Вівторок, 24 Вересня, 2024

SMM-менеджер: переваги та недоліки роботи в столиці

З появою інтернету, соціальних мереж та онлайн-платформ для продажів зʼявилася професія маркетолога та SMM-спеціаліста. Але в чому полягає суть роботи SMM-фахівця та які перспективи цієї роботи в Києві? Ми дослідили ринок роботи в столиці, та готові поділитися його особливостями з вами. Далі на kyiv-future

Про SMM та навіщо воно потрібно

SMM — це абревіатура, яка розшифровується як “social media marketing”, що в перекладі означає “маркетинг у соціальних мережах”. Іншими словами можна сказати, що SMM — це робота, яка націлена на просування сторінок у соціальних мережах.

У XXI сторіччі багато компаній та бізнесів мають свої сторінки в соціальних мережах. Сторінки компаній потрібно просувати, щоб отримати приріст підписників, підвищити рівень довіри серед клієнтів до бренду, адже пізніше це перетворюється у збільшення продажів та прибутків.

SMM потрібне інтернет-магазинам, які продають товари, киянам, які пропонують різні послуги та шукають клієнтів, засобам масової інформації та розважальним сайтам, які шукають нових читачів. Загалом, маркетинг у соціальних мережах потрібний всім компаніям та брендам, які хочуть завжди бути на зв’язку зі споживачем, побудувати стосунки на довірі та залучити нових клієнтів.

Про SMM-фахівця

SMM-фахівець — це не просто людина, яка пише коментарі, ставить лайки під постами чи робить селфі. Спеціаліст галузі маркетингу в соціальних мережах повинен вміти працювати з аналітикою та рекламними інструментами в соціальних мережах.

Загалом професія SMM-менеджера зʼявилася одночасно з “Facebook”, “Twitter”, “YouTube”. Спочатку до обовʼязків фахівця входило створення контенту, спілкування з підписниками, аналіз поведінки аудиторії тощо, але приблизно після 2015 року цей спеціаліст почав придумувати стратегії просування, аналізувати ринок, налаштовувати рекламні кампанії тощо. До речі, навіть на початкових стадіях роботи, коли основним завданням SMM-фахівця було залучити якмога більше підписників, були правила роботи, наприклад, не можна було використовувати накрутки.

У 2024 році до SMM-фахівця звертаються не тільки інстаграм-магазини, але і блогери, які хочуть, щоб їхню ідею, просували. Якщо вам потрібно створити контент-план, отримати допомогу у веденні сторінки в соціальних мережах, взаємодією з аудиторією, управлінням репутацією бренду, аналізом, статистикою та запуском реклами — варто звернутися до SMM-менеджера.

Багато людей приїжджають у Київ, щоб відкрити власну справу, наприклад, магазин. Такі підприємці потребують послуги столичних SMM-фахівців. Наприклад, блогерами теж часто стають у Києві, коли починають вчитися в престижному університеті та транслюють у мережі свій шлях до успіху. Блоги мотивують людей і вони хочуть на них підписуватися, а гонорари за рекламу безпосередньо залежать від кількості підписників, яких допоможе знайти SMM-менеджер.

Попит на SMM-менеджерів, поширеність та перспективи професії у Києві

Через значний перехід бізнесів на онлайн-платформи, потреба у просуванні сторінок компаній у соціальних мережах зростає. Щодня на біржах роботи зʼявляються понад 100 вакансій з пошуком SMM-фахівців у столиці. Середня зарплата SMM-фахівця в Києві складає 22 тисячі гривень. Початківці у SMM заробляють в середньому 300 доларів на місяць, а максимальна заробітна плата може складати 40 тисяч гривень. Важливо враховувати, що зарплата SMM-фахівця залежить від кількості відкритих проєктів та прайсу.

