Понеділок, 18 Жовтня, 2021

У Києві планується 11 нових розв’язок

Проєкт нового Генерального плану передбачає будівництво 11 нових багаторівневих розв’язок у Києві. Здебільшого будівництво буде відбуватися на околицях Києва та на Лівому березі. При проектуванні та побудові особливу увагу будуть приділяти громадському транспорту. Це пов’язано з тим, що на думку Генплану саме громадський транспорт відіграватиме ключову роль у житті киян. Далі на kyiv-future.

Чому потрібні нові розв’язки?

Затори у Києві – повсякденна справа. Водії автівок кожного дня страждають від перезавантажень на дорогах. Найскладніша ситуація зранку та ввечері, адже саме в такий час усі кияни їдуть на роботу та з роботи відповідно. Станом на 16:00 5 листопада 2020 року завантаженість на дорогах має такий вигляд, як зображено на Screenshot. 

Карта мала такий вигляд о 16:00, але ближче до вечору ситуація зазвичай погіршується. Актуальну карту із заторами Ви можете переглянути тут.

Саме тому розробники проєкту Генерального плану Києва прийняли рішення про будівництво багаторівневих транспортних розв’язок. На їх думку, це допоможе зменшити навантаження від внутрішнього транзитного транспорту.

Де саме планують будувати розв’язки?

“Київгенплан” вирішили не чіпати центральну частину міста, натомість багаторівневі розв’язки побудують у наступних частинах Києва:

  • Харківська площа,
  • перетин вулиці Бориспільської та Харківської траси,
  • проспект Романа Шухевича,
  • вулиця Братиславська,
  • вулиця Оноре де Бальзака,
  • Дарницька площа,
  • вулиця Привокзальна,
  • район станції метро “Чернігівська”,
  • проспект Академіка Палладина,
  • Велика окружна дорога,
  • площа Валерія Марченка.

Які терміни реалізації проєктів?

Поки що чітких термінів реалізації цих проєктів не вказано, але орієнтовно це має відбутися до 2040 року. 

Хто фінансуватиме проєкти?

Ще в січні 2020 року “Укравтодор” оголосив тендер на будівництво багаторівневих розв’язок у Києві. За попередніми даними фінансуватися ці проєкти будуть за рухунок позик Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку.

Якщо ці проєкти вдасться реалізувати, то протягом наступних 20 років дороги Києва будуть розвантажені. 

Latest Posts