Даремно було думати, що такі стресові ситуації, як пандемія, повсюдна самоізоляція та локдаун, пройдуть для людства безслідно. Світ уже навряд чи стане колишнім і повернеться до докризового способу життя. Втім, далеко не всі зміни варто розглядати в негативному ключі. Деякі звички та переваги навпаки — позитивно вплинуть на людство.
Онлайн-покупки
Шопінг в інтернеті й раніше не був дивиною для наших громадян. Однак такі покупки найчастіше були чимось особливим, недоступним на власній вулиці. Під час пандемії суттєво зріс відсоток побутових замовлень — харчових продуктів, повсякденних товарів та речей найпершої потреби. І попри зняття карантинних обмежень, здебільшого городяни і зараз не мають наміру відмовлятися від таких можливостей.
Наприклад, купити продукти онлайн із доставкою від turbo.ua для багатьох із нас набагато краще, ніж відвідувати магазин самостійно. Для цього немає жодних перешкод, але люди, як і раніше, побоюються зайвих контактів. Та і зручність, комфорт, вигоди таких сервісів за час локдауну встигли оцінити багато користувачів.
Віддалена робота
Якщо раніше віддалена робота була долею фрилансерів та несуттєвого відсотка офісних працівників, то зараз її серйозно розглядають компанії та фахівці всіх напрямів. Незвичний формат має багато переваг як для співробітників, так і для роботодавців:
- економія на оренді офісних приміщень;
- не витрачається час на дорогу до робочого місця та додому;
- оплата результату, а не проведених на роботі годин.
І, як показала практика, вдома ефективно можуть працювати набагато більше фахівців, ніж прийнято було думати раніше.
Спосіб життя
Вимушена самоізоляція змусила багатьох переглянути свій спосіб життя, цінності, плани на майбутнє. А також цінувати звичні речі, які здавалися раніше не суттєвими. Майже половина опитаних за даними різних статистичних служб заявили, що тепер будуть прагнути більше часу проводити на свіжому повітрі, гуляти в парках, виїжджати на природу.
Також близько третини опитаних висловили готовність займатися спортом, зміцненням імунітету та своїм здоров’ям загалом. Приблизно така ж кількість обіцяє частіше бачитися з друзями, організовувати посиденьки в колі близьких, ходити в гості та запрошувати гостей до себе. Орієнтовно 60–70 % учасників опитування стали дбайливіше ставитися до своїх фінансів, ретельніше планувати витрати.