Четвер, 25 Квітня, 2024

60 років без ремонту: як себе “почувають” мости Києва

 

Найстарішому з київських мостів виповнилось вже 74 роки, пише kyiv-future.com.ua. Його за весь цей проміжок часу ремонтували лише 1 раз. Одночасно з цим стан мосту Патона вже визнали аварійним. А його вік менший майже на 10 років. Як же себе “почувають” інші мости?

2

Міст Патона

Його визнали пам’яткою архітектури ще в 1994 році. Міст – унікальний. Американська асоціація зварювання визнали міст унікальною зварювальною конструкцією ХХ століття. Але все це негативно відобразилось на ньому. Адже за свої 66 років його ремонтували лише 1 раз. І це було 15 років тому.

 На даний момент міст вже вважають аварійним. В нього прослідковується корозія металу. Проте чиновники не дуже поспішають ремонтувати міст. Їхня відмовка звучить так: Міністерство культури повинно дати дозвіл на проведення капітальних ремонтних робіт.

На підготовку проекту реконструкції програма соціального і економічного розвитку міста готова виділити 20 млн.гривень.

Вже частково проводились ремонтні роботи на мосту на початку березня. Адже відбувся розрив теплотраси. Побачимо, що буде далі.

Міст Метро

Цей міст побудували ще в 1965 році. На даний момент йому 54 роки. І ніразу за час його експлуатації його капітально не ремонтували. Міст з’єднує праву і ліву частини Києва. Йому допомагає ще Русанівський міст. 1 листопада 2019 року по ньому якраз і відновили рух автотранспорту. До цього його не ремонтували 40 років.

Міст Кирпи

Така назва є, хто не знає, у Дарницького залізнично-автомобільного мосту. Він виділяється з-поміж решти мості своїми величезними залізними арками. Вік цього мості всього 9 років.

Петровський залізничний міст

Як вже згадували раніше, цей міст найстарший в Києві. Його руйнували за часів Другої світової війни і пізніше відновлювали в 1945 році. З того часу він в експлуатації. І це 74 роки! В 2005 році йому замінили руслові і заплавні прогони. З тих пір більше ніяких ремонтних робіт не проводилось.

Пішохідний міст

Йому вже 62 роки. В 2019 році були проведені деякі ремонтні роботи. Так, поклали нове покриття на пішохідні доріжки. Встановлювали нові чавунні секції для огородження. Огорожа була пофарбована разом зі стовпами освітлення, підвісками і ланцюгами на мосту. Це коштувало 17 млн гривень.

Відкриття ще одного мосту Подільсько-Воскресенського заплановане на кінець 2020 року.

Новий міст – це, звісно, дуже добре. Але ж крім цього потрібно потурбуватися і про решту. Інакше скоро просто неможливо буде потрапити з правого берега на лівий чи навпаки.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.