Субота, 31 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

Навіщо підприємству автоматизована система охорони та чому це вигідно

Технічний прогрес і комп'ютеризація на очах змінюють світ і витісняють людей з багатьох професій. Так, якщо говорити про охоронців на підприємствах, очевидно,...

Який і де придбати сланець в Києві

Для будівельних цілей часто використовують такий натуральний матеріал, як сланець. Завдяки своїй структурі він легко розділяється на листи. Можна без проблем сланець...

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

Реконструкція моста Патона: скільки витратять

Міст Патона – одна з візитівок Києва. Введений в експлуатацію в листопаді 1953, цей міст був першим мостом, побудованим через Дніпро в повоєнний час. Однак, в історію світового мостобудування він увійшов як перший в світі суцільнозварний міст і найдовший – 1543 метрів. В процесі монтажу балок зварили 10 668 швів. Ширина тротуарів по боках мосту становить 3 метри. У ті далекі 50-ті роки тротуарна частина була популярним місцем романтичних побачень. З листопада 1954 року по червень 2004 року по мосту Патона проходила трамвайна лінія. Після того, як рейки демонтували, по мосту пустили тролейбуси. І дуже скоро стало ясно, що тролейбус не справляється з тим пасажиропотоком, з яким раніше справлявся трамвай. Кияни позиціонують міст Патона як місце постійних транспортних пробок

Всі ці довгі шістдесят шість років міст вірою і правдою служить киянам. Однак, навіть метал втомлюється від безперервної експлуатації. Потрібно реконструкція і мосту Патона.

Kyiv-future.com.ua поцікавився, коли будуть продовжувати вік знаменитому мосту і в скільки це обійдеться місту. На сайті Київської міської державної адміністрації є відповідне розпорядження, згідно з яким реконструкцію моста Патона планується почати в червні 2020 го року, закінчити – в кінці 2022. Реконструкція займе більше двох років.

А поки посилено розробляється проектна документація.

Реконструкція такого масштабного споруди – затія недешева. Загальна вартість робіт оцінюється в чималу суму – 1 мільярд 44 мільйони гривень. У поточному році на розробку проектної документації реконструкції моста з міського бюджету виділять 15,7 млн ​​грн. по закінченню зазначеного часу знаменитому мосту повернуть другу молодість.

Latest Posts

Навіщо підприємству автоматизована система охорони та чому це вигідно

Технічний прогрес і комп'ютеризація на очах змінюють світ і витісняють людей з багатьох професій. Так, якщо говорити про охоронців на підприємствах, очевидно,...

Який і де придбати сланець в Києві

Для будівельних цілей часто використовують такий натуральний матеріал, як сланець. Завдяки своїй структурі він легко розділяється на листи. Можна без проблем сланець...

Знесення хрущовок в Києві: куди переселять мешканців

 В Києві будуть зносити хрущовки.  Відповідно до законопроекту Мінрегіону, на місці знесених будівель будуть побудовані новобудови, пише kyiv-future.com.ua. Законопроект...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

В Київські лікарні будуть привозити кров на мотоциклах

Громадська організація "Мотохелп" буде доставляти донорську кров у лікарні. Як саме - розповість Київ Майбутнього.  Громадська організація "Мотохелп" була створена ще у 2008 році задля...