Неділя, 13 Жовтня, 2024

Як обрати світлодіодний рекламний екран? Ефективний спосіб просування бізнесу в Києві

Реклама постійно присутня у нашому житті, причому, мова йде не лише про телебачення чи соціальні мережі. Для власників локального бізнесу вкрай важливим є місце розташування та реклама за допомогою світлодіодних LED-екранів. Кияни можуть замовити їх на ukr-svetodiod.com.ua, переконавшись особисто у безперечних перевагах такого вибору. Варто розібратися з особливостями та можливостями LED-екранів, що в результаті визначитися.

Чим особливі LED-екрани?

Це дисплей, зображення на якому формується за допомогою світлодіодів. Величезною перевагою таких виробів є відсутність ефекту «шлейфа». Позитивно також те, що на працездатність LED-екранів не впливає кількість циклів вмикання та вимикання.

Для оновлення інформації на екрані потрібно встановити спеціальну програму на ноутбук чи комп’ютер, смартфон. Кожний LED-екран може за потреби відображати наступну інформацію: час, дату, вологість, температуру повітря.

Багатьох замовників цікавить те, яким має бути обслуговування LED-екрану. Достатньо мати постійний доступ до нього спереду чи позаду. Ті вироби, до яких є доступ попереду, відрізняються більшою вартістю та більш складною конструкцією. Екрани такого типу можна встановлювати впритул до стіни.

Варіанти із доступом позаду LED-екрану можна придбати за більш доступною ціною. Їх встановлюють у тих місцях, де постійно буде доступ до задньої частини екрану.

Основні переваги LED-екранів

Виділяють такі переваги покупки для бізнесу:

  • великий об’єм охоплення. Річ у тому, що саме динамічна реклама привертає набагато більше уваги, ніж статична. Приблизно 90% людей звертають увагу на неї, а близько 60% додивляються до кінця. Це дуже хороші показники, адже вони напряму впливають на зацікавленість потенційних клієнтів;
  • рекламний контент можна змінювати за 5 хвилин стільки разів, скільки потрібно. У цьому плані LED-екран максимально ефективний, адже дозволяє відображати відео, графіку, анімацію, навіть текст;
  • цілодобова робота. Навіть у темний час доби світлодіодний рекламний носій буде чудово виконувати свою роботу. Погана погода також не стане у цьому випадку проблемою;
  • виріб відрізняється високою економічністю. LED-екрани споживають на 40% менше електроенергії у порівнянні із звичайними видами світлової реклами;
  • ресурс роботи виробів розрахований на 100000 годин, це понад 11 років. Такий показник терміну роботу рекламного носія вражає;
  • вироби легкі та мобільні, адже зібрані із легких елементів. Їх можна без проблем переміщувати, наприклад, для трансляції концертів, спортивних заходів чи презентацій.

Досвід підприємців лише підтверджує той факт, що використання світлодіодних LED-екранів підвищує престиж компанії, підкреслює її високий статус.

Як визначитися? Головні параметри вибору

Українські підприємці все частіше обирають LED-екрани. Якщо спочатку такі вироби застосовували переважно для телестудій чи під час проведення концертів, певних спортивних заходів, то з часом вони стали потужним рекламним інструментом.

Збільшення попиту вплинуло, відповідно, на збільшення пропозицій. Варто ознайомитися з основними характеристиками, які варто враховувати при виборі.

  1. Яка площина поверхні екрану? Наприклад, вона має бути максимально рівною, можливі незначні відхилення +- 1 мм. Якщо це відхилення буде більшим, то картинка буде транслюватися з певними спотвореннями, іноді у таких випадках зустрічаються «мертві зони». При перегляді реклами під кутом такі спотворення особливо помітні.
  2. Важливим параметром є кут огляду. Мова йде про те, під якими кутами безпосередньо ідеально видно зображення. Це один із тих параметрів, який впливає на залучення потенційних клієнтів, тому має таке значення.
  3. Експерти радять обирати монітор із яскравістю, яка перевищувала б необхідні вам значення. У такий спосіб набагато легше буде налаштувати яскравість та продовжувати роботу LED-екрану.
  4. Важливим критерієм є також частота оновлення кадрів за секунду. Наприклад, при низькому показнику, монітор може мерехтіти та оброблятися лініями, що справляє негативне враження.
  5. На красі картинки так само відображається баланс білого кольору. Якщо не витримується правильне співвідношення червоного, зеленого, синього, тоді білий колір просто перетворюється на жовтуватий чи навіть блакитний.
  6. Одним із важливих показників є глибина кольору екрану. Бажано, що він був максимально високим, адже це впливає на достовірність передачі відтінків на LED-екрані.
  7. Не варто забувати про такий критерій, як захист. Це дійсно важливо, особливо тоді, коли дисплей знаходиться на вулиці. Під час замовлення варто уточнити, який IP-рівень у екран, тоді ви будете впевнені у нормальній роботі приладу в будь-яку погоду.
  8. Ще одна важлива характеристика – хороша система охолодження. Завдяки її присутності ви мінімізуєте ризик виникнення збоїв чи некоректної роботи приладу.

Замовляючи світлодіодний екран у перевіреного виробника, наприклад, в Укрсвітлодіод, вас проконсультують під час вибору. Проте ці знання не будуть зайвими, адже стануть у нагоді, допоможуть проконтролювати роботу компанії і впевнитися у якості отриманого виробу.

Де замовити киянам LED-екрани?

Кияни мають змогу замовити виріб у компанії Укрсвітлодіод, який працює на ринку більше 7 років. Це надійний виробник з гідною репутацією, який пропонує продукцію високої якості.

Виготовлені світлодіодні LED-екрани від Укрсвітлодіод привертають увагу більше 90% людей. Такі вироби універсальні, адже підходять для будь-якого виду бізнесу, вони працюють цілодобово, а ресурсу вистачає до 100000 годин.

Тож, беззаперечним лідером у просуванні будь-якого бізнесу є світлодіодний рекламний LED-екран. Популярність такого варіанту легко пояснюється ще й простотою монтажних робіт, широтою застосування всередині будівлі чи ззовні. Навіть у торгових залах можна побачити такий варіант, який повністю себе виправдовує. Яскравими прикладами цього є рекламні ролики, спеціальні пропозиції, направлені на підвищення рівня лояльності клієнтів та роботу з іміджом.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.