Середа, 24 Лютого, 2021

До Києва прибув третій поїзд з Китаю по новому експериментальному маршруту

Київ і далі приймає поїзди з Китаю на станції Київ-Ліски. Цей новий маршрут виявився дуже вдалим. Інформація була взята з сайту Укрзалізниці....

Як правильно перейти на інше моторне масло?

Безперебійна робота двигуна, відсутність серйозних поломок, хороша експлуатація машини безсумнівно залежить від якісного моторного масла. Ігнорувати його потрібно заміну ні в якому...

Що впливає на здоров’я брів і вій і як його відновити?

Ми регулярно відвідуємо spa-салони, тренажерні зали і стежимо за раціоном харчування, щоб мати чудовий зовнішній вигляд і привабливе тіло. Таку ж аналогію...

Як лікувати зуби під час вагітності?

Плануючи зачаття дитини, жінка повинна усунути в організмі всі осередки інфекції, в тому числі і в ротовій порожнині. Але під час вагітності...

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Коли закінчиться будівництво? Повітряне метро через міст?

Мешканці та гості столиці сподіваються, що таки цього року міст добудують, для зручності транспортування з Троєщини, Воскресенського масиву до Подолу, пише “kyiv-future.com.ua“.

На своїй сторінці у мережі Фейсбук  мер Києва Віталій Кличко розповів, що роботи на мостовому переході не зупиняються.

«Зокрема, триває процес арочної конструкції мосту в проектне положення. Фахівці постійно контролюють навантаження на ванти, що тримають конструкцію. А у напрямку Троєщини вже готові опори для майбутніх прогонів мосту. Також триває процес бетонування проїжджої частини на Русанівських садах.

 

“Там, до речі, паралельно бетонують основу для майбутньої гілки метрополітену. А з боку Подолу ми розпочинаємо важливий етап – встановлення багатотонних прогонів у бік вулиць Верхній та Нижній вали. Для цього зібрали понтонну платформу. На ній уже змонтували потужні домкрати, за допомогою яких встановлять металеві конструкції мосту.» – зазначив Віталій Кличко.

Хищения на строительстве Подольского моста в Киеве: прошло 17 обысков |  Экономическая правда

Будівництво моста триває 27 років?

Будівництво моста розпочалося у 1993 році, але було зупинене майже одразу після старту, через брак фінансування. Відновили зведення об’єкта у грудні 2003 року.

До 2017 року міст був збудований на 50%. За це час на його зведення витратили близько 5,3 млрд грн. Для завершення проекту потрібно ще 6 млрд грн. Зараз генпідрядник освоює близько 0,5 млрд грн на рік. У 2019 році на проект було передбачено 800 млн грн, але виділили лише 630 млн грн. Отже, з поточними обсягами фінансування будівництво моста триватиме щонайменше вісім років. 

Проте мер Києва Віталій Кличко запевняв, що закінчення проекту відбудеться перед виборами в жовтні 2020 року. А зараз зазначає, що до кінця цього року.

Повітряне метро?

Також є інформація, що будівництво мосту планували для запуску четвертої, Подільсько-Вигурівської, лінії Київського метрополітену. Задум був такий: відкрити першу ділянку від станції “Подільської” з пересадкою на станцію “Тараса Шевченка” до станції “Райдужної”, де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку, а згодом — нарощувати лінію метро з обох сторін.

Четвертая линия киевского метро из 14 наземных станций свяжет Троещину с ЖД  вокзалом и аэропортом "Киев" (Жуляны), строительство может начаться уже в  2018 году - ITC.ua

Розрахунки

Перша ділянка від “Подільської” до “Райдужної” з пересадкою на “Тараса Шевченка” і депо “Райдужне” коштуватиме 3,2 млрд грн, термін — три роки.

  1. Друга ділянка — станція “Глибочицька” з пересадкою на “Лук’янівську” та сполучною гілкою із “зеленою” лінією — 3,7 млрд грн, термін — 3,5 року.
  2. Третя ділянка — “Площа Перемоги” та “Вокзальна-2” з пересадкою на однойменну станцію “червоної” лінії — 2,1 млрд грн, термін — 3,5 року.
  3. Четверта ділянка — шість станцій на Троєщині та Воскресенці разом з депо “Троєщина” — 5,6 млрд грн, термін — три роки.

Мер міста Віталій Кличко підписав розпорядження, в якому були вказані нові терміни будівництва Подільсько-Вигурівської лінії — до 2025 року.

Але є припущення, що якщо почати будувати нову лінію метро зараз, вона буде закінчена у 2035 році, . Це буде найбільш недовантажена лінія київського метро — вона обслуговуватиме 250 тис пасажирів на добу.

Для порівняння: Сирецько-Печерська лінія обслуговує 320 тис пасажирів, Оболонсько-Теремківська — 500 тис, Святошинсько-Броварська — 700 тис.

До запуску всіх ділянок “троєщинська” лінія метро буде возити “повітря”. Пасажиропотік першої черги — від станції “Подільська” до станції “Райдужної” — становитиме 29 тис пасажирів на добу. 

Кияни та гості столиці, надіються, що влада зможе реалізувати всі проекти в життя, як Подільсько- Воскресенський міст, так і четверта лінія метро.

Latest Posts

Як правильно перейти на інше моторне масло?

Безперебійна робота двигуна, відсутність серйозних поломок, хороша експлуатація машини безсумнівно залежить від якісного моторного масла. Ігнорувати його потрібно заміну ні в якому...

Що впливає на здоров’я брів і вій і як його відновити?

Ми регулярно відвідуємо spa-салони, тренажерні зали і стежимо за раціоном харчування, щоб мати чудовий зовнішній вигляд і привабливе тіло. Таку ж аналогію...

Як лікувати зуби під час вагітності?

Плануючи зачаття дитини, жінка повинна усунути в організмі всі осередки інфекції, в тому числі і в ротовій порожнині. Але під час вагітності...

Як зробити посмішку голлівудською?

Поняття «голлівудська посмішка» увійшло в побут, коли в кіно стали застосовувати великі плани. Відповідно, потрібно, щоб у акторів були ідеальні зуби. Саме...

Оцінка старовинних ікон

Потребують особливого звернення старовинні ікони, оцінити правильно котрі досить важко. Разом з ikona це стає можливим. Спеціаліста з відповідними знаннями достатньо важко знайти на...