Карантин у столиці триває, коронавірус прогресує. Кожен має зберегти власне здоров’я і без нагальної потреби краще не виходити з дому. Аби не загострювати ситуацію, у столичному “Центрі комунального сервісу” для споживачів пропонують ряд послуг. Наприклад, передати показання приладів обліку можна онлайн, для цього створили декілька варіантів. В ЦКС нагадують, щоб отримувати коректні нарахування, показання лічильників опалення, холодної та гарячої води необхідно передавати з 10-го числа до останнього дня місяця. Якщо у Вас встановлено квартирний водонагрівач, проте Ви не відмовилися від централізованого гарячого водопостачання та періодично ним користуєтесь, для отримання коректних нарахувань, треба щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо попередні не відрізняються від поточних, пише “kyiv-future.com.ua“.
5 способів передати показання лічильників віддалено
- Через “особистий кабінет” на сайтах:
КК “Центр комунального сервісу”. Для цього клікнути “надати показання лічильників”, заповнити форму реєстрації, далі внести показання;
- Через КП “ГІОЦ”;
У “Київводоканалі” приймаються показання лічильників холодної води для нарахувань за водопостачання. А показання лічильників гарячої води передаються лише для обліку водовідведення, тому для коректних нарахувань слід обрати будь-який інший спосіб з перелічених;
- КП “Київтеплоенерго” приймає показання лічильників гарячої води та опалення.
Передати показання лічильників можна і подзвонивши на номер контакт-центру КК “ЦКС” (044) 247-40-40, в будні з 8-ї до 20:00;
- За телефоном контакт-центру ПрАТ «АК «Київводоканал» – (044) 202-02-02;
За стаціонарними номерами телефонів по районах – для тих споживачів, чиї телефони не працюють у тоновому режимі, передача показань за нижче наведеними номерами здійснюється з пн-чт з 9-ї до 18ї, у пт з 9-ї до 16:30
- Голосіївський – (044) 591-16-26,
- Оболонський – (044) 591-16-41,
- Подільський – (044) 591-16-21,
- Святошинський – (044) 591-16-24,
- Солом’янський – (044) 591-16-29,
- Дарницький – (044) 591-21-12,
- Деснянський – (044) 591-16-25,
- Дніпровський – (044) 591-16-28,
- Печерський – (044) 591-16-15,
- Шевченківський – (044) 591-56-02
- Подзвонивши на безкоштовну телефонну лінію з мобільних – в будні з 9-ї до 18-ї
- 0 800 404-407
Показання лічильників приймаються і при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.
Окрім показників лічильників, споживачі комунальних послуг можуть і сплачувати за комірне онлайн.
Як сплатити за комуналку не виходячи з дому?
Спочатку, на сайті КК “Центр комунального сервісу” потрібно зареєструватися і заповнити форму. Для того, щоб додати квартиру чи будинок потрібно натиснути “додати об’єкт” та заповнити форму і натиснути “додати”. Наступний крок – внесення ключа авторизації, він знаходиться у нижньому лівому кутку на квитанції КП “ГІОЦ” за обраною адресою. Натисніть на адресу, з’явиться сторінка рахунку для сплати за комунальні послуги, відмітьте галочками потрібні рахунки, суми підраховуються автоматично, але Ви можете змінити цифру на іншу. Після чого натисніть “сплатити”, оберіть найбільш зручний для Вас спосіб оплати і проведіть оплату.
Оплатити комунальні послуги споживачі можуть також і через мобільний додаток – банківську карту, яка “прив’язана” до Вашого телефону. У вкладці “комунальні платежі” внести відповідні дані і провести операцію.
Способи зв’язку з операторами контакт-центру КК “Центр комунального сервісу”.
Вирішити інші питання щодо комірного можна теж віддалено. Крім передачі показників, оплати рахунків, Ви можете дізнатися всю потрібно інформацію щодо нарахувань, укладення договорів, утримання будинків, холодного водопостачання і водовідведення, вивозу сміття та ін. Проконсультуватися з фахівцями можна за допомогою контакт-центру ЦКС (044) 247-40-40, а для користувачів інтернету зручнішим буде Skype-зв’язок. Для цього потрібно лише встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні, приєднати контакт відповідного району та подзвонити, попередньо перевірити готовність мікрофону до роботи, аби оператор чув Ваші запитання. В усіх районах столиці є свій контакт:
- Голосіївський: CKS_GOLOS_1
- Дарницький: CKS_DARN_1
- Деснянський: CKS_DESN_1
- Дніпровський: CKS_DNIPR_1
- Оболонський: CKS_OBOLON_1
- Печерський: CKS_PECH_1
- Подільський: CKS_PODIL_1
- Святошинський: CKS_SVIAT_1
- Солом’янський: CKS_SOLOM_1
- Шевченківський: CKS_SHEV_1
Фахівці працюють з понеділка по четвер – з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45.