П’ятниця, 12 Липня, 2024

Низькопрофільна автомобільна гума: плюси та мінуси

Якщо запитати автомобіліста, що займається тюнінгом свого авто, чим відрізняється тюнінгована машина від звичайної, найчастішою відповіддю буде: низькопрофільні покришки. Навряд чи хтось буде сперечатися з таким твердженням, адже після комплектування автомобіля такими шинами колеса мають більш спортивний вигляд.

Все це робить машину привабливішою, але як впливає встановлення низькопрофільної гуми? Чи такий автомобіль надійно їздитиме? Чи не просто радуватиме око, не забезпечуючи при цьому необхідну безпеку як водія, так і пасажирів? Фахівці інтернет-магазину розкажуть про особливості, які має дана автомобільна гума, дадуть рекомендації.

Що таке низькопрофільні шини?

Гума є низькопрофільною, якщо співвідношення висоти профілю автошини до ширини становить 55% і нижче.

«Низькопрофільні колеса впливають лише на зовнішній вигляд?» Таке питання ставлять собі автомобілісти перед встановленням низькопрофільних шин. Як відомо, щороку автомобілі стають все швидше та потужнішими. А щоб машина була безпечною, потрібно компенсувати швидкість більш високою якістю гальм. Це досягається одним із таких способів: збільшенням розмірів гальмівного диска, а також збільшенням площі зіткнення шини з дорожнім покриттям. Зміна діаметра дисків практично завжди компенсують зменшенням висоти (H) профілю.

Плюси низькопрофільних шин

Площу контакту збільшують за рахунок збільшення ширини контактної плями. Це забезпечує високі швидкісні властивості низькопрофільних шин.

Ще до плюсів низькопрофільної гуми можна віднести те, що на поворотах автомобіль поводиться стабільніше і краще управляється в цілому.

Які мінуси низькопрофільної гуми?

Розглянувши переваги автогуми, можна задуматися про їхнє придбання, але потрібно врахувати, що на поганих дорогах низькопрофільні шини і сам диск можна пошкодити з більшою ймовірністю, потрапивши в яму. У той час як звичайна покришка залишиться цілою, тому що більш висока боковина краще амортизує удар.

Крім іншого, можна виділити ще ряд недоліків:

  • Час служби у автошин з низьким профілем значно менше. Шина легше ушкоджується і набагато швидше стирається.
  • Через більшу площу контакту з дорожнім покриттям може зрости витрата палива.
  • При в’їзді у велику калюжу набагато складніше вибратися з неї.
  • Через жорсткіше управління, навантаження на гідропідсилювач керма збільшується.
  • Не кожен шиномонтаж має техніку для заміни та роботи з низькопрофільними шинами.
  • Перевіряти тиск у колесах доведеться частіше, ніж звичайно. При незначних втрат може виникати безліч проблем.
  • Ціна набагато більша, ніж у звичайної гуми.

Оцінивши всі переваги та мінуси придбання, кожен водій повинен вирішити для себе якісь з параметрів для нього важливіше. Також слід враховувати типорозміри, що рекомендуються виробником автомобіля, і переходити на інший розмір у межах цих приписів. Звертайтеся до фахівців, щоб правильно підібрати комплект коліс з урахуванням параметрів авто та умов їзди.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.