Четвер, 23 Вересня, 2021

Плани міської влади з приводу метро на Троєщину

Троєщина – великий спальний район, який постійно перебуває в заторах. Вранці і ввечері через переповнений муніципальний транспорт і величезну кількості машин перевантажений Північний міст (колишній Московський) і перехрестя просп. Шухевича-бульв. Перова. Це доставляє серйозні незручності жителям, які поспішають на роботу, а також така транспортна ситуація впливає на весь авторух в місті, пише “Київ Майбутнього“. 

Мрії про метро

метро

Уже років 20 на Троєщину не виходить провести метрополітен. Було багато планів, креслень, але все рушиться або через недостатність коштів або ще з якихось причин.

Було 2 варіанти: наземний і підземний. Для наземного облаштували станції швидкісного трамвая, як в метро, ​​але потім вирішили, що перспективніше по центру, під проспектом Маяковського. Але далі креслень справа не зрушила.

На одній з прес-конференцій мер столиці Віталій Кличко повідомив, що питання не закрите. Він вказав, що зараз активно шукають інвесторів і, як тільки буде необхідна сума, на будівництво знадобиться до п’яти років.

Крім цього, в кінці 2018 року Київський метрополітен запустив тендер на будівництво нової гілки метро від Кільцевої дороги через аеропорт Київ по мосту, який з’єднує Воскресенку і Поділ до Троєщини. Планується будівництво 14 станцій і двох депо.

А поки в Київського Метрополітену це тільки плани, Віталій Кличко уклав контракт з Міжнародною фінансовою корпорацією. Вони нададуть послуги в допомозі спорудження автотранзиту на Троєщину.

Яке майбутнє чекає на місцевих жителів?

Троєщина

Всесвітній фінансовий банк створив концепцію поліпшення транспортної інфраструктури для Києва, а також вони займаються питанням швидкісного автотранзиту.

Транзит буде складатися з п’яти варіантів траси з декількома видами транспортних засобів.  Може бути включеним швидкісний трамвай, автобус або, можливо, щось нове і більш комфортне для швидкого переміщення з Троєщини в центр.

Над цим масштабним проектом Всесвітній фінансовий фонд задумався ще в 2016 році. Зараз все підготовлено і банк виділяє Київській владі 1 млрд доларів на будівництво. Роботи повинні початися ось-ось.

А сам Віталій Кличко повідомив, що планує презентувати місцевим жителям виконаний проект вже до кінця 2020 року.

Таку швидкість роботи змушує аварійний стан мостів в Києві. Зараз відбуваються часткові роботи, але капітальний ремонт необхідний всім п’яти мостам.

Мер не може закрити жоден міст, бо тоді настане транспортний колапс. При цьому альтернатива необхідна вже зараз, інакше в іншому випадку один з мостів впаде, так як більше 20 років ніхто не займався оновленням транспортної інфраструктури в місті, а про мости, які практично зносилися, і зовсім забули.

Найнебезпечнішими є мости Метро і Патона.  Без закриття на ремонт їх, на жаль, привести в лад неможливо. Так що готуємося до нових незручностей.

Напевно, весь Київ сподівається, що після відкриття коридору затор стане менше, рух на дорогах буде більш активним і незабаром їзда по місту буде приносити лише задоволення.

Latest Posts