Неділя, 9 Серпня, 2020

Діяльність громадської організації "Інститут реформ та розвитку Києва”

У наш час у столиці України існує велика кількість громадських організацій, які намагаються співпрацювати з місцевою владою та постійно робити кращим наше місто, розповідає ...

15 забутих промислових заводів Києва

Столиця України раніше не тільки славилася своїми видатними жителями і унікальною архітектурою, але і своєю виробничою потужністю. Тут знаходяться більше сотні заводів,...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

Реконструкція моста Патона: скільки витратять

Міст Патона – одна з візитівок Києва. Введений в експлуатацію в листопаді 1953, цей міст був першим мостом, побудованим через Дніпро в повоєнний час. Однак, в історію світового мостобудування він увійшов як перший в світі суцільнозварний міст і найдовший – 1543 метрів. В процесі монтажу балок зварили 10 668 швів. Ширина тротуарів по боках мосту становить 3 метри. У ті далекі 50-ті роки тротуарна частина була популярним місцем романтичних побачень. З листопада 1954 року по червень 2004 року по мосту Патона проходила трамвайна лінія. Після того, як рейки демонтували, по мосту пустили тролейбуси. І дуже скоро стало ясно, що тролейбус не справляється з тим пасажиропотоком, з яким раніше справлявся трамвай. Кияни позиціонують міст Патона як місце постійних транспортних пробок

Всі ці довгі шістдесят шість років міст вірою і правдою служить киянам. Однак, навіть метал втомлюється від безперервної експлуатації. Потрібно реконструкція і мосту Патона.

Kyiv-future.com.ua поцікавився, коли будуть продовжувати вік знаменитому мосту і в скільки це обійдеться місту. На сайті Київської міської державної адміністрації є відповідне розпорядження, згідно з яким реконструкцію моста Патона планується почати в червні 2020 го року, закінчити – в кінці 2022. Реконструкція займе більше двох років.

А поки посилено розробляється проектна документація.

Реконструкція такого масштабного споруди – затія недешева. Загальна вартість робіт оцінюється в чималу суму – 1 мільярд 44 мільйони гривень. У поточному році на розробку проектної документації реконструкції моста з міського бюджету виділять 15,7 млн ​​грн. по закінченню зазначеного часу знаменитому мосту повернуть другу молодість.

Latest Posts

15 забутих промислових заводів Києва

Столиця України раніше не тільки славилася своїми видатними жителями і унікальною архітектурою, але і своєю виробничою потужністю. Тут знаходяться більше сотні заводів,...

Візуальний рай – Воздвиженка

Частина Подільського району - це окрема пам'ятка Києва. Будинки однієї висоти, загального стиля, що гармоніюють кольорами в глибині пагорбів - це все...

Біля Арсенальної буде нова пішохідна і рекреаційна зона

Територію біля станції метро “Арсенальна” давно потрібно оновити. КМДА нарешті займуться цим питанням. Про це повідомила прес служба КМДА, пише kyiv-future.com.ua.

Де вибрати і купити дивани в Києві?

Сьогодні кияни мають можливість купувати і вибирати будь-які вподобані меблі навіть не виходячи з дому. Так, за запитом "дивани київ" можна купити...

В Україні не вистачає ІТ-спеціалістів: українська "Ґрін Картка" для іноземців

Кабінет міністрів підтримав програму надання квоти на постійне проживання для 5000 іноземних ІТ-спеціалістів. Інформацію відобразив заступник міністра цифрової трансформації Олександр Борняков на своїй сторінці...