Субота, 27 Липня, 2024

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Коли закінчиться будівництво? Повітряне метро через міст?

Мешканці та гості столиці сподіваються, що таки цього року міст добудують, для зручності транспортування з Троєщини, Воскресенського масиву до Подолу, пише “kyiv-future.com.ua“.

На своїй сторінці у мережі Фейсбук  мер Києва Віталій Кличко розповів, що роботи на мостовому переході не зупиняються.

«Зокрема, триває процес арочної конструкції мосту в проектне положення. Фахівці постійно контролюють навантаження на ванти, що тримають конструкцію. А у напрямку Троєщини вже готові опори для майбутніх прогонів мосту. Також триває процес бетонування проїжджої частини на Русанівських садах.

 

“Там, до речі, паралельно бетонують основу для майбутньої гілки метрополітену. А з боку Подолу ми розпочинаємо важливий етап – встановлення багатотонних прогонів у бік вулиць Верхній та Нижній вали. Для цього зібрали понтонну платформу. На ній уже змонтували потужні домкрати, за допомогою яких встановлять металеві конструкції мосту.» – зазначив Віталій Кличко.

Хищения на строительстве Подольского моста в Киеве: прошло 17 обысков |  Экономическая правда

Будівництво моста триває 27 років?

Будівництво моста розпочалося у 1993 році, але було зупинене майже одразу після старту, через брак фінансування. Відновили зведення об’єкта у грудні 2003 року.

До 2017 року міст був збудований на 50%. За це час на його зведення витратили близько 5,3 млрд грн. Для завершення проекту потрібно ще 6 млрд грн. Зараз генпідрядник освоює близько 0,5 млрд грн на рік. У 2019 році на проект було передбачено 800 млн грн, але виділили лише 630 млн грн. Отже, з поточними обсягами фінансування будівництво моста триватиме щонайменше вісім років. 

Проте мер Києва Віталій Кличко запевняв, що закінчення проекту відбудеться перед виборами в жовтні 2020 року. А зараз зазначає, що до кінця цього року.

Повітряне метро?

Також є інформація, що будівництво мосту планували для запуску четвертої, Подільсько-Вигурівської, лінії Київського метрополітену. Задум був такий: відкрити першу ділянку від станції “Подільської” з пересадкою на станцію “Тараса Шевченка” до станції “Райдужної”, де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку, а згодом — нарощувати лінію метро з обох сторін.

Четвертая линия киевского метро из 14 наземных станций свяжет Троещину с ЖД  вокзалом и аэропортом "Киев" (Жуляны), строительство может начаться уже в  2018 году - ITC.ua

Розрахунки

Перша ділянка від “Подільської” до “Райдужної” з пересадкою на “Тараса Шевченка” і депо “Райдужне” коштуватиме 3,2 млрд грн, термін — три роки.

  1. Друга ділянка — станція “Глибочицька” з пересадкою на “Лук’янівську” та сполучною гілкою із “зеленою” лінією — 3,7 млрд грн, термін — 3,5 року.
  2. Третя ділянка — “Площа Перемоги” та “Вокзальна-2” з пересадкою на однойменну станцію “червоної” лінії — 2,1 млрд грн, термін — 3,5 року.
  3. Четверта ділянка — шість станцій на Троєщині та Воскресенці разом з депо “Троєщина” — 5,6 млрд грн, термін — три роки.

Мер міста Віталій Кличко підписав розпорядження, в якому були вказані нові терміни будівництва Подільсько-Вигурівської лінії — до 2025 року.

Але є припущення, що якщо почати будувати нову лінію метро зараз, вона буде закінчена у 2035 році, . Це буде найбільш недовантажена лінія київського метро — вона обслуговуватиме 250 тис пасажирів на добу.

Для порівняння: Сирецько-Печерська лінія обслуговує 320 тис пасажирів, Оболонсько-Теремківська — 500 тис, Святошинсько-Броварська — 700 тис.

До запуску всіх ділянок “троєщинська” лінія метро буде возити “повітря”. Пасажиропотік першої черги — від станції “Подільська” до станції “Райдужної” — становитиме 29 тис пасажирів на добу. 

Кияни та гості столиці, надіються, що влада зможе реалізувати всі проекти в життя, як Подільсько- Воскресенський міст, так і четверта лінія метро.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.