У майбутньому варто очікувати ще більший ріст попиту на SMM-фахівців. У сфері SMM кожна людина зможе знайти покликання, адже є декілька видів спеціалістів з просування в соціальних мережах:

  • SMM-менеджер соціальних мереж бізнесу;
  • SMM-менеджер соціальних мереж персонального бренду;
  • SMM-менеджер в інтернет-магазині;
  • SMM-таргетолог (той, хто робить рекламу);
  • SMM-аутрічер (шукає партнерів для співпраці);
  • SMM-копірайтер (займається створенням контенту);
  • SMM-стратег (той, хто досліджує ринок, цільову аудиторію та створює індивідуальну стратегію для просування).

Для багатьох у Києві також відкривається перспектива створення власного агентства SMM через великий попит на послуги у місті. SMM-менеджери мають гнучкий графік, можуть працювати і з офісу, і з дому. Якщо ви хотіли б спробувати себе у сфері маркетингу в соціальних мережах, але сумніваєтесь, ми можемо запевнити, що SMM — це ніша для творчої людини та активного користувача інтернетом.

Найкращі SMM школи для киян

Переважно, SMM школи пропонують онлайн-курси. Кияни, через щільний графік, також надають перевагу здобути нову освіту дистанційно. Ось найбільш популярні онлайн-школи SMM серед киян:

  • “Wizelab education” — ця школа пропонує курси, які охоплюють різні аспекти роботи з соціальними мережами, зокрема, створення контенту, робота з таргетом, взаємодія з клієнтами. Навчання включає теоретичні знання, створення портфоліо, пошук та робота з клієнтами тощо;
  • “Onpage school” — ця школа інтернет-маркетингу проводить курси з SMM для різних рівнів підготовки, тож тут ви можете отримати професію “з нуля” або ж пройти курси підвищення кваліфікації. На курсах вас навчать створювати контент, аналізувати соціальні мережі, працювати з рекламними алгоритмами “Facebook” та “Instagram”;
  • Школа SMM та копірайтингу “Republik” — ці курси сфокусовані на тому, щоб навчити розробляти стратегії просування та працювати над створенням контенту. Навчання буде корисним не тільки для новачків, а і для практикуючих SMM-менеджерів, які хотіли б вдосконалити навички копірайтингу;
  • Компʼютерна школа “Hillel” — ця школа допоможе зрозуміти як влаштована індустрія маркетингу в соціальних мережах. Кожний викладач у цій школі — це практикуючий спеціаліст, який знайде індивідуальний підхід для кожного студента;
  • “Lemon School” — ця школа пропонує курси для початківців, де готують до реальних викликів у сфері SMM. Тут вас навчать не тільки азам інтернет-маркетингу, допоможуть працевлаштуватися, а й будуть допомагати працювати вам над першими клієнтами;
  • “GoIT Global” — найбільш популярні курси SMM в Україні. Тут вас навчать SMM “з нуля”. Програма школи охоплює і створення контенту, і роботу з рекламними кампаніями, і аналітику, і розвиток карʼєрних навичок. На курсах вас також навчать як правильно підготуватися до співбесіди та створити портфоліо;
  • “Kyiv Academy of Media Arts” — ці курси тримають фокус на тому, щоб їх студенти та випускники вміли створювати креативні маркетингові стратегії. Тут працюють практикуючі SMM-фахівці, які готові поділитися з вами реальними кейсами.

Висновок про роботу SMM-фахівця у Києві

Київ — велике місто, де містяни люблять транслювати свої будні. І бізнеси, і інфлюенсери, і блогери потребують послуг SMM-фахівців. У столиці завжди є робота для спеціалістів з маркетингу в соціальних мережах. Ба більше, саме у великому місті ви зможете отримувати конкурентноспроможну заробітну плату. Але важливо памʼятати, що SMM-фахівець не привʼязаний до офісу чи однієї компанії, тож для нього завжди відкритий горизонт міжнародного ринку праці, де легко можна знайти проєкти на біржах з фрилансу. SMM-менеджер також не має чіткого графіка роботи, а його зарплата залежить від кількості відкритих проєктів.

Використані джерела:

    Latest Posts

    .,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.