Четвер, 28 Жовтня, 2021

Яка доля очікує знамениту фабрику Михайла Вороніна?

Як стало відомо kyiv-future.com.ua основний виробничий корпус найвідомішого швейного підприємства «Voronin», що знаходиться в Києві на вул. Короленківська, 3 припинив свою діяльність. Величезна будівля відтепер не належить фабриці. Його викупила компанія City Capital Group, що належить ізраїльському бізнесменові Оферу Керцнеру, власнику торгового комплексу Даринок та інноваційного проекту Арт-завод Платформа.
Планується, що протягом 2019 року будівля фабрики, що знаходиться в центрі Києва, буде перебудована під бізнес-центр «Платформа», з приміщеннями для офісів, ресторанів, коворкінгу та ін.
Однак, за останньою інформацією, знаменита фабрика не закриється і, відповідно, не перестане радувати українців своєю якісною продукцією. Однак куди саме переїхали виробничі потужності фабрики поки не уточнюється.
Нагадаємо, що завод був зведений компанією «Vestra Union» (Франція) і введений в експлуатацію в 1987 році.
У 1994 році фабрику було перетворено в акціонерне товариство «Київська швейна фабрика «Желань», контрольний пакет акцій якої належав відомому український дизайнеру чоловічого одягу Михайлу Вороніну.
Михайло Воронін є експертом в питаннях виготовлення костюмів для чоловіків. Зокрема, йому належить винахід унікального макетно-жилетної методу пошиття костюма без примірок. До слова, на момент винаходу маестро було всього 20 років.
У своїй продукції він зумів майстерно поєднати респектабельність, елегантність і демократичність. Бренд Voronin вважається візитною карткою класичної моди в багатьох країнах. При цьому він завжди залишався в першу чергу українським кутюр’є, незважаючи на всі свої титули і нагороди.
Помер Михайло Львович в 2012 році у віці 73 років. Після смерті кутюр’є, контрольний пакет акцій підприємства перейшов до його дочки.
До останнього часу підприємство займалося виготовленням костюмів для чоловіків, що відповідають найвищим стандартам якості. Концерн «Михайло Воронін» сформував мережу магазинів роздрібної торгівлі (більше 30 магазинів в Україні), в яких були представлені лінії одягу, розраховані на різні верстви українського суспільства.

Latest Posts