Генплан Києва: що має з'явитися у столиці в найближчі 20 років

Генплан Києва: що має з'явитися у столиці в найближчі 20 років

Уже наступного місяця у Києві стартують громадські слухання щодо нового Генерального плану розвитку столиці на найближчі 20 років, пише kyiv-future.com.ua. Які зміни чекають місто і чи можуть кияни реально вплинути на плани влади?

Житла стане більше

Варто зазначити, що ознайомитися з проектом Генерального плану поки неможливо, тому що він не оприлюднений. Поки що можемо проаналізувати лише його коротку презентацію.

А от повна версія буде доступна лише після оголошення департаментом архітектури Київської міської державної адміністрацією офіційного початку громадських слухань.

Директор Інституту Генерального плану Сергій Броневицький в одному із своїх інтерв’ю запевнив, що Генплан фактично готовий, чекають лише узгодження певних деталей.

Проте навіть з того матеріалу, який доступний зараз, зрозуміло: нерухомості у столиці будуть будувати ще більше.

За найближчі двадцять років у Києві має з’явитися 28,6 млн квадратних метрів нового житла. Це приблизно 17 тисяч квартир щороку. 

Особливу увагу також збираються приділити промисловим зонам, демонтажу старих будівель, щоб на їх місці з’явилися новобудови.

Також у планах столичної влади – модернізація хрущівок.

Будівництво доріг, мостів та розвиток транспортної інфраструктури

У документі також вказано, що до 2040 року у Києві має бути розширено магістральну вуличну мережу на 130 кілометрів. І звичайно ж, обіцяють добудувати Кільцеву дорогу.

Протяжність метро має зрости у півтори рази – крім того, що планують продовжити наявні гілки, є намір побудувати дві нових, у тому числі – «довгоочікуване» метро на Троєщину.

Столична влада також планує створити єдину систему залізничного столичного транспорту, до якої увійде метрополітен, швидкісний трамвай та залізничний транспорт.

Ще одна обіцянка – канатна дорога, які з’єднає Хрещатий парк та Труханів острів.

Варто зазначити, що у Генплані відсутні інноваційні підходи для вирішення транспортних проблем, які з кожним роком стають все відчутнішими.

Наприклад, міська влада не прагне розвивати рейковий транспорт, а також не розглядається проблема парковок.

Створення київської агломерації

2

Попри чутки про «поглинання» Києвом передмістя, у Генплані нема жодних натяків на зміни столичних кордонів. Натомість пропонується створити так звану «київську агломерацію», до якої має увійти 10 адміністративних районів найближчих містечок, Ірпінь, а також вісім міст обласного значення. Населення такої агломерації становитиме понад 5 мільйонів осіб.

З словами Броневицького, мова йде про добровільну угоду Києва та його міст-супутників про спільну діяльність, адже в юридичному приєднанні нема жодної потреби і сенсу.

Однак сама процедура складна, тому що передбачає об’єднання територіальних общин для спільного вирішення економічних, соціальних й транспортних проблем.

Нові парки

Згідно з новим Генпланом, у столиці за найближчі 20 років має з’явитися 17 нових парків, площа кожного з них – від 5 гектарів. Також обіцяють обладнати спортивні майданчики, кафе та поляни для пікніків.

Давно забуте старе?

Експерти кажуть, що, судячи із наявної презентації, новий Генплан практично є копією попереднього, який почали розробляти 10 років тому.

Тому, відверто кажучи, документ є застарілим і принципових рішень, які б зробили життя киян та гостей столиці, комфортнішим, поки немає.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах