П’ятниця, 30 Липня, 2021

Новий громадський простір для відпочинку на Деміївці

Щодня Київ оновлюється і з'являється все більше майданчиків для мешканців міста, на яких можна весело провести час в теплу пору року. Далі...

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

Чи зменшився пасажиропотік у київському метро через COVID-19?

Цього року «Київський метрополітен» відсвяткував своє 60-ліття. Саме стільки років тому було запущено перших п’ять станцій. Нині їх 52! У грудні 2021 року заплановано відкрити ще дві нові станції метро на Виноградар. Більшість киян та гостей столиці не уявляють свого життя без цього комфортного та швидкого пересування містом.

Пасажирам в годину пік ніколи не доводиться чекати потягу більше 2-3 хвилин, та й ціни в порівнянні із деякими закордонними метро у нас більш ніж доступні. Перетнути все місто за 8 гривень – що може бути дешевшим? Та й способи оплати нині (талоном, пластиковою електронною безконтактною карткою, проїзним квитком, банківською безконтактною карткою, електронним квитком) настільки різноманітні, що всі переваги знову ж таки на боці метро.

Також особлива увага приділяється доступності інфраструктури для маломобільних категорій людей.

Тож про переваги метро ніхто й не сперечається, це вже необхідність. Але згадаймо весну 2020 року, коли пандемія продиктувала свої вимоги й уряд країни прийняв рішення призупинити рух деякого транспорту. Серед заборонених виявилося й метро. Тоді кияни, мабуть, найбільше відчули дискомфорт, адже для них це була не просто сучасна підземна транспортна система з 4G покриттям операторів мобільного зв’язку Київстар, Vodafone, Life, а швидке «добирання» до місця роботи чи навчання.

Скільки пасажирів користуються київським метро?

Візьмімо для порівняння таблицю пасажиропотоку за всі роки існування метрополітену. Але ж 10-20-30 років тому жителів Києва було менше, а зараз збільшилася кількість киян, а ще значно додалися студенти, туристи… Тож порівняємо лише останні місяці 2020 року з минулим: з 25 травня по 31 жовтня 2020 року послугами метро скористалися 132 831,9 тис. пасажирів, за такий же період минулого року – 214 688,3 тис. пасажирів. Отже, кількість пасажирів зменшилася на 40%.

Відповідь очевидна: зменшення пасажирів – результат поширення епідемії коронавірусу в країні. Через COVID-19 люди старшого віку й діти просто обмежили своє пересування містом. Частина киян працює дистанційно, тому не потребують ніякого виду транспорту для пересування. Чималий відсоток жителів Києва чи гостей користуються лише власним транспортом або ж послугами таксі.

Усе ж метро так і очолює топ найбільш затребуваних видів транспорту в Києві. Тож сотні тисяч пасажирів дякують працівникам «Київському метрополітену» за щоденну кропітку працю й старанність у дотриманні безпеки під час пандемії.

А ми нагадаємо всім киянам і гостям столиці вкрай необхідні вимоги часу.

Правила перебування в столичному метро під час поширення COVID-19

  1. Вхід до метро лише в масці (ніс теж має бути в масці!).
  2. Обов’язкове дотримання соціальної дистанції (не менше 1,5 метра).
  3. Проходження обов’язкового температурного скринінгу (якщо є підозра на підвищену температуру).
  4. Дезінфекція.
  5. Користуватися метро за необхідності, а не з метою просто покататися…

І пам’ятаймо головне: сьогодні ми маємо дбати про безпеку кожного.

Latest Posts

У «Київтранспарксервісі» розказали, чи будуть брати гроші з киян за парковку біля під’їздів

В ЗМІ з’явилася інформація, що в столиці місцева влада вирішила збирати кошти з водіїв, які паркують авто у подвір’ї біля багатоповерхівок. Далі...

У КМДА обґрунтували подорожчання реконструкції Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація оголосила про збільшення загальних витрат на реконструкцію мосту.  Як відомо, вартість збільшилася з 1,05 млрд грн до 1,998...

Уже не безкоштовно: облаштування флагштоку в Броварах обійдеться місту в близько 12,4 млн грн

Будівництво флагштоку у Броварах не є безкоштовним. 17 червня 2021 року були внесені зміни до договору щодо будівництва споруди флагштоку прапора України...

Важливо для аграріїв Київщини: чи варто використовувати пестициди для підвищення урожайності

Для захисту рослин аграрії змушені використовувати додаткові засоби, щоб зберегти урожай та захистити його від небезпечних чинників – шкідників та бур’янів.

Відкриття Шулявського моста

Без зайвої частки сумніву, можна сказати, що цей міст бачив дійсно все. Інтернаціональні перипетії перекупників, п'ять пожеж, протести і скандали,  графіті на кожній стіні...