П’ятниця, 30 Жовтня, 2020

Все про Маріїнський палац

Маріїнський палац збудували в 1755 році.  Його замовила імператриця Єлизавета. Палац виконаний в стилі бароко, пише kyiv-future.com.ua. З початком...

Причини навчитися програмуванню в Києві: корисні онлайн-курси

Ми все більше живемо у світі, де технічні пристрої і додатки є наріжними каменями в повсякденному житті. Доступ до хмарних документів на...

Дешеві заклади Києва: де смачно та недорого поїсти?

Погодьтесь, що дуже часто ми відмовляємося в похід до якогось кафе чи ресторану, тому що говоримо наступні речі:  «та ну, це дорого»,...

35-й трамвай у Києві не “ходитиме” до кінця року

Від учора, 28 жовтня трамвай № 35, який курсував за маршрутом - вул. Сержа Лифаря - ст. м. “Лісова” зняли з маршруту...

“Пейзажна алея” у Києві оновлюється

У Шевченківському районі столиці йде реконструкція “Пейзажної алеї”. Державна архітектурно-будівельна інспекція надала дозвіл на проведення ремонтних робіт об’єкту. У квітні “Київавтодор” підписав...

Реконструкція моста Патона: скільки витратять

Міст Патона – одна з візитівок Києва. Введений в експлуатацію в листопаді 1953, цей міст був першим мостом, побудованим через Дніпро в повоєнний час. Однак, в історію світового мостобудування він увійшов як перший в світі суцільнозварний міст і найдовший – 1543 метрів. В процесі монтажу балок зварили 10 668 швів. Ширина тротуарів по боках мосту становить 3 метри. У ті далекі 50-ті роки тротуарна частина була популярним місцем романтичних побачень. З листопада 1954 року по червень 2004 року по мосту Патона проходила трамвайна лінія. Після того, як рейки демонтували, по мосту пустили тролейбуси. І дуже скоро стало ясно, що тролейбус не справляється з тим пасажиропотоком, з яким раніше справлявся трамвай. Кияни позиціонують міст Патона як місце постійних транспортних пробок

Всі ці довгі шістдесят шість років міст вірою і правдою служить киянам. Однак, навіть метал втомлюється від безперервної експлуатації. Потрібно реконструкція і мосту Патона.

Kyiv-future.com.ua поцікавився, коли будуть продовжувати вік знаменитому мосту і в скільки це обійдеться місту. На сайті Київської міської державної адміністрації є відповідне розпорядження, згідно з яким реконструкцію моста Патона планується почати в червні 2020 го року, закінчити – в кінці 2022. Реконструкція займе більше двох років.

А поки посилено розробляється проектна документація.

Реконструкція такого масштабного споруди – затія недешева. Загальна вартість робіт оцінюється в чималу суму – 1 мільярд 44 мільйони гривень. У поточному році на розробку проектної документації реконструкції моста з міського бюджету виділять 15,7 млн ​​грн. по закінченню зазначеного часу знаменитому мосту повернуть другу молодість.

Latest Posts

Причини навчитися програмуванню в Києві: корисні онлайн-курси

Ми все більше живемо у світі, де технічні пристрої і додатки є наріжними каменями в повсякденному житті. Доступ до хмарних документів на...

Дешеві заклади Києва: де смачно та недорого поїсти?

Погодьтесь, що дуже часто ми відмовляємося в похід до якогось кафе чи ресторану, тому що говоримо наступні речі:  «та ну, це дорого»,...

35-й трамвай у Києві не “ходитиме” до кінця року

Від учора, 28 жовтня трамвай № 35, який курсував за маршрутом - вул. Сержа Лифаря - ст. м. “Лісова” зняли з маршруту...

“Пейзажна алея” у Києві оновлюється

У Шевченківському районі столиці йде реконструкція “Пейзажної алеї”. Державна архітектурно-будівельна інспекція надала дозвіл на проведення ремонтних робіт об’єкту. У квітні “Київавтодор” підписав...

Кращий засіб проти небажаного волосся: процедура лазерної епіляції в Києві

Лазерна епіляція - відмінний варіант для людей, яким не подобаються інші традиційні методи видалення волосся, доступні на ринку. Воскова епіляція і вищипування...