Субота, 26 Жовтня, 2024

Чому руйнується міст метро і чи є загроза обвалу

У Києві продовжують руйнуватись мости. Деякі з них перебувають у критичному стані. Наприклад, Міст метро. Нещодавно у соцмережах кияни виклали відео, на якому міст просто почав провалюватися під ногами у перехожих. Чи він аварійний, читайте в нашому матеріалі. Далі на kyiv-future.com.ua.

Найстаріший Міст метро

Це комбінований двоярусний міст загальною довжиною 700 метрів, яким одночасно рухаються поїзди метро  по чотирьох смугах,  а по дві на кожній стороні, йде автомобільний транспорт. Це перший київський міст, який поєднав метрополітеном правий та лівий береги столиці. Продовженням Мосту метро, відкритого у листопаді 1965 року, служить Русанівський міст через Русанівську протоку (Черторий).

До речі, Міст метро став першою у світі залізобетонною арковою спорудою на сухих стиках такого масштабу (окремі ж/б елементи моста з’єднані між собою металевими болтами, а не залиті бетоном),

— станція Дніпро тривалий час мала великий пасажиропотік і там працювало два додаткові спуски з платформ.

До речі, ця споруда є найважливішою міською артерією, яка пропускає через себе сотні тисяч людей щодня.

Незважаючи на величезний трафік, на мосту передбачені пішохідні доріжки, з яких відкривається чудовий краєвид на річку Дніпро. Усі, що проїжджають мостом, як у метро, так і в авто можуть побачити захоплюючу панораму міста. Платформа метро – це оглядовий майданчик, звідки відкриваються чудові краєвиди.

Чи є загроза обвалу

Вже багато років міст перебуває у жалюгідному стані. Незамінна транспортна артерія міста потребує капремонту, оскільки щодня витримує величезне навантаження транспорту. Кияни регулярно нарікають на аварійний стан мосту. Особливо на тротуарную частину. Мешканці столиці постійно виставляють у соцмережі фотографії, де видно, що багато плит  знаходяться без асфальтного покриття. Деякі з них, що лопнули навпіл, тримаються на прогнилій арматурі. А дірки у пішохідній частині мосту такі, що видно воду. Жителі столиці, що гуляють мостом, говорять про те, що відчувається постійний рух і струс. І дивуються як міст ще витримує. Деякі експерти кажуть, що міст метро може обвалитися, якщо не зробити капремонт. Вони стверджують, що Міст метро можна зарахувати до умовно аварійного. Якби він справді міг обвалитися будь-якої миті і був аварійними, то ніхто б не допустив міст Метро до експлуатації. Вся проблема в тому, що у місті багато відкладених та недороблених ремонтів. Замість капремонту провадяться косметичні роботи.

До речі, столичні архитектори зазначають, що міжнародні експерти, які дивилися на Міст метро, здивувалися, як він ще стоїть. Адже його автомобільна частина перебуває у жалюгідному стані. Бокові частини мосту розвалюються.

Архітектори неодноразово говорили, що замість чергової реставрації  «втомлений» міст потребує капітального ремонту. У свою чергу, місцева влада запевняє, що у 2022 році має провести капремонт споруди. На це планують витратити 60 мільйонів євро.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.