Неділя, 24 Січня, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Реконструкція моста Патона: скільки витратять

Міст Патона – одна з візитівок Києва. Введений в експлуатацію в листопаді 1953, цей міст був першим мостом, побудованим через Дніпро в повоєнний час. Однак, в історію світового мостобудування він увійшов як перший в світі суцільнозварний міст і найдовший – 1543 метрів. В процесі монтажу балок зварили 10 668 швів. Ширина тротуарів по боках мосту становить 3 метри. У ті далекі 50-ті роки тротуарна частина була популярним місцем романтичних побачень. З листопада 1954 року по червень 2004 року по мосту Патона проходила трамвайна лінія. Після того, як рейки демонтували, по мосту пустили тролейбуси. І дуже скоро стало ясно, що тролейбус не справляється з тим пасажиропотоком, з яким раніше справлявся трамвай. Кияни позиціонують міст Патона як місце постійних транспортних пробок

Всі ці довгі шістдесят шість років міст вірою і правдою служить киянам. Однак, навіть метал втомлюється від безперервної експлуатації. Потрібно реконструкція і мосту Патона.

Kyiv-future.com.ua поцікавився, коли будуть продовжувати вік знаменитому мосту і в скільки це обійдеться місту. На сайті Київської міської державної адміністрації є відповідне розпорядження, згідно з яким реконструкцію моста Патона планується почати в червні 2020 го року, закінчити – в кінці 2022. Реконструкція займе більше двох років.

А поки посилено розробляється проектна документація.

Реконструкція такого масштабного споруди – затія недешева. Загальна вартість робіт оцінюється в чималу суму – 1 мільярд 44 мільйони гривень. У поточному році на розробку проектної документації реконструкції моста з міського бюджету виділять 15,7 млн ​​грн. по закінченню зазначеного часу знаменитому мосту повернуть другу молодість.

Latest Posts

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Яку жатку вибрати для збирання соняшника

До комбайну кріпиться жатка, яка допомагає в зборі врожаю. Виробники пропонують кілька різновидів навісного обладнання. Кияни можуть ознайомитися з якісними пристосуваннями для...

Як обрати римські штори: особливості та критерії

Коли ремонтні роботи завершуються, хочеться доповнити вікна якимось стильним елементом. Допоможе в створенні інтер’єру така деталь, як жалюзі на вікна. Кияни можуть...

Як захистити особисті дані в мережі Інтернет?

В еру Інтернету наша особиста конфіденційність загублена остаточно і безповоротно. Незалежно від того, скільки часу ви проводите в Інтернеті, має сенс бути обізнаним щодо...

Столичні пенсіонери опановують електронні додатки

Навіщо стояти у чергах, коли є можливість оплатити все онлайн? Якщо молодь давно користується електронними сервісами, то літні люди продовжують відвідувати відділення банків та...