Четвер, 25 Квітня, 2024

Кличко відзвітував, як просувається будівництво Подільсько-Воскресенського мосту. Що нового?

За словами київського мера, він особисто перевірив, як просуваються роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського переходу. Далі на kyiv-future.

Головний висновок

Вдалося суттєво просунутися в бік Троєщини.

Що зроблено?

Кілька тижнів тому фахівцями було встановлено сімдесятитонні балки моста через Русанівське озеро (при цьому це вже нова його частина).

Для виконання робіт використовувалися сучасні надпотужні домкрати. Вони вже довели свою ефективність під час будівництва шляхопроводу на Шулявці.

Наступний етап роботи: на балках встановили бетонні плити та укріпили їх.

За словами Віталія Кличка, залишилося ще 200 метрів.

Що далі?

Після завершення робіт з балками та плитами працівники візьмуться за будівництво з’їздів. Тим часом у ділянці, де передбачений з’їзд на Лівому березі, уже облаштовують насип.

Окрім того, будується з’їзд і по інший бік мосту – з вулиці Верхній Вал.  На цьому переході уже встановлено металоконструкцію вагою 500 тон.

Коли закінчать роботи?

За планом, у травні вже має розпочатися асфальтування проїжджої частини.

У червні – встановлення вантів на арочній конструкції Подільсько-Воскресенського моста.

Після цього нижня частина тимчасових опор має бути повністю демонтовано, щоб міст «став» на своє місце.

Автомобільне сполучення по мосту планують відкрити до кінця 2020 року, а також почати будувати нову гілку метро.

Віталій Кличко також повідомив, що підсвітка, яка буде встановлена на арку моста, буде схожа на ту, що зараз підсвічує міст на Труханів острів.

До речі…

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід називають однією з найвідоміших довгобудов столиці, адже роботи з його зведення почалися ще у 2003 році, а планували і то давніше – з 1993 року. Проте через фінансову кризу, яка виникла у 90-х роках минулого століття, проект довелося відкласти.

У 2003 році роботи почалися, проте вже у 2008 році їх довелося згорнути, нову ж таки – через фінансову кризу.

У 2010 році тодішній прем’єр-міністр України Микола Азаров обіцяв, що автомобільний рух по мосту запустять у 2012 році, проте на ділі була відкрита лише пішохідна частина мостового переходу. До неї увійшов Гаванський міст (поєднує Рибальський півострів з Подолом), естакада на вулиці Набережно-Хрещатицькій та ділянка на вулиці Набережно-Рибальській.

З 2015 року будівельні роботу знову призупинилися і відновилися лише у квітні 2017 року.

Сам проект Подільсько-Воскресенського переходу є справді грандіозним. Його протяжність – понад 10 кілометрів. Аналогічних проектів в Україні взагалі немає.

Сама конструкція є комбінованого типу: складається з трьох мостів через Гавань, арковий міст через Дніпро, міст через ріку Десенку та озеро Радужне, а також численних естакад.

Згідно з планом, конструкція має бути двоярусною та передбачена як для автомобільного руху, так і руху метрополітену.

Пропускна здатність – 60 тисяч автомобілів за добу. Такі показники є лише у Дарницького залізнично-автомобільного мосту, який був відкритий у 2011 році.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.