і для прилеглих містечок є нестача місць в дитячих садочках. Останнім часом все частішими стають випадки, коли  в чергу на садочок потрібно ставати ледве не при плануванні вагітності. Те ж саме стосується і лікарень, ресурс на обслуговування пацієнтів у яких, є набагато меншим, ніж бажаючих відвідати лікаря, не говорячи вже про випадки екстреної госпіталізації, коли у профільних відділеннях не вистачає ліжко-місць.

У повідомленні також зазначається, що при сприятливому перебігу подій, процес злиття Вишневого, Борисполя та Бучі з Києвом займе близько 5 років.

 

 

 

Latest Posts

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

У Києві зроблять «розумну» парковку. А що у ній розумного?

Департамент транспортної інфраструктури та інформаційно-комунікаційних технологій Київської міської державної адміністраціх підписали Меморандум з ізраїльською компанією LAMED (яка є представниками компанії MPS у Східній Європі)...