Середа, 24 Липня, 2024

«Сам собі шеф-кухар!» Історія киянина, який створив кулінарний конструктор

Як швидко приготувати смачну та головне — корисну страву? На перший погляд, у цьому немає нічого складного, але після напруженого робочого дня на це часто приходиться витрачати багато сил і часу. Потрібно поїхати в магазин, вибрати продукти, приготувати страву…Киянин Ігор Светліков придумав, як ефективно організувати цей процес і на цьому заробляти — створив перший в Україні кулінарний конструктор «Продуктор». Докладніше про це на kyiv-future.com.ua.

Від появи ідеї до створення бізнесу — як Ігор придумав кулінарний конструктор?

Киянин Ігор Светліков завжди їв у їдальні на роботі чи в ресторанах, коли працював проєктним менеджером в ІТ-компанії. Дома готував рідко, тому що не любив шукати нові рецепти та продукти по списку у магазині. Протягом кількох років його життя було одноманітним до того моменту, поки у нього не з’явилося бажання все змінити:

«Зрозумів, що кілька років топчусь на місці. Захотілося щось змінити. Поставив мету і почав поступово працювати», — згадує підприємець, як пише focus.uа

Спочатку він не знав, що саме хоче робити далі. Наступні кілька місяців Ігор займався пошуком бізнес-ідеї: читав книги, статті на сайтах та записував усе нове, на що звертав увагу. Потім він вирішив відкрити бізнес у сфері кулінарії, щоб розв’язувати проблему більшості людей, — вміти щодня готувати різні смачні та корисні страви, і при цьому не витрачати на це багато часу.

Ввечері після роботи він заходив у магазин, купував продукти та готував вечерю дружині та дітям. Якщо їм все подобалося, він записував рецепт. Але не все виходило легко і просто. Потрібно було, щоб страва була популярною і її можна було швидко приготувати:

«У мене завдання — щоб людина прийшла з роботи і швидко приготувала собі поїсти, адже вона голодна і втомлена», — розповідає підприємець.

Потім він зробив добірку рецептів, які ідеально для цього підходять і провів експеримент серед своїх друзів. Вони отримували пакети із продуктами, потім готували страви за спеціальними рецептами, після чого ділилися своїми враженнями. Спочатку в деяких з них виникали проблеми:

«Деякі продукти люди просто не могли знайти в пакеті, наприклад, китайську редиску дайкон, яка потрібна для приготування курки з овочами в азійському стилі. Першим клієнтам також було іноді складно визначити кількість інгредієнтів — наприклад, вони не розуміли, скільки потрібно взяти цибулин», — згадав Ігор.

У зв’язку з цим він вирішив удосконалити сервіс: розклав продукти в різні набори, розділені по днях. На кожен з них наклеїв наклейку певного кольору, яка відповідає маркуванню на картці з рецептами. Тобто щоб було зрозуміло, для якого рецепту призначений той чи інший набір з продуктами.

Створення «Продуктора» та заробіток на кулінарному бізнесі

Через місяць після проведення експерименту Ігор пішов з роботи. Попри страх і ризик, він вирішив весь час присвятити своїй новій справі. Перше, що він зробив, — сайт, а ще орендував місце в коворкінгу і купив холодильник. Продукти купував сам, а потім розвозив їх клієнтам. При великому навантаженні користувався послугою помічника. До вибору продуктів ставився дуже вимогливо, адже від цього залежала його репутація як підприємця:

«Собі я б взяв і негарний перець — все одно смажити. Але для клієнтів таке не купиш — підеш шукати в інший магазин чи на базар», — каже він.

Свій сайт він назвав «Продуктор». Це кулінарний конструктор, який пропонував клієнтам замовити доставку 3 або 5 страв на вибір. Але потім Ігор зрозумів, що найвигідніша пропозиція — зробити 1 опцію під назвою «4 вечері на двох». Він пояснив це так:

«Люди не готують щодня. Раз на тиждень вони йдуть у гості чи ресторан, замовляють піцу. На вихідні їдуть кудись. Тому ми запропонували набір чотирьох вечерь, причому одна страва готується на два дні», — сказав він із цього приводу.

За місяць роботи послугами київського підприємця скористалося 50 клієнтів. Всі вони задоволені, що кожного разу готують швидко та просто за готовими рецептами, маючи набір продуктів.

Інвестиції в кулінарний бізнес: як Ігореві вдалося знайти перших клієнтів?

Коли підприємець тільки почав займатися кулінарним бізнесом, він витрачав гроші лише на оренду офісу та закупівлю їжі (близько 2, 500 – 3, 000 грн). Один набір продуктів із рецептом коштував близько 200 грн. Ще 2, 000 грн він витратив на рекламу в Google та Facebook, а також листівки та оголошення у житлових будинках. Тоді інформацію про сервіс «Продуктор» бачили всі, хто хотів замовити доставку в інтернеті. Рекламу щодня бачило приблизно 100 мешканців Києва.

Вони почали розповідати про новий сервіс своїм друзям та родичам. Спочатку страви Ігоря за готовими рецептами з інструкцією замовляли лише чоловіки, але потім серед бажаючих скористатися цією послугою також були жінки віком від 25 до 45 років.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.