Економимо на комуналці. Киянам розповіли, як відімкнути опалення самостійно

Економимо на комуналці. Киянам розповіли, як відімкнути опалення самостійно

Мешканцям багатоквартирних будинків надали можливість суттєво зекономити на оплаті комунальних послуг і завершити опалювальний сезон достроково. Так-так, ви правильно почули. Більше того – вони можуть зробити це самостійно. Ось такі нововведення у цьому році, пише kyiv-future.com.ua.

Що для цього потрібно?

2

Рішення щодо відімкнення опалення має бути прийнято на загальнобудинкових зборах.

За словами заступника голови Київської міської державної адміністрації Петра Пантелєєва, це рішення має бути підтримано не менше ніж 75% мешканців будинку. При цьому протокол зборів слід надіслати у компанії «Київтеплоенерго», «Євро-реконструкція» та інші.

Якщо не вдалося ухвалити рішення на зборах. Що робити?

Якщо під час зборів мешканців багатоквартирного будинку не вдалося зібрати всіх, а відповідно – необхідних 75% не знайшлося, рішення може бути прийнято шляхом письмового анкетування, після проведенням якого оформляється протокол.

Слід зазначити, що згідно з чинним законодавством, у мешканців багатоквартирних будинків є широкі можливості для прийняття колективних рішень, а місцева влада має йти назустріч людям, щоб вони й надалі намагалися ефективно управляти будинком та економити енергоресурси.

Що найголовніше?

За твердженням Петра Пантелеєва, найголовніше – досягти компромісу з більшістю сусідів. Якщо люди впевнені, що вони хочуть відімкнути опалення та не хочуть платити зайвого, їм надається така можливість.

Перший крок – формування ініціативної групи у складі трьох осіб. Саме вона й має ініціювати проведення зборів і зайнятися цим питанням.

Варто знати…

Згідно із законодавством, місцева влада має право прийняти рішення щодо дочасного припинення опалювального сезону, якщо середньодобова температура є вищою за +8 °С протягом трьох діб підряд.

Форс-мажор…

Під час цьогорічного опалювального сезону топ-новиною став випадок, коли киянка отримала платіжку за тепло у розмірі 53 тисячі гривень. Виявилося, що це не помилка системи, а наслідки недосконалості законодавства.

Справа в тому, що у неї не був встановлений індивідуальний лічильник. Усі інші мешканці будинку платили за фактично спожите тепло у своїх оселях та місцях загального користування.

А от різницю між показаннями загальнобудинкового лічильника та сумарними показниками індивідуальних «повісили» на киянку.

Звичайно ж, цей випадок позбавлений здорового глузду і суперечить поняттю справедливості.

Причина виникнення такого парадоксу – недосконалість нормативної бази, зокрема Постанови КМУ №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».

Для того щоб уникати схожих ситуацій у майбутньому, варто все-таки встановити індивідуальний прилад обліку електроенергії.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.